مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور بچه دار شدند



آنچه دیگران می خوانند:

عکس جدید روشن است مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در کنار یک پسر کوچک آزاد شد و شایعاتی مبنی بر پسردار شدن او به وجود آمد مهدی پاکدل و همسرش شد مهدی پاکدل آبان خبر ازدواجش را در آبان ماه سال 1388 اعلام کرد و با توجه به سن پسر موجود در عکس، این شایعه نمی تواند درباره فرزند باشد. مهدی پاکدل و همسرش درست می گوید.

مهدی پاکدل

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در 22 اسفند 93 در سن 30 سالگی با بهنوش طباطبایی بازیگر 29 ساله ازدواج کرد. سرانجام مهدی پاکدل و همسرش پس از 6 سال ازدواج در سال 1395 در رسانه ها که مدت ها فضای رسانه ای زیادی داشت، خبر طلاق خود را دادند.

مهدی پاکدل مدل شد

مهدی پاکدل پس از تجربه بازی در فیلم سیاسی «ماجرای نیمروز» در سال 1395 در نقش مسعود کشمیری وارد عرصه مدلینگ و فتو مدلینگ شد. او برند لباس خود را راه اندازی کرد.

مهدی پاکدل دهه شصتی است. به عبارت دقیق تر، در سال 1359 در اصفهان به دنیا آمد و در رشته چاپ و چاپ تحصیل کرد، اما دوره را نیمه کاره رها کرد و کنار رفت و به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد که در خانواده آنها سابقه داشت.

این مبحث شیرین مقایسه که همانطور که گفتیم لبه های تیز هم پیدا می کند; روایتی از مهدی پاکدل هم هست. بازیگری که زندگی اش را می توان از نظر تیپ و سبک – البته تا امروز – به دو دوره تقسیم کرد. دوران مجردی، در واقع تا سالهای ازدواج اولش، یعنی در اواسط دهه سی و پس از طلاق و شروع تغییرات اساسی در سبک، که با ازدواج او با رعنا آزادی ور شدت گرفت.

بیشتر بخوانید  طوفان و گرد و غبار پدیده غالب در هفته آینده در قم است

ته تغری بازیگر خانواده بازیگری است

مهدی پاکدل دهه شصتی است. به عبارت دقیق تر، در سال 1359 در اصفهان به دنیا آمد و در رشته چاپ و چاپ تحصیل کرد، اما دوره را نیمه کاره رها کرد و کنار رفت و به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد که در خانواده آنها سابقه داشت.

حسین پاکدل برادر بزرگ این بازیگر سینما و تلویزیون است و مدتی مدیر تئاتر شهر و … عاطفه رضوی – همسر برادرش – به بازیگری پرداخته و مسعود پاکدل در زمینه عکاسی و برنامه سازی فعالیت داشته است. و البته مهدی پاکدل چهره و استایل بهتری نسبت به این دو برادر داشت و در صفحه شیشه ای تلویزیون و سینما بهتر درخشید. .

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل خوش تیپ و مثبت

مهدی چهره ای داشت با ویژگی هایی متناسب با نقش های مثبت اما نه چندان فعال. مو در دوره اول بازیگری اش که بیشتر در تلویزیون خلاصه می شود; کوتاه بود و گاهی به پشت مو ختم می شد. موهای موج دار که ابتدا از وسط باز می شد.

بیشتر اوقات ریش و سبیل داشت که از جلو بلند می کرد و به مدل بزی نزدیک می شد. (فقط نزدیک، نه این مدل!) او مدت هاست که به عنوان یک مرد جوان معمولی و کلاسیک شناخته می شود که خیلی خوش لباس نبود یا عاشق زوج ها بود. مثلاً در این عکس، او یک کت کرفس خردلی با یک پلیور مشکی با طرح سفید پوشیده است که کاملاً بی ربط هستند.

