آیا حرکات عجیب این بازیگر Dubsmash را باور می کنید؟ پسره رو میشناسی؟


شراره رخام در 26 مرداد 1364 در تهران به دنیا آمد. شراره رخم فارغ التحصیل کارشناسی زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است. شراره رخم نیز از مرکز آموزش فیلمسازی فارغ التحصیل شد و دوره های بازیگری را در کارگاه های آزاد، از همان کلاس ها گذراند. در سال 1374 در فیلم عروسک کاغذی معرفی شد. پدر شراره رخام فوت کرده و او یک برادر و یک خواهر دارد.

بازی شراره رخم در نسل سوخته در سال 1379 او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد اما بازی در سریال فقط به خاطر تو در رمضان سال 1382 او را به شهرت رساند.

شراره راکهام در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه از تزریق پروتز دهان و جراحی زیبایی پشیمان است، می گوید: یکی از عواملی که باعث فاصله گرفتن من با ایفای نقش در سریال های تاریخی شد تزریق ژل به لبم بود، البته من. ببخشید بخاطر تزریق این ژل بعضی ها من رو تو سریال تاریخی انتخاب نکردن چون میگفتن قبلا چیزی به اسم ژل لب نداشتیم. این مشکل باعث شد تا مدتی بازدهی کمتری داشته باشم اما با کمک یک دکتر خوب این ژل لب را تخلیه کردم و اکنون ژل لب ندارم و به حالت عادی برگشتم.

راما نامی خواننده خلاق پاپ راک با داشتن سبکی منحصربفرد با تکیه بر توانایی های خود و دوستان هنرمندش توانست انقلابی جدید در عرصه موسیقی راک، پاپ و کلاسیک کشورمان رقم بزند و سبک خاص و متفاوت خود را محقق کند. .

بیشتر بخوانید  اعتراف امیرعلی نبویجان در خندوانه که پخش نشد

راما نامی از سال 1357 به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد و در این سال ها از تجربیات اساتیدی چون محمد نوری، ناصر عبداللهی و زنده یاد تورج شعبانخانی بهره برد.


دیدگاهتان را بنویسید