مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

9 پیشنهاد عالی برای مدیریت سیاست در محل کار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


افراد بدون مرز می توانند راحتتر در محیط کار پیشرفت کنند، کارفرمایان برای مهارت های کارکنان خود ارزش قائل هستند، بسیاری از توانایی ها و ویژگی های افراد باعث می شود که یک کارمند مورد تایید سازمان قرار گیرد، یکی از این ویژگی ها خط مشی افراد است بدیهی است که این امر مستلزم مهارت های یادگیری است.

سیاست افراد به حاشیه رانده شده در محیط کار

سیاست های محیط کار معمولاً سختی های خاص خود را دارد، برای موفقیت در محیط کار، بهترین بودن تنها ملاک نیست، بلکه هر فردی در صورت داشتن رفتار صحیح و سیاست های مؤثر می تواند به موفقیت دست یابد، بنابراین مهارت های رفتاری خاصی دارد. برای هر فردی بسیار مهم است. محیط کار و حرفه ای

9 مهارت و توانایی برای آزاد بودن در محیط کار

1- هر شغلی مشکلات خاص خود را دارد و شکایت از آنها مشکلی را حل نمی کند.با شکایت مداوم از مشکلات در محل کار باعث انتقال انرژی منفی به همکاران و محیطی غیر قابل تحمل برای همه می شوید.بهتر است برای مشکلات راه حل های مفیدی پیدا کنید. به جای شکایت از آنها


سیاست محل کار

2- وقتی فردی تصمیمی می گیرد، ممکن است بخواهد خیلی سریع تصمیم بگیرد، زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و زمان کم است، بنابراین هر چه سریعتر بتواند مشکلات را حل کند، متوجه می شود که چگونه وقتی به هدف رسید، فرد چگونه به آن رسید. می تواند تعهد لیست خود را با یادگیری مهارت های لازم برای تصمیم گیری سریع به پایان برساند و سپس به کار بعدی برود.
ممکن است فکر کنید بررسی و تصمیم گیری در مورد هر کار اتلاف وقت است، اما مطمئن باشید که انجام این کار احتمال موفقیت را افزایش می دهد. به این شیوه تصمیم گیری، مهارت تفکر انتقادی می گویند، این مهارت به شما این امکان را می دهد که قبل از شروع همه چیز را ارزیابی و بررسی کنید و سپس در مورد راه و روش انجام آن تصمیم بگیرید تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.

بیشتر بخوانید  با این کارها هیچ وقت در زندگی ناامید نشوید

3- یکی از نکات مهم سیاست افراد بدون مرز این است که باید مهارت ایجاد مرز مشخصی بین کار و زندگی شخصی خود را داشته باشند و اجازه ندهند فعالیت های کاری آنها به دلیل مسائل شخصی به تاخیر بیفتد.


سیاست در عمل

4- هر فرد شاغلی معمولاً زندگی پرمشغله ای دارد، زمانی که مسئولیت هایش زیاد می شود زمان کمتری دارد، بنابراین با یادگیری مهارت های رقابتی می توانید زمان و وظایف محوله را مدیریت کنید. این کار را به بهترین شکل و با بالاترین سرعت انجام دهید، مدیریت زمان باعث می شود مدیر شما کار بیشتری به شما بدهد و موفقیت های متوالی داشته باشید.

5- هر فردی باید مهارت های رهبری خود را نشان دهد تا به اوج توانایی های خود برسد، برای اینکه یک رهبر خوب باشید نیاز دارید که افرادی از شما پیروی کنند، بنابراین اولین قدم این است که طوری رفتار کنید که مورد احترام و اعتماد دیگران باشید. منصوب شوید با نشان دادن توانایی های خود در این زمینه به رئیس خود نشان دهید که آماده به عهده گرفتن مسئولیت های بیشتری هستید.

6- هر فردی ویژگی های خاص خود را دارد، با تمام تفاوت های فردی، رئیس گروه انتظار دارد که همه کارکنان با یکدیگر موافق باشند و با آرامش رفتار کنند. اما این بدان معنا نیست که باید همه همکاران خود را دوست داشته باشید، بلکه باید با داشتن مهارت های ارتباطی با دیگران، انتظارات رئیس خود را برآورده کنید.
بنابراین یکی از نکات سیاستی افراد بدون مرز، همدلی و درک همکاران در موقعیت های مختلف است، این امر باعث می شود با آنها رابطه خوبی برقرار کنید و از حسادت و آزار یکدیگر بپرهیزید، توانایی مذاکره با دیگران به شما کمک می کند تا سرعت خود را کاهش دهید. از درگیری جلوگیری کنید و سعی کنید اقدامات خود را با کار همکاران خود هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید  کارهایی که زن و شوهر را به یکدیگر نزدیک میکند؟


سیاست افراد حاشیه نشین

7- از تشکیل گروه های خاص دو یا سه نفره در محیط کار با همکاران خود بپرهیزید، لازم نیست همیشه در هنگام ناهار یا استراحت در محیط کار در کنار یکی از همکاران خود بنشینید، چنین گروه هایی می تواند برای همه مفید باشد. فرد حاشیه ای است و از طرفی اگر مشکلی پیش بیاید رئیستان شما را فردی مستقل نخواهد دید.
اگر گروه دارید، چگونه می توانید توانایی های خود را به عنوان یک فرد کاملا مستقل به رئیس خود نشان دهید و ارتقا پیدا کنید.
البته این بدان معنا نیست که باید خود را از دیگران جدا کنید بلکه کار گروهی در بسیاری از موارد ضروری است اما تشکیل گروه هایی که مرتبط با فعالیت های کاری شما در محیط کار نیستند کاملا اشتباه است.

باید بخوانید:

8- درست است که به اشتراک گذاشتن دانش چیز ارزشمندی است، اما به این معنا نیست که همیشه باید سخنران باشید، در بسیاری از مواقع گوش دادن به دیگران می تواند برای هر فردی بسیار مفید باشد، زمانی که شما بیشتر از اگر صحبت می کنید و شنونده باشید، به راحتی می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید و سؤالات جدیدی را از آنچه دیگران می گویند، رئیس، همکاران یا مشتریان خود کشف کنید، و وقتی به حرف های دیگران گوش می دهید، بهتر می توانید آنچه گفته می شود را درک کنید. از شما خواسته می شود و در نتیجه مهارت شنیداری عملکرد شما را در هر زمینه ای بهبود می بخشد، در حالی که این مهارت در برقراری ارتباط با دیگران بسیار مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید  حیوان درون شما چیست ؟


رفتار در محل کار

9- یکی دیگر از مهارت‌های یادگیری در مورد سیاست‌گذاری افراد بدون مرز این است که اگر همکاران در محل کار از شما چیزی پرسیدند که می‌دانید برای آینده شغلی‌تان مشکل‌ساز است یا خلاف قوانین سازمان است، با احترام بگویید نه و اجازه ندهید رئیس و سایر کارمندان. تصویر شما را خراب کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *