جزئیات انفجار مرگبار در استان همدان / 7 نفر کشته و زخمی شدند



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، شهردار صالح آباد شهرستان بهار در استان همدان گفت: انفجار لوله مخزن گاز آمونیاک در کشتارگاه طیور این شهرستان 6 کشته و 6 مجروح بر جای گذاشت.

مهدی سحاب روشن اظهار داشت: شب گذشته 11 کارگر در یکی از سردخانه های کشتارگاه طیور مشغول به کار بودند که ترکیدگی لوله منجر به فوت و مجروح شدن چند کارگر شد.

وی افزود: نزدیک به هفت کارگر در کنار لوله حاوی آمونیاک بودند که پس از ترکیدن لوله از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شدند و شش کارگر بلافاصله از محل حادثه متواری شدند.

بر اثر انفجار مخزن گاز آمونیاک یک کارگر کشته شد

شهردار صالح آبادا ادامه داد: اما یکی از کارگران بر اثر سوختگی شدید و مسمومیت ناشی از استنشاق گاز آمونیاک جان خود را از دست داد.

سحاب روشن اظهار داشت: اکیپ های آتش نشانی بهار و صالح آباد در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و با راهنمایی یکی از کارگران کشتارگاه طیور، محل دریچه اصلی مخزن آمونیاک را شناسایی کردند. آن را مسدود کرد و محل حادثه را ایمن کرد.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس به اورژانس پربولنیکا منتقل و به دلیل سطحی بودن جراحات به صورت سرپایی مداوا شدند.

سحاب روشن با بیان اینکه یکی از آتش نشانان در حین عملیات بر اثر گاز آمونیاک مسموم شد، گفت: وضعیت جسمی و عمومی این آتش نشان نیز خوب است.

لازم به ذکر است شهرستان صالح آباد از توابع شهرستان بهار در حدود 22 کیلومتری مرکز استان و در مسیر جاده همدان – سنندج واقع شده است.

بیشتر بخوانید  دلار ۴ هزار تومان ارزان شد/ قیمت دلار در مرز حساس قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید