قمه کشی دختران نوجوان در بوشهر به سبک هلیا قمه کش



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: جانشین فرمانده انتظامی استان بوچر جزئیات درگیری و کشته شدن چند دختر نوجوان با قمه در پارک شگاب بوچر را تشریح کرد.

سرهنگ صالحی در واکنش به انتشار ویدئویی که قدرت چند دختر نوجوان بوشهری را نشان می دهد، گفت: حدود دو ماه پیش تعدادی از دختران 13 تا 16 ساله که مدت ها با هم دوست بودند و به دلیل قطع رابطه با یکدیگر از هم جدا شده بودند. به اختلافات شخصی در پارک با هم قرار گذاشتند، شغاب آماده است تا مشکل آنها را از طریق گفتگو حل کند.

وی افزود: دختران نوجوان پس از چند دقیقه صحبت موافقت نکردند و شروع به درگیری کردند. در همین حال یکی از دختران با قمه ای که یکی از دوستانش به او داده بود سعی کرد چند ضربه به طرف مقابل وارد کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوخر گفت: از سوی دیگر یکی از افراد حاضر در صحنه صحنه درگیری را ضبط و پس از حدود دو ماه اقدام به انتشار این فیلم در فضای مجازی کرد که باعث آسیب به اذهان عمومی شد.

صالحی تصریح کرد: کمتر از 24 ساعت از انتشار این فیلم نگذشته بود که فرماندهی انتظامی استان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا عملیات شناسایی را آغاز و صبح روز چهارشنبه با تمامی دختران درگیر درگیر و منتشر کننده فیلم تماس گرفت. به مرکز پلیس آگاهی مراجعه و پس از انجام تحقیقات مقدماتی با هدف اصلاح و پیشگیری از اقدامات مشابه، تحت خدمات مشاوره ای و اجتماعی مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته و در عین حال رصد قانونی نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد+ جدول


دیدگاهتان را بنویسید