اقدام جنجالی در کنسرت سیروان خسروی در اهواز



آنچه دیگران می خوانند:

سیروان خسروی وی در 13 مرداد 1361 در تهران متولد شد سیروان خسروی وی اهل سنندایی و پدرش کرمانشاهی است.سیروان خسروی او یک برادر کوچکتر به نام زانیار خسروی دارد که او هم خواننده است.سیروان خسروی دارای مدرک ریاضی و دانشجوی سال سوم اقتصاد نظری است. سیروان خسروی در نوجوانی با دیدن کارتون «شیر شاه» ساخته التون جان به موسیقی علاقه مند شد. موسیقی را از 11 سالگی شروع کرد و تحت تعلیم معلمی به نام ایوی جونیو (معلم ایتالیایی مقیم تهران) قرار گرفت.

سیروان خسروی

چند نفر ناشناس در مقابل سینما هلال محل برگزاری کنسرت سیروان خسروی در اهواز تلاش کردند از برگزاری کنسرت جلوگیری کنند.

گفته می شود این نیروها مخالف ماندن موسیقی پاپ در اهواز هستند. آنها با اعلام این دعوت سعی کردند در مقابل محل برگزاری کنسرت پاپ تجمع کنند.

اما کرونی یکی از خوانندگان پاپ اهوازی گفت: این افراد سعی کردند از رفتن زنان به کنسرت جلوگیری کنند و از آنها عکس گرفتند که با حضور پلیس و اعتراض هنرمندان به پایان رسید.

کارونی افزود: خوشبختانه مدیرعامل ارشاد خوزستان در کنار هنرمندان بود و در مقابل این افراد که قصد ایجاد اخلال داشتند، ایستاد.

لازم به ذکر است که خوزستان و به ویژه اهواز با توجه به تاکید کارشناسان دولتی و غیردولتی باید نشاط اجتماعی ایجاد کند و این گونه رفتارهای افراد باعث واکنش زودهنگام و افزایش نارضایتی مردم می شود.

بیشتر بخوانید  مقایسه قیمت دلار آزاد، سهمیه‌ای و اوراق ارزی

سیروان خسروی

با کاوه جگمایی با موسیقی راک آشنا شد و با اینکه ساز تخصصی او گیتار الکتریک بود، نواختن کیبورد را نیز به صورت حرفه ای آموخت. مدتی بعد او به همراه 4 نفر از دوستانش یک گروه راک زیرزمینی را تأسیس کرد که در آن قطعاتی از گروه های راک محبوب مانند بیتلز، پینک فلوید و پلیس را اجرا کرد.

یک سال بعد او گروه را ترک کرد. سیروان در دو کنسرت در سال های 1379 و 1380 نوازنده کیبورد با گروه کاوه ایاقمایی بود.

سیروان از سال ۱۳۷۹ به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز در آلبوم های بسیاری از خوانندگان حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید عطاری نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیه اولین آلبوم خود را با نام تو خیال کردی بری آغاز کرد. با اجازه ارشاد در سال 1383 موفق به انتشار آن شد.

سیروان خسروی

از جمله آلبوم های نماینده او، 9 ساعت، جاده رویاها، Unplugged و Boundless را برجسته می کنیم.

من را تنها نگذار قاب عکس خالی برگرد زندگی نرو من عاشق تو هستم خوشحالم دوستت دارم به زودی حق نخواهم بود تو جای من نیستی خیلی وقت است که دوست دارم زندگی خاطرات شما و باران ترانه ها موفقیت های او محسوب می شود.

او نقش های پایانی را در سریال های ساختمان پزشکان، نهنگ آبی و فیلم های خطر و زندگی امروز به ثبت رساند.

خسروی در فیلم سوت پایین ساخته نیکی کریمی به عنوان بازیگر حضور داشت.

او با خوانندگان معروفی چون احسان خواجه امیری، زانیار خسروی، عیاس، امید حاجیلی، رضا صادقی، شهاب رمضان، بهنام صفوی و کاوه ایاقمایی همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید  متن زیبا برای پدر + جملات زیبا برای تشکر و قدردانی از پدران عزیز

سیروان خسروی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

او علاوه بر خوانندگی به عنوان تنظیم کننده و آهنگساز نیز فعالیت می کند.

او به عنوان مدل برای برندهای AKS و Sunstar کار می کرد.

کروش ایاقمایی هنرمند مورد علاقه اوست.

به طور حرفه ای در بدنسازی مشغول است.


دیدگاهتان را بنویسید