عکس جعفر دانش معلم فردوس


عکس معلم جعفر دانش فردوس جعفر دانش کیست + فیلم تجاوز جنسی جعفر دانش و نام معلم شهر فردوس که به دانش آموزان دختر تعرض کرد در مطلب زیر.

آزار و اذیت کودکان در شهر فردوس توسط جعفر داناس معلم فردوس، نظارت مستمر را در دستور کار قرار داد که منجر به ارسال پرونده به کمیته رسیدگی به تخلفات قضایی و اداری شد.

اردیبهشت ماه سال جاری یک فرد شناسنامه دار 55 ساله (م.د.) با 28 سال سابقه خدمت که تاکنون فاقد سابقه کیفری بوده، در پارکینگ ساختمان مسکونی خود روبروی مدرسه تجمع اعتراضی ترتیب داد. کلاس هایی با هماهنگی هفت نفر از اولیای دانش آموزان مقطع ابتدایی یک درس خصوصی برای آنها ایجاد کرد.

به گفته دانش آموزان، فرد مذکور در حین مدرسه با آنها مورد آزار و اذیت لفظی و بدنی قرار گرفته است.

معلم 55 ساله به 18 دختر 8 تا 11 ساله دبستانی در شهرستان فردوس تجاوز جنسی کرد.

او در پارکینگ خانه‌اش وقتی دختران را برای درس خصوصی نزد او می‌آمدند، آزار جنسی می‌داد.

پدر یکی از دختران گفت: مدتی است که می دانم دخترم گوشه گیر است و با کسی صحبت نمی کند.

اما گفتیم ممکن است در مدرسه مشکلی پیش بیاید و حل شود. گاهی می دیدیم که ناگهان به جایی خیره شده و چیزی نمی گوید. ناگهان یک روز مدیر مدرسه با ما تماس گرفت و گفت که یکی از دختران با مدیر مدرسه در مورد آزار جنسی معلم 55 ساله صحبت کرده است.

مدیر مدرسه از دختران دیگر نیز در مورد این حادثه سوال کرد و نزدیک به 18 دانش آموز تجاوز جنسی را تایید کردند.

بیشتر بخوانید  آغاز فعالیت گشت های مجازی پلیس

پدر این دختر گفت: دخترم شب تا صبح گریه می کرد و یک هفته با کسی صحبت نمی کرد. متجاوز آنها را تهدید کرد که اگر در این مورد با خانواده خود صحبت کنید، آب جوش را روی شما می ریزم یا پدر و مادرتان را خواهم کشت.

وقتی مدیر مدرسه متوجه تجاوز به دختران می شود، به رئیس آموزش و پرورش اطلاع می دهد.

این حادثه در یکی از حاشیه های شهرستان فردوس رخ داده و اکثر خانواده هایی که دخترانشان مجروح شده اند، وضعیت مالی خوبی ندارند.

2 دیدگاه دربارهٔ «عکس جعفر دانش معلم فردوس;

دیدگاهتان را بنویسید