زمان واریز سود جاماندگان سهام عدالت



گزارش کردن تو خبر، محمود حسنلو درباره سود سهام عدالت برای کسانی که در نوبت قبل آن را دریافت نکرده اند، گفت: تاکنون یک میلیون و 900 هزار نفر از سهامداران عدالت در سامانه SJAM.Jesu شماره ثبت صحیح را اعلام نکرده اند.

وی افزود: برای دریافت سود سهام عدالت مهلت تعیین کردیم که مقرر شد تا پایان تیرماه شماره شبای بانکی این افراد از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام منتشر شود و تعدادی از سهامداران عدالت اقدام به انتشار خود کردند. عدد.”

معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: کسانی که شماره شباج خود را اعلام کرده اند از اول مردادماه به تدریج به حساب آنها واریز می شود.

وی گفت: برخی افراد یا اصلا شماره شبا را اعلام نکردند یا شماره حسابشان مشترک بود یا حساب بلندمدت داشتند و یا ناقص بود بنابراین امکان پرداخت سود سرمایه در دور قبل وجود نداشت. .

حسنلو همچنین گفت: تعداد زیادی از سهامداران عدالت هنوز شماره شبایک خود را در سامانه سجام منتشر نکرده اند.

به گفته وی، بر اساس قانون بودجه سال جاری، سود کلیه شرکت های بورسی و فرابورسی از جمله سود سهام عدالت به صورت متمرکز به حساب کاربران واریز می شود و از طریق شماره حساب های منتشر شده در امسال. سامانه سجام.

وی همچنین گفت: امسال تعداد زیادی از شرکت ها از طریق سجام به سهامداران سود سهام اعلام کردند. همچنین سود انباشته سال های گذشته در شرکت های بورسی و غیر بورسی به تعداد 39 شرکت از طریق سجا به حساب کاربران واریز شد.

بیشتر بخوانید  زمان واریز یارانه نقدی فروردین

قائم مقام شرکت صمت همچنین گفت: سود کسانی که شماره حسابشان اشتباه است در شرکت سپرده گذاری محفوظ است و هر زمان که شماره شبا خود را در سامانه سجام اعلام کنند، سود آنها در نوبت های بعدی سپرده گذاری نیز واریز می شود. . ./ مسخره

دیدگاهتان را بنویسید