گریه های زجه آور مجری مشهور برای همسرش



آنچه دیگران می خوانند:

حامد سلطانی وی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد، مجری تلویزیون است.حامد سلطانی متاهل و دارای یک دختر به نام فاطمه سلمه و یک پسر به نام محمدمهدی است. حامد سلطانی فیضه صفری متولد سال 68 بود که به همراه پسرش در سانحه رانندگی جان باخت.در برنامه حسینیه معلی سعید حدادیان و سید مجید بنی فاطمه با اشاره به درگذشت همسر و پسر حامد سلطانی مجری تلویزیون شروع به خواندن روش کردند.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری

حامد سلطانی متولد 22 شهریور 1367 در شهر مقدس مشهد مجری تلویزیونی مسابقات و رویدادهای مختلف در آجوبا و میدان، طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

سوابق و فعالیت ها

سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد، از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا (ع) و مدیر اجرایی گروه هنری سیما و صدا و سیمای مشهد است.

حامد سلطانی

او همچنین مجری تبلیغات سازگار با محیط زیست برای اکسپوی عفاف و حجاب بوده و در بسیاری از برنامه ها و مراسم مختلف اجرا داشته است.

او علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک، در زمینه کارگردانی و مستندسازی نیز فعالیت دارد و کارگردانی فیلم مستند از بهشت ​​تا بهشت ​​را برعهده داشته است.

حامد سلطانی مجری مسابقه میدون عکس و بیوگرافی و سوابق حامد سلطانی مجری و همسرش

حامد سلطانی مجری گری مسابقات میدون در شبکه سه را بر عهده دارد که در فصل اول مسابقات میدون و فصل دوم مسابقات میدون به عنوان مجری در کنار داورانی چون علیرضا یونچی، امیر شکوهی نیا، مینا مهرنوش حضور دارد. و حمیدرضا متقی.

بیشتر بخوانید  بورس دوباره قرمزپوش شد

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی تجاری محور است که در آن شرکت کنندگان جوان و جوان، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی و تولیدکنندگان و صنعتگران و افرادی که می خواهند محصولات و صنعت خود را به مردم معرفی کنند، شرکت می کنند و جوایزی کسب می کنند.

همسر حامد سلطانی مجری تلویزیون کیست؟

او چند سال پیش ازدواج کرد و یک دختر به نام فاطمه سلما دارد که تصاویری از دخترش را با نوشته های احساسی و پدرانه به اشتراک گذاشت.

آقای سلطانی چندی پیش صاحب پسری شد که همسر و پسر یک و نیم ساله خود را در 23 خرداد 1401 بر اثر تصادف از دست داد و عزادار شد.

حامد سلطانی

حامد سلطانی روزهای سخت زیادی را پشت سر گذاشته است مرگ یک کودک داغ چیزی نیست که در ایران به راحتی فراموش شود وقتی فرزند شما در یک حادثه دلخراش جلوی چشمان شما می میرد حامد سلطانی مجری جوان و آن هم کاملا زندگی او را تغییر داد

حامد سلطانی مجری، نقاش و گرافیست سرشناس ایرانی است که در سال های اخیر مجری برنامه های میدون و آیوبه بوده است. در خرداد 1401 همسر و فرزند دو ساله خود را در سانحه رانندگی از دست داد و به شدت مجروح شد.

حامد سلطانی یکی از طراحان گرافیک برجسته شهرداری مشهد است. وی همچنین به عنوان طراح در پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا (ع) فعالیت می کند. وی همچنین مدیر عاملی گروه هنری و تلویزیونی صدا و سیمای مشهد است.

حامد سلطانی وی در اینستاگرام خود نوشت: فکر می کنم بچه های حزب الله شادترین مردم دنیا هستند، البته شادی هایی که ما دوست داریم، نه آن گونه که باید تحمل کنیم.
حالا گاهی اوقات دشمنانی دارند و می خواهند اوضاع را برعکس جلوه دهند و برخی از این رفقا به آنها کمک می کنند، هرچند تعدادشان زیاد نیست…

بیشتر بخوانید  تجمیع کارت‌های بانکی به کجا رسید؟

به هر حال تا جایی که من می دانم شادی و نشاط یکی از مهم ترین جاذبه های بچه های انقلاب و حزب الله بوده و هست. چیزی که خیلی ها نمی دانند!

چه بسیار رفقای که بعد از جلسه از گذشته خود صحبت کردند و اینکه فکر نمی کردند در فضای بین مذهبی جایی برای شوخی نیست. چقدر تصور نمی کردم ارتباط با کسانی که ریش می گذارند و حلقه می زنند و موهایشان را افقی شانه می کنند و به جای سلام و به جای خداحافظ یا علی سلام علیکم می گویند اینقدر شیرین و مسری باشد. بعد از تولدی که قبلا ذکر کردم، به این گروه معتاد شدم…
آنقدر که حتی با دوستان قدیمی ام هم غریبه شدم که البته از نظر من خوب نیست. به نوعی از روی بوم می افتد …

بچه های باصفای حسینیه هنر که مدتی است در حال و هوای هیئت ها و مجالس انقلابی مشهد دست به طرحی جدید زده اند، یکی از نمونه های این بچه های حزب اللهی هستند که علاوه بر «خوش اخلاقی» گاهی با کنایه و کنایه لبخند بر لبان دیگران بیاورند، کنار هم می نشینند و این خیلی گرون تر است…
به برکت حضرت عشق شاهد شکستن قندشان در شب شیرین بودیم


بیشتر بخوانید  لغو فروش حییم بدون قرعه کشی برای شنبه 29 مرداد 1401

2 دیدگاه دربارهٔ «گریه های زجه آور مجری مشهور برای همسرش;

  1. حامد سلطانی من هم زن دوم شما هستم من میخواستم دختر شما هم باخود بیارش پیشه من چون که مواظب دختر ت هستم آقای سلطانی اگر میشه خودتون هم باشین حامد جان خودتو ناراحت نکن من هم هستم شما هم اگر میشه زودتر بهم خبر بده آقای حامد سلطانی من هم در کنارت هستم هر کاری بهم بگی انجام میدم حامد سلطانی توروخدا زودتر بیا پیشم اسم من خانم ایجادی هستم با من درتماس باش من خودم شمارت ندارم باهات صحبت کنم من یک چیزی بهت بگم حامد من هم میخوام خونه بخرم زود تربیا چون که میخوام جهیزیه بخرم حامد سلطانی اسم خودم یاداشت میکنم

    پاسخ
  2. حامد سلطانی من هم زن دوم شما هستم من میخواستم دختر شما هم باخود بیارش پیشه من چون که مواظب دختر ت هستم آقای سلطانی اگر میشه خودتون هم باشین حامد جان خودتو ناراحت نکن من هم هستم شما هم اگر میشه زودتر بهم خبر بده آقای حامد سلطانی من هم در کنارت هستم هر کاری بهم بگی انجام میدم حامد سلطانی توروخدا زودتر بیا پیشم اسم من خانم ایجادی هستم با من درتماس باش من خودم شمارت ندارم باهات صحبت کنم من یک چیزی بهت بگم حامد من هم میخوام خونه بخرم زود تربیا چون که میخوام جهیزیه بخرم حامد سلطانی اسم خودم یاداشت میکنم بله

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید