خبر خوش برای سهام عدالتی ها



آنچه دیگران می خوانند:

عدالت تقسیم می کند نوعی یارانه است. هدف از برابری تأمین عدالت اجتماعی است. عدالت تقسیم می کند با هدف خصوصی سازی و واگذاری سهام شرکت های دولتی به اقشار کم درآمد از دولت نهم اجرا شد. سه تصمیم جدید در مورد عدالت تقسیم می کند به دست آمد. در ادامه تصمیماتی اتخاذ شد عدالت تقسیم می کند شما در حال خواندن هستید

با پیگیری های انجام شده مقرر شد مرحله سوم پرداخت سود سهام بازماندگان از روز یکشنبه 11 مردادماه آغاز شود.

پس از نظارت های صورت گرفته توسط مسئولان دولت سیزدهم و شرکت سپرده گذاری مرکزی برای واریز سود سهام عدالت بازماندگان، تاکنون 2 مرحله سود به حساب این افراد انجام شده است که بر اساس آمار داده شده در مرحله اول و دوم به ترتیب 307 و 200 است که هزار نفر مشکل حساب بانکی معتبر خود را حل کرده و مزایای سالانه خود را در سال های 1398 و 1399 دریافت کردند.

مشمولان سهام برای سال 1398 حدود یک میلیون و صد هزار تومان برای سهام یک میلیون تومانی و حدود 580 هزار تومان برای سهام 532 هزار تومانی دریافت کردند.

از جمله افرادی بودند که تحت تاثیر عدم ارائه شماره حساب معتبر دیر دریافت مزایا داشتند و در این زمینه شرکت سپرده گذاری مرکزی بارها با انتشار اطلاعیه های مختلف به این افراد تذکر داد تا این افراد را به سامانه جامع اطلاعات دعوت کند. مشتریان (سجم) باید ثبت و احراز هویت شده و در لیست پرداخت آتی سپرده گذاری مرکزی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید  خرید سهام ایران‌خودرو توسط بهمن غیرقانونی است

در ادامه چنین اقداماتی، شرکت سپرده گذاری مرکزی اواسط خردادماه امسال اعلام کرد که این شرکت در سال جاری در چندین نوبت پرداخت سود سهام عدالت را در دستور کار قرار داده است، اما در راستای اجرای چنین رویدادی، لازم است در اسرع وقت مشکل حل شود… 1398. و در سال 1399.

معاون توسعه فناوری و نوآوری سازمان ثبت اسناد و اوراق بهادار مرکزی و شرکت تسویه صندوق پس از واریز سریع ترین سود سهام عدالت در نخستین روزهای تیرماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از واریز فاز سوم حقوق صاحبان سهام خبر داد. سود سهام عدالت تا پایان تیرماه خبر داد و اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار حدود یک میلیون و 800 هزار نفر از افراد دارای حق مالکیت سهام به دلیل ارائه نکردن شماره ثبت سود سهام عدالت دریافت نکردند که باید در سامانه سجام ثبت نام کنند. و گواهی در فرآیند دریافت سود سهام.be pravda

بر اساس آخرین نظارت ها، قرار است مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت از روز یکشنبه 11 مرداد ماه آغاز شود و تنها افرادی مشمول تصحیح داده های سامانه سجام تا ساعت 24 روز جمعه هستند. سود سهام آنها سود خواهند برد و افرادی که هنوز اقدامی برای تصحیح شماره شبای خود انجام نداده اند باید در اسرع وقت این کار را انجام دهند.

بر اساس اعلام این خبر، تاکنون حدود 75 هزار نفر برای دریافت سود سهام عدالت، شماره شبایکس خود را تغییر داده اند.

همچنین برای 35000 نفر دیگر که با شماره شباج معتبر مشکل داشتند پیامک ارسال شد تا در اسرع وقت شماره شباج معتبر اعلام شود.

بیشتر بخوانید  طرح پیش فروش فونیکس FX وِیژه مرداد آغاز شد+ جدول

محمود حسنلو با بیان اینکه در پایان سال های 98 و 1398 سپرده گذاری مرکزی سود شرکت های سرمایه گذاری در سال های 1398 و 1399 را به صاحبان این سهام واریز کرد، گفت: حدود 2 میلیون و 100 هزار سهامدار در قید حیات هستند اما تعداد معتبری وجود دارد. آنها.. امکان واریز سود وجود ندارد.

وی افزود: در مرحله امانی که در هورداد انجام شد، حدود 200 هزار نفر از این افراد شناسایی و سود آنها واریز شد و از یک میلیون و 900 هزار سهامدار عدالت اطلاعات موثقی در دست نیست.

حسنلو ادامه داد: سهامداران می توانند در سامانه سجام ثبت نام و سپس احراز هویت کنند تا پس از بررسی اطلاعات، سود واریز شود. میزان سود سهام مالک 532 هزار تومان، عملکرد سال 1397 حدود 190 هزار تومان و عملکرد سال 1398 حدود 582 هزار تومان است.

حسنلو گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی در پایان سال 1398 و در پایان سال 1393 سود سال های 1397 و 1398 شرکت های سرمایه گذاری سهام را به صاحبان این سهام واریز کرد.

به گفته وی، نزدیک به 2 میلیون و 100 هزار نفر از این افراد در قید حیات هستند اما شماره تامین اجتماعی معتبری برای پرداخت سود وجود ندارد. در مرحله سپرده گذاری که در خرداد ماه سال جاری انجام شد، حدود 200 هزار نفر از این افراد شناسایی و سپرده گذاری شدند و در حال حاضر حدود یک میلیون و 900 هزار نفر سهامدار پراودا هستند که اطلاعات موثقی در مورد آنها نداریم. . اطلاعات تا کنون

بیشتر بخوانید  قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی اعلام شد


دیدگاهتان را بنویسید