شقایق دهقان عزادار شد | شقایق دهقان رخت عزا بر تن کرد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: شقایق دهقان وی در 13 اسفند 1357 در آلمان به دنیا آمد. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است. شقایق دهقان او یک پسر به نام نویجان دارد. شقایق دهقان او با انتشار عکسش به شایعات ازدواج دومش قوت داد.بعد از دو سال جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی به نظر می رسد شقایق دهقان رابطه جدیدی را آغاز کرده است. باید دید این انگشتر نشانه ازدواج جدید شقایق دهقان است یا فقط یک کارکرد تزئینی. در زیر تصویری از شقایق یک کشاورز را با انگشتری در دست مشاهده می کنید.

شقایق دهقان

نام: شاگیگ

نام خانوادگی: دهگان

تاریخ تولد: 4.12.1357. در آلمان

همسر: مهراب قاسم خانی

فرزندان: نویان قاسم خانی

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان یکی از بازیگران زن ایرانی است. همسرش مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه سریال نود شبی است که در سریال پاورچین با هم آشنا شدند. فعالیت اصلی او در سریال نود شب مهران مدیری است. برجسته ترین و پرطرفدارترین نقش او، شخصیت خانم شیرزاد در سریال «ساختمان دکتر» به کارگردانی سروش صحت در سال 1389 است.

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سال هاست که با هم زندگی می کنند.

این بازیگر همسر دوم مهراب قاسم‌کنی است و مهراب قاسم‌کنی از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا و یک پسر از شقایق دگان داشت.

بیشتر بخوانید  آنتی بادی کرونال چه مدت در بدن می ماند؟

شگیگ دهقان یکی از بازیگران طناز تی وی است که نقش های کمدی او را بیشتر در خاطر مخاطب می ماند و مهراب قاسم خانی از نویسندگان معروف سریال های طنز است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

شقایق دهقان

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی زندگی بی دغدغه ای را در کنار هم سپری کردند اما مدتی است که بحث جدایی این زوج به شدت بالا گرفته و خبر جدایی آنها در فضای مجازی منتشر شد اما هیچ تاییدی از این هنرمند مبنی بر جدایی آنها دریافت نشد.

بازیگر شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگری را از سال 1355 آغاز کرد و در اولین تجربه حضور در تلویزیون به کار کودک و نوجوان پیوست و سریال قطار ابدی نقطه شروع بازیگری او در تلویزیون بود.

شقایق دهقان

سریال Powerchain نقطه عطفی در بازیگری شقایق دهقان است

سریال Powerchain به کارگردانی مهران مدیری در سال 1360 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در این سریال با مهران قاسمکنی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد.

پسر شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان از همسر اول خود صاحب دختری به نام نیروانا شد و پس از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

خانواده شقایق دهقان و تولد در آلمان

به دلیل تحصیلات پدرش در گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه در 3 ماهگی به ایران بازگشت و به دلیل کار پدرش شش سال در ساری زندگی کرد.

بیشتر بخوانید  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

شقایق دهقان

ماجرای آشنایی شکایگ دهقان با همسرش

راستش من قبل از سریال پاورچین در نیم و نیم به عنوان نویسنده شبکه جام و جم با مهراب کار کردم اما خیلی به هم نزدیک نبودیم.

در ابتدای سریال مرد پاورچین او بازیگر و مهراب نویسنده بود. او پیشنهاد داد که چون قبلاً با هم نویسنده بوده ایم، همدیگر را می شناسیم و قلم را می شناسیم، باید با هم بنویسیم و اینجا، می نویسیم و بعد ازدواج می کنیم.

او کارهای هنری خود را از 17 سالگی آغاز کرد. زمانی که برای گذران اوقات فراغت در یکی از دپارتمان های عروسک گردانی فرهنگسرای امیرکبیر ثبت نام کرد (تابستان 1374). دو سال بعد همزمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان، معلمی که در آن کلاس با او آشنا شد، او را به یک گروه تئاتر عروسکی که در حال آماده شدن برای جشنواره عروسکی بودند، معرفی کرد و شروع به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارانش با گلچهر سجادی آشنا شد و اجرای نمایشی جدی را با همکاری گروهش تجربه کرد. در همان زمان برای یک برنامه کودک نوشت.

پس از آن به پیشنهاد یکی از مدیران گروه کودک تلویزیون، در سریال خودش بازی کرد و به این ترتیب کار خود را در تلویزیون با کار در یک گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضوی جدایی ناپذیر از خانواده تلویزیون شد. در ضمن او در دو فیلم ظاهر شد.» وی همچنین بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز 1380 پیشنهاد بازی در سریال کمدی پاورچین را پذیرفت و پس از آشنایی با مهراب قاسم خانی، نویسنده و صحنه پرداز این سریال، زندگی مشترک با او را آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی عجیب کیهان از قیمت خودرو در روزهای آینده/ فنر قیمت خودرو در می‌رود؟


دیدگاهتان را بنویسید