عکس/ طعنه عجیب و جنجالی کیمیا علیزاده به همسرش

کیمیا علیزاده قهرمان سابق کشور، بار دیگر با انتشار عکس و مطالبی عجیب و طعنه آمیز به شایعات جدایی از همسرش قوت بخشیده است.

وقت صبح– شاید طرفداران کیمیا در بدبینانه ترین حالت هم فکرش را نمی کردند که یک روزی ورزشکار مورد علاقه شان تمام وقت و انرژی خود را صرف فضای مجازی بکند.

او این روزها به رغم تمامی انتقادهایی که از او می شود هر روز بیشتر از روز قبل با فعالیتی عجیب در فضای مجازی ظاهر می شود. بواسطه همین فعالیت های اخیرش هم شایعات جدایی کیمیا از همسرش بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

او به تازگی عکسی از خودش با یک مطلب معنادار خطاب به مخاطب خاصی منتشر کرده و نوشته است:

اتفاقا با من سرد باشین! با من تعارف کنید! با من سر هر چیزی شوخی نکنید! با من محترمانه حرف بزنید! اینکه حدتون رو می دونید خوشحالم میکنه.

طعنه عجیب و جنجالی کیمیا علیزاده به همسرشکاربران فضای مجازی معتقدند این کل کل های بچگانه به دور از شان یک ورزشکار است و اگر کیمیا همچنان به جنجال های عجیبش ادامه دهد از او دیگر به عنوان یک ورزشکار حرفه ای نام برده نمی شود.

بخوانید: عکس/ کیمیا علیزاده لج کاربران فضای مجازی را درآورد

بیوگرافی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

بیشتر بخوانید  نوسان قیمت طلا و سکه در معاملات آخرین روز هفته

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید