حمل و نقل بین المللی


یک شرکت حمل و نقل بین المللی کالاهای شما را در خدمات لجستیکی، حمل و نقل یا ترانزیت پوشش می دهد و محموله را مطابق انتظارات شما به مقصد مورد نظر تحویل می دهد. گروه تجاری فونیکس به عنوان یکی از بهترین شرکت های فعال بین المللی حمل و نقل، خدمات مختلفی را برای حمل و نقل هوایی از چین ارائه می دهد. تمیز کردن و خرید از سایت های خارجی مانند خرید از آمازون آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

وظایف یک شرکت حمل و نقل بین المللی

وظیفه اصلی یک شرکت حمل و نقل بین المللی، انتقال و جابجایی انواع کالا و بار از کشورهای مختلف جهان است. شرکت حمل و نقل بین المللی دارای مجوزهای قانونی لازم بوده و مسئولیت صدور بارنامه و انتقال مالکیت کالا را بر عهده دارد. صدور راهنما و عقد قرارداد حمل و نقل هوایی از چین، تحویل کالا از باربری، ارائه ضمانت‌های لازم به سازمان‌ها، ارائه اسناد و مدارک برای حمل کالا از مهمترین وظایف شرکت حمل‌ونقل و تجارت بین‌المللی فونیک می‌باشد. ، کنترل و نظارت بر فرآیند بارگیری کامیون و تطبیق محموله با کالای اظهار شده، صدور بارنامه و ….

حمل و نقل بین المللی چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدمات حمل و نقل بین المللی می تواند بسیار گسترده باشد، اگرچه برخی از آنها فقط حمل و نقل تخصصی یک نوع حمل و نقل و سایر خدمات گمرکی را ارائه می دهند و برخی از آنها کلیه روش های حمل و نقل از جمله حمل و نقل زمینی کامل و پشتیبانی از FTL Groupage و حمل و نقل دریایی LTL را ارائه می دهند. ، حمل و نقل هوایی، پست سریع و حمل و نقل درب منزل. از جمله خدمات بارز ارائه شده توسط گروه تجاری فونیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، پست سریع و درب به درب
  • خدمات ذخیره سازی
  • تخلیه و بارگیری محموله
  • رویه های گمرکی و ترخیص کالا، ترخیص کالاهای دریایی از گمرک و کشور ایران و..
  • حمل و نقل ترکیبی
  • بسته بندی محصول
  • مشاوره و تایید کسب و کار
  • و..
بیشتر بخوانید  افراد بالای 55 سال در کرمانشاه برای ثبت نام واکسن تاج - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

مزایای بار هوایی چیست؟

از جمله خدمات ویژه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می توان به حمل بار هوایی از چین و سایر نقاط جهان و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد. اگر قصد واردات یا حمل کالاهای با ارزش و سبک را دارید، همیشه حمل و نقل هوایی را توصیه می کنیم.

حمل و نقل بین المللی

همچنین در صورت خرید از سایت های چینی و واردات از چین سرویس محموله هوایی از چین می تواند محموله شما را با خیال راحت و با سرعت بالا در داخل کشور تحویل دهد. حمل و نقل هوایی گران تر از روش های دیگر است. اما امنیت بالا و سرعت قابل توجه حمل و نقل از عواملی هستند که برای تجار و واردکنندگان بسیار مهم است.

حمل و نقل دریایی چیست؟

حمل و نقل دریایی یکی از شیوه های حمل و نقل است که از گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. چرا خدمات حمل و نقل دریایی را انتخاب کنید؟ دلیل اصلی انتخاب این روش برای حمل کالا، حمل و نقل ارزان و مقرون به صرفه کالاهای حجیم، سنگین و بزرگ است. قطعا با حذف هزینه های اضافی سعی در تجربه کسب و کار سودآورتری دارید. کار با یک باربری معتبر بین المللی با خدمات خوب، حمل و نقل دریایی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. زیرا امکان حمل و نقل انواع کالاهای فاسد شدنی، حجمی و … را فراهم می کند. با امنیت بالا

