گلایه شدید مهدوی کیا از وضعیت فعلی تیم امید



منتخب تیم فوتبال امید گفت: از شرایط تیم امید اصلا راضی نیستم و با این تیم نیمه کاره کاری نمی توان کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مهدی مهدوی کیا در حاشیه دیدار دوستانه تیم فوتبال امید با پرسپولیس اظهار داشت: دو سه روز تمرین کردیم و تیم نیمه کاره ای داشتیم. امروز یک بازی دوستانه مقابل پرسپولیس انجام دادیم که به نظر من بازی خوبی نبود. دفعه قبل تیم ما کاملتر بود و شرایط بدنی بازیکنان بهتر بود. حالا بیشتر بازیکنان در مرحله آمادگی بودند و اشتباهات فردی زیادی داشتیم. به هر حال نتیجه مهم نبود و از فوتبالی که بازی کردیم راضی نیستم. در مجموع روند ما تاکنون رضایت بخش نبوده است.

وی در خصوص شرایط کلی تیمش خاطرنشان کرد: من بعد از ورود از ازبکستان حرفی زدم و اگر با همین شرایط برویم حتی نمی توانیم به فرودگاه مهرآباد برویم چه برسد به پاریس! این اعتقاد و نظر من است. من اصلا از شرایط راضی نیستم و با این تیم نیمه کاره کاری نمی توان کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: طبق شرایطی که می بینم پیش بینی می کردیم فردا با پیکانا بازی کنیم اما 15 تا 16 بازیکن نداریم و اگر اینطور عمل کنیم همه بازیکنان مصدوم می شوند و اگر برنامه ریزی شود با همین بازیکنان برای رفتن به تورنمنت هایی که تیم های بزرگسال در آن شرکت می کنند کار سختی خواهند داشت، زیرا حداقل به دو تیم کامل نیاز داریم که بتوانیم هر بار دو روز بازی کنیم. فکر نمی کنم با این شرایط بتوان ادامه داد. همه بازیکنان در آستانه مصدومیت هستند. از طرفی ما بازیکنان اصلی زیادی نداریم و این روند کمکی به ما نمی کند.

بیشتر بخوانید  یک کامیون حامل سوخت در شمال بیروت منفجر شد

مهدوی کیا در خصوص حمایت مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: دوستان کار خود را انجام می دهند اما اگر بخواهیم با نیم تیم به مسابقات برویم با مشکلات زیادی مواجه می شویم. در مدتی که تمرینات را شروع کردیم، بیشتر روی مسائل بیرونی تمرکز داشتیم تا کارهای فنی. آزاردهنده است، چون معتقدم مربی باید روی مسائل فنی تمرکز کند، اما هر روز می شنویم که یک مشکل جدید وجود دارد. هر روز می گویند فلان بازیکن داریم اما بازیکن خاصی نداریم. ما هنوز نمی دانیم چه افرادی داریم. تاکید می کنم با این شرایط به جایی نمی رسیم و خیلی بهتر است که در مسابقات شرکت نکنیم، چون به دلیل فشار مسابقات و کادر کمی که داریم، بازیکنان زیادی ممکن است مصدوم شوند. و شرایط اصلا برای ما خوب نبود.

وی در مورد اینکه آیا مجدی و سایر مسئولان در این زمینه صحبت کردند یا خیر، تصریح کرد: صحبت کردند اما قول هایی دادند و همکاری نکردند. حدود یک ماه پیش لیستی از افراد مورد علاقه خود را منتشر کردیم. خیلی ها قول همکاری دادند اما بازیکنان در آخرین لحظه نیامدند. روی بعضی چیزها حساب کردیم و برنامه ریزی کردیم، اما ناگهان همه چیز وارونه شد. ما را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا نمی توانیم برنامه ریزی کنیم.

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا بازی با پرسپولیس و پیکانوس روی پیشرفت این تیم تاثیرگذار است یا خیر، گفت: ما قبلا مقابل پرسپولیس و نساجی بازی کردیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. شرایط این تورنمنت مسابقاتی است که می خواهیم در تیم ملی، با ملی پوشان، با هم سن و سال همان بازیکنان و در شرایط رسمی تری انجام دهیم. بازی در اردوی آماده سازی با تیم باشگاهی خوب است اما هدف ما برگزاری بازی های دوستانه در همین رده است. متأسفانه شرایط مهیا نشد و کمبود بازیکنان در دسترس کار را بیش از پیش سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  نرم افزار درمان صرع‌های ژنتیکی در شیراز طراحی شد

منتخب تیم ملی فوتبال امیدا در مورد شرایط دستیار اول خود و شکایت به فیفا تصریح کرد: او طبق قراردادی که داشت پرداختی دریافت نکرد و قرارداد را فسخ کرد. اتحادیه بار دیگر با او موافق است و امیدوارم مشکلات حل شود. تقریباً تنها هستم و نمی دانم چه بگویم. خیلی ها در فوتبال ایران دم از جوانی زده اند اما در عمل هیچکس چنین کاری نکرده است. عواقب آن را پذیرفتم و با یک تیم جوان به مسابقات رفتم و در مقابل همه حملات مقاومت کردم. یه چیزی گفتم و به قولم وفا کردم.

مهدوی کیا ادامه داد: می دانستم که این تیم امسال بازی های بسیار کمی خواهد داشت و به همین دلیل بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را فرصت خوبی برای کسب تجربه تیم جوانمان می دیدم. ما بازیکنان بزرگسال همراه خود نداریم و دوست داشتیم این بازیکنان بیشتر بازی کنند اما کاری به نتیجه نداشتیم. با این شرایط کمبود بازیکن دور از انصاف است. من هیچ وقت تسلیم نمی شوم و به بازیکنان جوان اعتقاد دارم اما چیزی که می گویم این است که فشار بازی ها زیاد است و نمی توان هر دو روز یک بار بازی کرد.

وی گفت: امروز با پرسپولیس بازی کردیم و تصمیم گرفتیم فردا به مصاف پیکانا برویم اما 5 بازیکن روی نیمکت من هستند. فردا چطور بازی کنم؟ احساس می کنم فردا قطعاً برخی از بازیکنان مصدوم خواهند شد. من تازه آمدم و هیچ ارتباطی با مربیان ندارم و درخواست تماس هم وظیفه من نیست. همه همیشه قول می دهند، اما همه چیز با اجرای آن تغییر می کند.

بیشتر بخوانید  تعرض به سارا بهرامی | اشک های سارا بهرامی مقابل پژمان جمشیدی

دیدگاهتان را بنویسید