جزئیات اسیدپاشی در تهران/ پسر معتاد به سمت والدینش اسید پرتاب کرد!



به گزارش سلام نو، روزنامه همشهری نوشت: جوانی که روی پدر و مادرش اسیدپاشی کرده بود، ساعتی پس از این حادثه در پارکی نزدیک منزلشان دستگیر شد.

45 دقیقه از صبح دیروز گذشته بود که گریه های پیرمرد و پیرزنی در یکی از کوچه های خیابان شهید رجایی در جنوب تهران، همسایه ها را به کوچه کشاند. ناگهان در خانه این زوج مسن باز شد و پسر کوچکشان با عجله بیرون رفت و فرار کرد.

همسایه ها که نگران زن و شوهر بودند با ورود به خانه آنها متوجه شدند که روی آنها اسید پاشیده شده و علت این حادثه پسر معتاد آنها بوده است. در این شرایط از پلیس و آمبولانس کمک خواستند و دقایقی بعد اسیدپاشان که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا دچار سوختگی شدید شده بودند به بیمارستان منتقل و با حضور پلیس مأموران 160 خزان، تحقیقات اولیه آغاز شد.

به گفته همسایه ها، پسر همسر معتاد است و بارها شنیده می شد که با پدر و مادرش دعوا می کرد. ساعتی قبل از این حادثه همسایه ها صدای مشاجره او با پدر و مادرش را شنیدند تا این که این حادثه رخ داد. در این شرایط موضوع به قاضی حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد و وی دستور بازداشت جوان آسیدپاس را صادر کرد.

عامل پرتاب اسید دستگیر شد

ماموران پلیس بر این باور بودند که متهم از محل حادثه دور نیست. به همین دلیل در زمین گشت زنی کردند تا اینکه ساعتی بعد پسر تحت تعقیب را در پارک در منزل در حالی که روی نیمکت نشسته بود دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید  مرگ هولناک دختر ۱۸ ساله پس از تحمل ۲۱ ساعت اقدام شیطانی ۴ برادر / "شکیبا" از فشار درد مُرد! -

متهم که ساعاتی پیش دستگیر شده بود، صبح دیروز به دادسرای امور جنایی منتقل و مورد بازجویی قرار گرفت. وی درباره انگیزه خود از پرتاب اسید به سمت والدینش گفت: مدتی است که به شیشه اعتیاد دارم و وقتی شیشه مصرف می کنم دچار توهم می شوم. شب حادثه به خاطر داروهایی که مصرف می کردم دچار توهم شدم با پدر و مادرم درگیر شدم و سپس اسیدی که در خانه داشتم روی آنها ریختم و از خانه فرار کردم. در پارک بودم که ناگهان پلیس را دیدم و مرا دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، متهم هم اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید