طالع بینی | نوع نشستن شما چه ویژگی از شما را فاش می کند



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: طرز تفکر، داشتن یا نداشتن اعتماد به نفس، مهربانی، فروتنی، غرور و بسیاری از خصوصیات اخلاقی افراد را تا حد زیادی می توان از رفتار ظاهری آنها شناخت. به عنوان مثال، نحوه نشستن آنها می تواند نشان دهد که آنها خودخواه و مغرور یا کاملا متواضع و دوستانه هستند.

نحوه نشستن شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

شخصیت افرادی که صاف می نشینند

شما فردی محکم و با اعتماد به نفس هستید و به ندرت در صحت اعمال و تصمیمات خود شک دارید. شما همیشه سعی می کنید مراقب رفتار خود باشید و کنترل کنید. همچنین، شما فردی قابل اعتماد محسوب می شوید و دوستان، همکاران و اعضای خانواده می توانند روی حرف شما حساب کنند. در پایان، اجازه دهید به این نکته اشاره کنیم که در مواقع سخت شما ساپورت می کنید و به شخص دیگری کمک می کنید.

تکیه دادن

شما خود را فردی حساس، مهربان و همدل می دانید که هرگز احساسات اطرافیانتان را نادیده نمی گیرید. همچنین بر رفتار و افکار خود کنترل و نظارت کامل دارید و اغلب مشکلات را تحلیل می کنید. قبل از هر تصمیمی، به اثرات بلندمدت آن فکر کنید و مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید.

به جلو خم شوید

این سبک نشستن متعلق به افرادی است که خیلی زود احساساتی می شوند و خواهان تنوع هستند. شما تقریباً فردی کنجکاو هستید و خیلی راحت با غریبه ها آشنا می شوید و با آنها ارتباط برقرار می کنید. می توانید با دیگران خوش بگذرانید و از صحبت با اطرافیان خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید  سرنا امینی آب پاکی را روی دست بدخواهان تیم ملی ریخت

پاهای جفت شده

در نگاه اول ممکن است به نظر شما فردی بی عاطفه باشید، اما وقتی دیگران به شما نزدیک می شوند، شخصیت واقعی شما را می بینند: مهربان، خوش اخلاق، خوش تیپ و محترم. با همه اینها، وقتی با سؤالات جدی روبرو می شوید، بسیار صادقانه و صمیمانه صحبت می کنید. شما بسیار وقت شناس و دقیق هستید و ترجیح می دهید همه چیز را در زندگی خود برنامه ریزی کنید.

مچ پا با هم

شما فردی هدفمند هستید که اغلب مهارت های مدیریتی بسیار خوبی از خود نشان می دهید. دوست دارید از همه اتفاقات آگاه باشید و گاهی بر همه امور و حتی اطرافیان خود کنترل داشته باشید و مدام بر رفتار و گفتار آنها نظارت داشته باشید. به همین دلیل است که گاهی به شما فردی می گویند که همیشه در حال امر و نهی است. اگرچه به راحتی دوست می شوید، اما در ارتباطات کمی حسادت می کنید.

پا روی پا بگذار

شما فردی متواضع و متواضع هستید و گاهی خجالتی و خجالتی در مقابل غریبه ها. به سختی می توانید خود را فردی با اعتماد به نفس بدانید. اغلب سعی می کنید احساسات خود را از دیگران پنهان کنید و باید گفت که خیلی باز نیستید و در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارید.

دست های گره شده

شما جدی هستید و شخصیت قوی و قوی دارید. افکار شما به طور کلی عمیق هستند و این باعث می شود که چهره ای متفکر و متمرکز داشته باشید و به ندرت لبخندی را روی لبان خود ببینید. اگرچه کاملاً مطمئن به نظر می رسید، اما نمی خواهید سریع و عجولانه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید  جزئیات قتل کیان پیرفلک | جرم کیان چه بود؟

دستان خود را بین زانوهای خود قرار دهید

شما یک رهبر و مدیر هستید و اعتماد به نفس خوبی دارید و این ویژگی را در رفتار خود با دیگران نشان می دهید. این طرز نشستن در افرادی که توجه و تمرکز بالایی دارند بیشتر دیده می شود. از قبول مسئولیت تصمیمات خود و حتی دیگران نترسید. مشکلات نمی توانند باعث وحشت شوند زیرا به سرعت راه حل مناسب برای حل آنها پیدا خواهید کرد.

انگشتان در هم تنیده

شما بسیار احساساتی، باز و مهربان هستید. همچنین شاد و پرانرژی به نظر می رسید و سعی می کنید خوش بینی و مثبت اندیشی را با دیگران به اشتراک بگذارید. مردم از شما انرژی مثبت می گیرند و احساس خوبی دارند، بنابراین به ندرت تنها می مانید.


دیدگاهتان را بنویسید