قطع اینترنت فردا ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | قطعی اینترنت فردا


اینترنت فردا 19 تیر 1401 قطعی اینترنت فردا اینترنت قطع می شود و اینترنت موبایل امروز قطع می شود و اینترنت همراه اول و چرا اینترنت موبایل وصل نمی شود در مطلب بعدی.

واکنش کاربران به قطع اینترنت موبایل فردا در کنکور سراسری

امروز که اینترنت در زمان امتحان قطع شد، شاهد واکنش های متفاوتی بودیم. در این مقاله در مورد واکنش کاربر به قطع شدن اینترنت موبایل در آزمون نمونه دولتی صحبت می کنیم.

صبح امروز 18 تیر 1401 داوطلبان دو گروه آزمایشی ریاضی و فنی – انسانی رقابت در کنکور دانشگاه سراسری را آغاز کردند. فردا طبق برنامه قبلی، کار آنها توسط داوطلبان علوم تجربی و سپس در 20 تیرماه توسط داوطلبان زبان های خارجی رصد می شود.

امسال 145 هزار و 615 داوطلب در گروه ریاضی و فنی، 574 هزار و 751 داوطلب در رشته تجربی، 412 هزار و 525 داوطلب در گروه علوم انسانی، 161 هزار و 378 داوطلب در رشته تجربی و در نهایت 194 هزار داوطلب شرکت می کنند. و در زبان های خارجی 951 داوطلب شرکت کردند که پس از چندین سال متوالی تعداد داوطلبان در گروه علوم انسانی افزایش یافت و به تعداد داوطلبان گروه علوم تجربی نزدیک شد.

نکته عجیب در آزمون امسال قطع شدن اینترنت در آزمون سراسری بود که صدای بسیاری از کاربران را درآورد و واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

حرکت قشنگی نیست

بیشتر بخوانید  این عکس چهره واقعی داریوش هخامنشی است؟

دیدگاهتان را بنویسید