یارانه مرداد ماه ۱۴۰۱ چقدر است


یارانه مرداد 1401 چقدر است؟ آیا یارانه مرداد 1401 پرداخت می شود و یارانه پولی مرداد ماه چه زمانی پرداخت می شود و یارانه مرداد 1401 چقدر است و یارانه مرداد 1401 چه زمانی پرداخت می شود. ادامه مطلب.

تاریخ پرداخت یارانه نقدی مرداد 1401 چه زمانی است؟

در مرداد 1401 بعید است که سطح یارانه ها تغییر قابل توجهی داشته باشد. مشمولان یارانه گفتند که برای هر نفر کمتر از 300 یا 400 هزار تومان دریافت کرده اند.

سازمان هدفمندی یارانه ها در پاسخ اعلام کرد که مبالغ ضبط شده به دلیل بازپرداخت وام کرونا از سال 1398 بوده است، یعنی مبلغ اقساط ماهانه وام کرونا 35 هزار تومان است که از حساب بانکی کسر شده است. مشمولان یارانه از دو سال پیش.

در خصوص مهلت یارانه مرداد ماه 1401، سازمان هدفمندی یارانه ها هنوز جزئیاتی را مشخص نکرده است، اما همانند تیرماه باید منتظر آغاز واریز یارانه به خانوارها از روز پنجشنبه 30 مرداد ماه باشیم. پایان سپرده هنوز به طور کامل مشخص نشده است، اما احتمالا بین 24 تا 72 ساعت طول خواهد کشید.

به نوشته این روزنامه، در این میان برخی رسانه ها نیز مدعی هستند که در مرحله یکصد و سی و هشتم، زمان واریز یارانه ها طولانی نخواهد بود و در روز معینی یارانه این مرحله توسط خانوارها دریافت می شود.

یارانه نقدی به حساب مردم واریز شد. یارانه نقدی بازماندگان نیز به حساب آنها واریز می شود. یارانه نقدی جدید به دو گروه از خانوارها پرداخت شد.

با ما بمان.

بیشتر بخوانید  جزئیات ماجرای واگذاری ۲ هزار دلار ارز دولتی با کارت ملی -

دیدگاهتان را بنویسید