افت بازار خودرو پس از خبر ادامه مذاکرات در وین + جدول قیمت


به گزارش اکستن نیوز؛ ارزیابی از بازار خودرو نشان می دهد که اگرچه در روزهای گذشته بازار خودرو کمی متزلزل شد، اما امروز قیمت خودرو وارد شده به گزارش فعال بازار خودرو، با اعلام این سفر اما باقری تا وین و تعدیل اخبار منفی که حاشیه مذاکرات است معامله بود، منجر به کاهش شد قیمت به دلار حضور در بازار؛ اتفاقی که بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داد و این بازار را به ثبات رساند.

علاوه بر اخبار سیاسی که بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داد، ثبات قیمت ها در بازار نیز تحت تاثیر تعطیلات ابتدای هفته آینده که از پایان این هفته آغاز می شود؛ قرار گرفت. به گفته فعالان بازار خودرو، بازار خودرو در ایام تعطیلات دچار رکود می شود. یعنی این روزها بازار به دلیل کاهش تقاضا خالی می شود، یعنی تقاضا در این بازار به طور فزاینده ای راکد می شود.

قیمت روز محصول ایران خودرو

از جمله محصولات با حجم بالا ایران خودرو شما می توانید «پژو 207 سرعت»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» را انتخاب کنید. “” نقل شده.

رصد بازار خودرو نشان می دهد خانواده سمند امروز بدون تغییر در بازار عرضه شد، با این شرایط «سمند ال ایکس» 307 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و قیمت آن تغییری نکرد، «سمند ال ایکس با موتور EF7» نیز به 352 میلیون رسید. تومان از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» 343 میلیون تومان در بازار فروخته شد و قیمت آن تغییر نکرد.

بیشتر بخوانید  آیا اسنپ و تپسی گران می شوند؟

از سوی دیگر، برآوردها نشان می دهد «دنا پلاس توربو اتوماتیک» که روز گذشته 4 میلیون افزایش قیمت داشت، امروز بدون تغییر در بازار 509 میلیون تومان قیمت داشت، از سوی دیگر، رصد بازار نشان می دهد که «معمولی» دنا» قیمت امروز 394 میلیون تومان بود و رانا پلاس در بازار بدون تغییر در 303 میلیون تومان باقی ماند.

از سوی دیگر، بر اساس برآورد بازار، می توان گفت که «پژو 207 دنده ای» در بازار امروز 399 میلیون قیمت داشت و «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز 406 میلیون تومان در بازار فروخته شد.

ایران در 12 آگوست

دیدگاهتان را بنویسید