مهدی پاکدل در این مدت ظاهر طبیعی خود را داشت اما از تیپ اکتسابی بهره ای نبرد. او مانند همه دانش آموزان آن دهه، شلوار لی سنگشور را با پلیور ساده یا طرحی ساده در رنگ های تیره و خنثی می پوشید.

بیشتر بخوانید  اتحادیه اروپا از هک تلفن همراه کارمندانش توسط اسرائیلی‌ها خبر داد

او عکسی از او دارد که جلیقه‌ای به تن دارد که به عنوان روزنامه‌نگار شناخته می‌شود و پیراهن شرهانه نخی به تن دارد. شلوار او بوم است و از دوران اتو لاین کفش هایش کلاسیک است و جالب ترین ژستی است که برای عکس هایش گرفته است. ژست معروف دیوارشکنی؛ با نگاه خارج از قاب و البته «بالا بردن یک پا و برخورد به دیوار»، حتماً داماد و افرادی که عکس می گیرند، چندین عکس از این مدل داشته اند.

مهدی پاکدل

موهای کوتاه شده و پسری که اصلاح می کند

مهدی پاکدل در اواسط بازیگری موهای خود را کوتاه کرد. مدلی که ظاهر آراسته تری به او می داد و دیگر شلوغی صورت قبلی اش که ترکیبی از موهای بلند و ابروهای بلند و پر بود را نداشت. این بار با بازی در سریال Sataiš دنبال شد که بینندگان زیادی داشت.

دوره کوتاهی موهای مهدی طولانی نبود و با موهای خاکستری وارد دوره دیگری از استایل شدن شد که تا به امروز می توان گفت درخشان ترین دوران حرفه ای اوست.

بازیگری که به آن روی آورد

مهدی پاکدل در چند سال اخیر نه تنها استایل خود را تغییر داده، بلکه به طور جدی وارد عرصه مد و لباس شده است.

او یکی از مدل های اصلی «خانه مد راد» است و بیشتر طرح های لباس و اکسسوری هایش الهام گرفته از دهه 90 است، اما این مدل ها با سبک های سنتی ایران تلفیق شده است.

امیر راد – موسس و طراح این برند – توانسته لباس های خود را به تن بازیگران زیادی از جمله محمدرضا گلزار، امیر آقایی، هوتن شکیبا، همایون ارشادی، الناز شاکردوست و پیمان بازگی بپوشاند.

بیشتر بخوانید  18 نشان استاندارد برای کالاهای ساخته شده در استان سمنان در بهار امسال صادر شد

مهدی پاکدل

رهایی در دنیای مد

“ما مطمئن هستیم که مد می تواند امید و زیبایی را پس از هر انزوا به خانه ها بیاورد. از آینده‌ای برایمان بگویید که در آن مردم بدون توقف بخندند و با هم زندگی کنند.» این شعار تبلیغاتی این برند است که مهدی در کنار پست‌هایی که با کت این برند گرفته بود، گذاشت.

تیپ های شیک و مجلل، ایستادن در کنار خودروهای مدل بالا و حتی سیگار کشیدن در کنار راحت مهدی پاکدل که از این نقش دست کشیده، دیدنی است.

بازگشت به گذشته یا تغییر روال به سمت آینده؟

مهدی پاکدل به ندرت در مراسم و جشن های رسمی با لباس ورزشی ظاهر می شود، اما در پشت صحنه فیلم ها در عکس هایی که از خود می گذارد – مانند عکس زیر در سریال جیران – مشخص است که او ورزشکاری خوش تیپ است که کلاه بیسبال را هم دوست دارد. . .

حالا دیگر بازیگر تازه وارد و مثبت با شخصیتی آرام و در پوشش پسر خوب مامان نیست، بلکه می تواند نقش های هیجان انگیز و البته منفی تری را بازی کند و پشت پلانی که کارگردان ها برایش در فیلم ندیده اند، بایستد. زود!

با این حال، راه درازی برای تبدیل شدن به یک بازیگر خوش تیپ و خوش پوش است و باید ببینیم او در دهه آینده به کجا خواهد رسید.


دیدگاهتان را بنویسید