معاون عمرانی استانداری قزوین به سمت سرپرست امور عمرانی استانداری قزوین منصوب شد


طی حکمی از سوی محمدمهدی علایی استاندار قزوین، مهدی پردونی به عنوان معاون امور عمرانی استانداری قزوین منصوب شد.

به گزارش دلگر ، به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، محمدمهدی علایی استاندار قزوین با صدور حکمی مهدی شاندانی را به سمت «معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین» منصوب کرد. شاندونی در سال 1360 در قزوین متولد شد و هر 3 مدرک کارشناسی ارشد و دکتری را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه تهران خواند و در آزمون دکتری سال 1384 در رشته مکانیک خاک رتبه اول را کسب کرد.

عضویت در هیأت علمی دانشگاه شهید و ریاست هیأت مدیره هلدینگ سازندگی بنیاد مصطفان از سوابق تحصیلی و اجرایی سرپرست جدید عمرانی معاونت عمرانی استانداری قزوین است که مدیریت پروژه هایی مانند اتوبان تهران – شمال را در کارنامه خود دارد. فایل.

در بخشی از حکم عالی استانداری قزوین خطاب به پریدونی آمده است: انتظار دارم برنامه‌ریزی‌شده و دانش‌محور، اصالت بخشیدن به منافع و مصالح مردم از طریق یکپارچه‌سازی فعالیت‌های دستگاه عمرانی دولت و شهرداری، نخبگان حوزه های ماموریتی و تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی مردم شهرها و روستاهای استان با استفاده از ظرفیت های دولت، شهرداری ها و نهادهای عمومی غیردولتی، سازمان ها و اتحادیه ها، سرمایه گذاران، پیمانکاران و نخبگان، در راستای تحقق وعده های رئیس جمهور محترم و دولت مردمی ایشان گام برمی دارند.

متن کامل این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مهدی شاندانی

سلام

با توجه به قولی که با درگاه خداوند متعال بستم و در انتخاب همکاران متخصص، فداکار، مستقل، پرتلاش و مردمی متعهد به مردم شریف استان قزوین هستم، جناب عالی متخصص، مجرب و مجرب در زمینه ساخت و ساز بچه های دانشگاهی و مدیریتی.شما افتخار این کشور هستید.

بیشتر بخوانید  قیمت لیر ترکیه در بازار امروز دوشنبه 10 دی ماه ساعت 14.00

انتظار دارم برنامه‌ریزی‌شده و دانش‌محور، اصالت بخشیدن به علایق و علایق مردم از طریق ادغام فعالیت‌های سازمان‌های ساختمانی دولتی و شهرداری‌ها، بزرگان محیط‌های مأموریت و تلاش برای بهبود کیفیت زندگی مردم در شهرها. و روستاهای استان با استفاده از ظرفیت های دولت، شهرداری ها و نهادهای عمومی غیردولتی، سازمان ها و دستگاه های صنفی، سرمایه گذاران، پیمانکاران و نخبگان در راستای تحقق وعده های رئیس جمهور محترم و دولت مردمی ایشان گام برمی دارند.

یقیناً تداوم توفیق خدمت در این سمت منوط به پایبندی مستمر شما به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید