سریال‌های شهره لرستانی توقیف شد



آنچه دیگران می خوانند:

شهر لرستانی در 10 خرداد 1345 در تهران به دنیا آمد شهر لرستانی پدرش قاضی بازنشسته و مادرش بازنشسته فرهنگی است. چند روز پیش شهر لرستانی وی در صفحه خود از تغییر جنسیت خبر داد در ادامه خبر توقیف فیلم ها شهر لرستانی شما در حال خواندن هستید:

پس از اعلام رسمی تغییر جنسیت خود شهره لرستانی، گفته می شود به شبکه های تلویزیونی گفته شده که فعلا سریال او را پخش نکنند.

چندی پیش شهره لرستانی با انتشار پستی از تغییر جنسیت خود خبر داد و از تغییر نام خود به “مازیار” خبر داد.
پس از انتشار این خبر، شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان سیما به شبکه های تلویزیونی اعلام کرده اند که فعلا سریال های او را بایگانی کرده و پخش نمی کنند.
پیش از انتشار این خبر و در ماه های اول سال 1401 سریال های «سه در چهار» و «بخانمان» از شبکه های آی فیلم و تماشا پخش می شد و شبکه اول نیز سریال «خوشنام» را با این بازیگر در نقش اول در ماه رمضان.
در عین حال، شبکه نمایش طبق آنچه در کنداکتور هفتگی خود اعلام کرده، در نظر دارد امروز (دوشنبه 12 مرداد) فیلم «ماه منیر» به کارگردانی لرستانی را پخش کند.

شهره لرستانی بازیگر پیشکسوت که مدت هاست تصاویری با لباس و کلاه مردانه را در صفحه شخصی خود منتشر می کرد، سرانجام پس از مدت ها خبر تغییر جنسیت خود را تایید کرد و روز چهارشنبه 31 تیر 1401 در آخرین پست خود. در اینستاگرام تولدش را جشن گرفت او دوباره از تغییر نام خود خبر داد.

برخلاف تصور خیلی ها، او تنها بازیگری نبود که تغییر جنسیت داد و سال ها قبل از تغییر جنسیت، شهره لرستانی (مازیار)، دیگر بازیگری که در این قسمت از نمانکا ارائه می کنیم، جسارت این کار را داشت و او را تغییر داد. نام و جنسیت او اعلام کرد

شهره لرستانی متولد 10 خرداد 1345 در تهران است. او در فیلم هایی چون نیاز، لیلی با منه، زیر هلو، اخراج ها، نصف مال من، نصف تو، هزارپا، امام علی، مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، بی بی خاتون و … بازی کرد. . انجام دادن

بیشتر بخوانید  خطبه های نماز جمعه در شهرهای خراسان رضوی

تطبیق جنسیت سامانا ارسطو (فرزانچ ارسطو)

فرزانه اریستو دیگر بازیگری بود که در سال ۱۳۸۶ و در سن ۴۱ سالگی تغییر جنسیت داد و نام سامان را برای خود انتخاب کرد. او در یکی از مصاحبه هایش گفت که از شش یا هفت سالگی متوجه شدم که با دخترهای دیگر فرق دارم و هرگز مثل آنها کفش پاشنه دار و پیراهن نپوشیدم، اما ترس از تنهایی باعث شد به این موضوع فکر نکنم. تغییر جنسیت تا سال 1396 در 41 سالگی بالاخره تصمیم گرفتم و با کمک دوستانم مراحل تغییر جنسیت را در داخل ایران انجام دادم.

سامان آریستو متولد 24 خرداد 1346 در شاهرود، بازیگر و کارگردان است، فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال 1364 آغاز کرد. ارسطو یازده سال پس از شروع حرفه ای بازیگری در تئاتر، بازی در سینما و تلویزیون را با بازی در سریال «سفره عقد» آغاز کرد و در سال 1384 فیلم کوتاه «یک روز از میخانه بیرونمان می کنند» را ساخت. او در آثاری چون سربازان جمعه، استحادی بری خدا، تیغ زن و… بازی کرد و برنده و نامزد چندین جایزه در عرصه بازیگری و کارگردانی از جشنواره های بین المللی، ملی، استانی و منطقه ای بود.

مازیار لرستانی با انتشار عکسی در کنار دکتر تغییر جنسیت نوشت: دکتر خوب و حرفه ای من دکتر تغییر جنسیت شهره لرستانی هم خطاب به او نوشت: مازیار عزیز اسمت هر چی که هستی قطعا بهترینی.

آیا شهره لرستانی ازدواج کرده بود؟

مازیار لرستانی توضیحات جدیدی درباره شرایط این حادثه داد و نوشت:

چند توضیح لازم (برای رفع شایعات):

اول از همه: من هرگز وطنم را ترک نکرده ام و ایران برای همیشه پدر و مادر من است…

دوم: همه مغازه های تطبیق جنسیت من قانونی و مطابق شرع هستند

سوم: من تا حالا با کسی ازدواج نکردم… چون اساسا شرایطش رو نداشتم

چهارم: شروع این تغییرات به سالها قبل برمی گردد و اصلاً شروع بیمار نبوده و من هنوز در چرخه درمان هستم و تغییرات زمان می برد.

بیشتر بخوانید  فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403

پنجم: من فرزند این مملکت هستم و در این جامعه و در کنار این مردم شریف شرافتمندانه زندگی و کار می کنم.

و احساس می کنم لازم است از حراست وزارت رفتار و قوه قضائیه عرفی، سازمان پزشکی قانونی و … تشکر کنم.

ششم: به شایعات و صفحات جعلی توجه نکنید

هفتم: عید بر شما مبارک… امیرالمومنین جارتون… این عکس از بچگی تو اتاقم بود.

او در این باره نوشت: من ترانه هایی هستم که در تنهایی گوش می دهم… همه اشکی هستم که در تمام عمرم در نهان ریخته ام… دردهایی که کشیده ام… همه تلخم. و تجربیات شیرین، تمام اتفاقات زندگی… آنهایی که فقط برای من اتفاق افتاده، من هستم، من هستم… من…، همه انتخاب هایم،… در تمام لحظاتی که روی این زمین زندگی کردم. .. این منم، منی که زخم های وجودم عاقبت به هم پیوسته اند… حالا… جزئی از وجودم شد، تمام زندگیم… کنارم بمان تا با هم باشیم ما هم پیر می شویم.. با پاهای خسته ام و با دلی شکسته… و صدایی از اعماق کودکی مرا صدا زد، آواز خواند: عیادت می کنیم و برمی گردیم به جار… مازیار… خدا نام ها را می فرستد.

شهر لرستانی

پی نوشت: بعد از سردرگمی های فراوان… و تلاطم پشت آشفتگی… و… انسان حتی در لحظه مرگ امکان تولد دوباره دارد… یک سری خوشبختی.

اینکه من زنده بودم و ماموریتم مرا زنده نگه داشت

مازیار لرستانی در سال 1345 با نام شهره صالحی لرستانی در تهران متولد شد و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

شهر لرستانی

وی همچنین در سال 1369 فارغ التحصیل شد و در سال 1373 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیلمنامه نویسی از مرکز آموزش فیلمسازی اسلامی در مجتمع سینمایی باغ فردوس دریافت کرد. وی بازیگری در تئاتر را از سال 1364 با نمایش های دانشجویی مانند آدم برفی، زیبای بی عطنا، من به باغ عرفان، آجک، پیشنهاد ازدواج و تبعیدیان تجربه کرد و تا سال 1369 ادامه داد. بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «پوتربا» به کارگردانی علیرضا داودنژاد آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  چک الکترونیک فردا رونمایی می‌شود

شهر لرستانی

وی از سال 1366 تا کنون 17 تئاتر حرفه ای را در تیتشار کارگردانی کرد که از آن جمله می توان به “خصیص کده روگافورد”، “گالری”، “پرده ها”، “عقاب”، “داش آکل”، “آنتیگونه”، “متوری”، “شرکت تئاتر”، “طرخ” اشاره کرد. کامارا در عقرب، زندگی دوگانه و پیک نیک در میدان جنگ را بازی کرد. نمایشنامه «سلطان مار» نوشته بهرام باجزایی یکی از موفق ترین نمایش های تئاتر دهه هفتاد در میان آثار اوست. او همچنین برنامه تلویزیونی Into the Skin of a Lion نوشته شان اوکیسی را برای شبکه چهار کارگردانی کرد.

شهر لرستانی

از جمله آثاری که وی به عنوان نویسنده در آنها حضور داشت می توان به مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضی برومند و فیلم «ماموریت آقای شادی» و چند تله فیلم دیگر اشاره کرد. از جمله آثاری که او نوشت و کارگردانی کرد، چند فیلم کوتاه و تله فیلم بود که لرستانی در روز چهارشنبه 31 تیر 1401 تغییر جنسیت را تایید کرد و نام مازیار را برگزید.

شهر لرستانی

دوران کودکی

یکی از مزاحمت هایی که من و برادرم در تابستان داشتیم رفتن به خواستگاری با پدرم بود.

وقتی مشتری ها می آمدند زیر میز پدرمان پنهان می شدیم و مخفیانه از شکاف های میز آنها را تماشا می کردیم و به حرف هایشان گوش می دادیم. عشق ما دعوای زن و شوهری بود.

شاید دیدن مادرم که روسری و کلاه بر سر داشت و هر روز سر کار می رفت، تصویر زنی را که در کودکی من و خواهر بزرگترم شکل گرفت، به شکل یک زن شاغل در آورد. فکر نمی کردیم چیزی به نام خانه دار وجود داشته باشد، خانم لرستانی لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی دارند.


دیدگاهتان را بنویسید