تیراندازی جزو 3 فدراسیون اول خواهد بود



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در باکو، اظهار کرد: سالن مراسم به دلیل حضور تیم ملی آراسته شد. خانواده شهدا ما به شهدا محتاجیم و آنها به عزت ما. تیراندازی در راه پرش است و برای رسیدن به قله های رفیع و هدف نهایی باید از آن حمایت کنیم. این چیزی است که با شناخت من از این مجموعه اتفاق می افتد. در آینده نزدیک این اتحاد در بین سه اتحاد برتر قرار خواهد گرفت. الان جزو 6 فدراسیون برتر است. همه باید قدردان گذشته این فدراسیون باشیم. باید قدردان همه کسانی باشیم که در طول تاریخ برای این فدراسیون زحمت کشیده اند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تیراندازی با انگیزه به سمت قله های هدف است و ما و همه سازمان ها همراه آن هستیم. ما به عنوان یک تعهد در کنار شما هستیم. شما اخیراً در حال صعود از المپیک توکیو هستید. باکو یکی از ایستگاه هایی است که در آن درخشیدید. من از مشکل آگاهم و در ارتباط دائمی هستیم. تیراندازی همیشه یکی از اولویت های ماست. من به عنوان رئیس هیئت مدیره همیشه می گویم در اولویت با شما هستم. به بزرگترهایش احترام می گذارد. آنها مانند ریشه هستند و باید قدر آنها را بدانید.

وی گفت: من همیشه مسابقات هانیه رستمیان را دنبال می کنم. من معتقدم حمایت ما باید دوچندان شود و این همان عدالت است. ما در ورزش قهرمانی بانوان عقب هستیم. ما باید سرمایه گذاری ده ساله را افزایش دهیم تا زنان بتوانند به پای مردان برسند. اگر روی تیراندازی زنان سرمایه گذاری کنیم، نتیجه می گیریم. حضور دختران تیرانداز در عرصه بین المللی اتفاق خوبی است.

بیشتر بخوانید  ساعت کاری در شهرستان‌ها ۵ روزه می شود + ویدیو

وی در ادامه سخنان از حاضران خواست تا هر تیم تیراندازی، مربیان خود و سردار قربانی رئیس انجمن تیراندازی را تشویق کنند.

صالحی امیری در این مراسم 100 میلیون تومان به مربیان و ورزشکاران پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید