آزار و اذیت گزارشگر معروف ایتالیایی هنگام پخش زنده مقابل ورزشگاه


جسارت در گزارش ورزش سه: آزار جنسی یک خبرنگار در مقابل دوربین تلویزیون خشم در ایتالیا را برانگیخته است. گرتا بکاگلیا پس از یکی از بازی های لیگ ایتالیا مقابل ورزشگاه امپولی مورد آزار و اذیت زنده قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که مربیان، بازیکنان و داوران لیگ ایتالیا این هفته با خط قرمز روی صورت خود به میدان رفتند تا توجه جهان را به موضوع خشونت علیه زنان جلب کنند.

این خبرنگار شامگاه دوشنبه از این مرد که به لطف دوربین های مداربسته و تلویزیون شناسایی شد، شکایت کرد. بکالیا در گفت و گو با خبرگزاری آنسا گفت: متأسفانه ما می دانیم که زنان بارها چنین آزار و اذیت هایی را تجربه می کنند که توسط هیچ دوربینی ثبت نشده است. این نباید اتفاق بیفتد.”

در فیلم پخش شده از دوربین های تلویزیونی تصویر این مرد و حرکاتش به خوبی ثبت شده است و باکالی پس از چند لحظه شوک و ناباوری می گوید: نمی توانی چنین کاری بکنی.

در این بین کانال خبری که بکالیا در آن کار می کند اعلام کرد که این تنها اتفاق نبوده و لحظاتی بعد مردان دیگری نیز این خبرنگار را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

یکی از شبکه های رادیویی موفق شد با این مرد ارتباط برقرار کند و او در گفت و گو مدعی شد که اشتباه کرده، متاسفم و هدفش فقط یک شوخی بوده و قصد توهین نداشته است زیرا از این موضوع ناراحت شده است. شکست 2-1 تیم .

بکالیا در پاسخ به این اظهارات گفت: اینکه او چنین سوءاستفاده های بدی را به شوخی می گیرد یعنی متوجه نمی شود چه اتفاقی افتاده است. این یک اظهارنظر باورنکردنی است و اوضاع را بدتر از آنچه که هست می‌کند.»

بیشتر بخوانید  سه عکس بسیار جالب که حتما ببینید


دیدگاهتان را بنویسید