مزایای حمل و نقل زمینی چیست؟

تقریباً از هر روشی برای حمل کالا استفاده کنید، به روش حمل و نقل زمینی نیاز خواهید داشت. خدمات باربری زمینی شرکت حمل و نقل بین المللی فونیکس یکی از خدمات پرطرفداری است که به صورت باربری کامل (FTL)، گروپاژ (LTL)، حمل بار فله و سبک و … ارائه می شود. از کشورهای اروپایی و آسیایی و غیره . حمل بار زمینی نیاز به سرمایه گذاری کمتری دارد و حمل و نقل درب منزل نیز از این طریق امکان پذیر است. همچنین تقریباً در تمام مناطق موجود است و امکان تبادل آسان کالا بین شهرها و روستاها را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  ربودن و آزار دختر ۲۰ ساله از سوی پسر کینه‌جو | من نبودم ؛ کار دوستانم بود!

واردات و تهیه کالا

معمولاً کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند از وب‌سایت‌های خارجی برای خرید محصولات با برندهای مختلف و منشأ خارجی یا هزینه کمتر خرید محصولات برند، خرید کنند. علاوه بر این، خرید از آمازون یکی از بهترین روش‌های تامین منابع و خرید عمده است واردات است. چه قصد خرید از آمازون و چه واردات از چین را داشته باشید، کارگزاران و کارشناسان گروه تجاری فونیکس در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را برای خرید، حمل و نقل و واردات کالا بدون دردسر و محدودیت ارائه دهند.

معافیت کالا از حقوق گمرکی

اگر قصد واردات کالا از چین را دارید، قطعا باید مراحل ترخیص کالا از گمرک را طی کنید. انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا از گمرک و همچنین هر مرحله دیگر از واردات مستلزم آگاهی کامل از قانون و تسلط بر تمامی مراحل است تا خسارت جبران ناپذیری پیش نیاید و به تجارت آسیب نرسد. از این رو گروه تجاری فینیک با داشتن دفاتر فعال در چین آماده ارائه خدمات واردات، ترخیص کالا از گمرک و حمل و نقل هوایی از چین می باشد.

حمل و نقل بین المللی

آشنایی با بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

بسیار مهم است که بتوانید با بررسی تفاوت بین حمل و نقل بین المللی، بهترین را انتخاب کنید. یک شرکت حمل و نقل بین المللی قابل اعتماد با کادری مجرب، دفاتر متعدد برای پاسخگویی به موقع به مشتریان، خدمات حمل و نقل مناسب را به بهترین نحو ارائه می دهد. گروه تجاری فینیک با ارائه خدمات جامع در زمینه حمل و نقل بین المللی همواره در تلاش بوده تا مشتریان خود را به تجارتی راحت و سودآور تبدیل کند. خدمات حمل و نقل گروه تجاری فونیکس عبارتند از:

  • حمل و نقل هوایی از چین، امارات و همه کشورها به ایران
  • حمل و نقل دریایی از چین، امارات و غیره به ایران
  • باربری زمینی از اروپا به ایران
  • پست سریع بین المللی
  • ترانزیت بین المللی
  • خدمات بازرگانی و تجارت خارجی
بیشتر بخوانید  پلاک خودروهایتان را مخدوش نکنید؛ مجازاتی سنگین در انتظار متخلفان

حرف پایانی

انتخاب بهترین حمل و نقل بین المللی می تواند حتی مهم تر از روش حمل و نقلی باشد که برای حمل بار وارداتی خود انتخاب می کنید. پیشنهاد می کنیم تمامی فاکتورها از جمله نوع و ماهیت کالا و بودجه خود را در نظر بگیرید و با تحقیق مناسب بهترین را انتخاب کنید. کارشناسان گروه تجاری فینیک آماده راهنمایی شما در هر زمینه ای از خدمات حمل و نقل بین المللی و تجاری هستند. برای آشنایی بیشتر با خدمات ما می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید fnkshipping.com از خدمات حمل و نقل بین المللی کالا با کیفیت بالا و مقرون به صرفه بازدید کرده و از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید