دشمنان از نمایش موشکی و پهپادی ایران نگران هستند



بر اساس این گزارش، سلام نو به نقل از رکنا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی با اشاره به مانور پهپادی ایران در رژه اخیر ارتش ونزوئلا، گفت: نمایش نیروی موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی توسط رسانه ها دشمنان را نگران کرده اند و این قدرت پهپاد بازدارنده بزرگی برای ایران و امیدی برای دوستان است.

جواد کریمی قدوسی درباره قدرت پهپادهای ایران گفت: جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس به استراتژی فوق العاده ای در زمینه حفظ امنیت خود و دوستانش در زمان جنگ با قدرت نظامی گری غرب دست یافته است. او که مجهز به زرادخانه های هسته ای، هواپیماهای فوق مدرن و آواکس است، ایستاد و توانست با جنگ های نامتقارن قدرت خود را به چالش بکشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: راهبرد جمهوری اسلامی بعد از پایان جنگ، توسعه صنعت موشک و ساخت هواپیماهای بدون سرنشین بود که امروز موفقیت های چشمگیری در این زمینه کسب کرد. آمریکایی ها و فرماندهان ناتو به آن اعتراف می کنند. قدرت پهپادهای ایرانی اقتدار سیطره دفاعی آمریکا در منطقه و جهان را زیر سوال برده است.

نماینده مردم مشهد در شورای اسلامی تصریح کرد: راهبرد ایران در ساخت پهپاد حفظ امنیت محیط پیرامونی کشور تا عمق 2 هزار کیلومتری است.

مانور پهپادهای ایرانی در رژه اخیر ارتش ونزوئلا

کریمی قدوسی با اشاره به مانور پهپادی ایران در رژه اخیر ارتش ونزوئلا گفت: نمایش بخشی از قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی از طریق رسانه ها دشمنان را نگران کرده است و این قدرت پهپادی برای ایران بازدارنده است. و مایه امید دوستانش.

بیشتر بخوانید  رئیسی: از هر طرح دیپلماتیک که باعث لغو تحریم‌ها شود استقبال می‌کنم

کریمی کودوسی خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت توان پهپادی ایران در یکپارچگی کشورهای اسلامی موثر است و قطعا این قدرت می تواند در آرامش و ثبات منطقه موثر باشد.

وی افزود: بر اساس سیاست اعلامی رهبر انقلاب، هر گروه یا کشوری که علیه رژیم صهیونیستی علم آموزی کند، جمهوری اسلامی با تمام توان از آن حمایت خواهد کرد و جمهوری اسلامی می تواند در عرصه میدانی به آنها دانش ارائه دهد. از هواپیماهای بدون سرنشین

ناتو یک تهدید بزرگ برای امنیت منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی ناتو را خطر بزرگی برای امنیت منطقه دانست و گفت: نگرانی ایران و روسیه از توسعه ناتو، همکاری دو کشور در عرصه سیاست خارجی است. ” در چهل سال گذشته، ایران نگران توسعه طلبی ناتو در عراق و افغانستان بوده است و روسیه نیز نگران تحرکات مرزی خود و حضور ناتو بوده است.

صلح و ثبات همسایگان و کشورهای مسلمان برای جمهوری اسلامی مهم است

نماینده مردم مشهد با اشاره به برگزاری این نشست در آستانه و حضور روسای جمهور روسیه و ترکیه در این نشست گفت: یک هفته قبل از برگزاری نشست آستانه در دمشق دیداری با رئیس جمهور سوریه بشار اسد از تجاوز نظامی ترکیه به خاک سوریه بسیار نگران بود و گفته شد که ما در آماده باش کامل در برابر تحرکات ترکیه هستیم و من دستور دادم تمام توپخانه ها برای دفاع آماده باشند. رهبر معظم انقلاب در دیدار با اردوغان رئیس جمهور ترکیه از تمام توان و نفوذ خود برای جلوگیری از جنگ بین دو ملت و ارتش مسلمان و جلوگیری از مواجهه ترکیه با پ.ک.ک بهانه ای استفاده کردند و این نشان می دهد که صلح و آرامش ثبات همسایگان و کشورهای مسلمان برای جمهوری اسلامی مهم است.

بیشتر بخوانید  تامین مستمر نقدینگی بخش تولید از مسیر بورس کالا

وی آرزوی رژیم صهیونیستی را ظهور جنگ و درگیری در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام با قیام و جنگ به دنبال تضعیف ارتش مسلمانان و نابودی منابع آنها با دست خود هستند. اینکه آخرین اثر رژیم صهیونیستی حفظ شد و به حیات خود ادامه داد، این یک توطئه صهیونیستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی درخواست برخی کشورها برای خرید پهپاد از ایران را نشانه اقتدار و پیشرفت حوزه دفاعی کشور دانست و تصریح کرد: سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران فروش پهپاد است که غرب اجازه می دهد. خود برای کمک 50 میلیارد دلاری در صورت تامین سلاح اوکراین، بریتانیا، فرانسه و آلمان نیز از این موضوع حمایت کردند.

قدرت غرب رو به زوال است

وی ادامه داد: جای تعجب است که وقتی خبر فروش پهپادهای ایرانی به روسیه را شنیدند صدای خود را بلند کردند، اگر نمی خواستید جنگ راه بیندازید چرا به بهانه دفاع از اوکراین سلاح می فرستید تا به ادامه راه کمک کنید. این جنگ؟

کریمی قدسی افزود: ما با روسیه مرزهای طولانی داریم و با روس ها رابطه عمیق تری نسبت به غربی ها داریم و هم اکنون نیز استراتژی های تجاری که در منطقه ایجاد شده نشان دهنده تحول بزرگی در جهان است و نشان می دهد که قدرت جهانی رو به غرب است، رو به افول است و قطعا در سال های آینده این اتفاق خواهد افتاد. زیرا بیش از صد سال است که تمام جنگ هایی که در منطقه رخ داده و خون هایی که در جهان اسلام ریخته شده و شهرهایی که ویران شده اند به خاطر پول و سلاح و نفوذ و دسیسه غربی ها بوده است. یک روز آنها نیز خواهند شد. گرفتار بدشانسی می شوند که برای دیگران برنامه ریزی کرده اند.

بیشتر بخوانید  دلایل افزایش نرخ دلار/ روند کاهشی در آینده نزدیک

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، توسعه اقتدار دفاعی کشور را یک ضرورت مهم خواند و گفت: جمهوری اسلامی در شرایط تحریم با تکیه بر توانایی خود در ساخت پهپاد و استفاده حداکثری از این دانش به موفقیت هایی دست یافته است. توانایی توسعه صلح و ثبات

دیدگاهتان را بنویسید