زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو اعلام شد



آنچه دیگران می خوانند:

طرح فروش فعلی ایران خودرو برای افرادی که در سایت ثبت نام کرده اند، مهلتی از 17 می تا 3 ژوئن وجود دارد. طرح فروش فعلی ایران خودروفرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزان تر در بازار خودرو برای مردم است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یکبار تمدید و برای اطلاع رسانی به مردم اعلام می شود. در طرح فروش ایران خودرو اولیهخودروهای تولید ملی و خود تولید به فروش می رسد. فروش فعلی ایران خودرو همچنین خودروهای ملی را معرفی می کند.

امروز 7 تیرماه ساعت 17 مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به پایان رسید.

خودروسازان در این مرحله حدود 76 هزار و 700 دستگاه خودرو روانه بازار کردند. نتایج قرعه کشی حداکثر ظرف مدت یک هفته منتشر می شود، دلیل انتشار طولانی مدت نتایج این است که داده ها و داده های متقاضیان باید با طرح جمعیت جوانان و کنترل داوطلبان واجد شرایط هماهنگ باشد.

متقاضیان مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه می توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای موجود نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

پژو 206 تیپ 2، پژو پارس سال، پژو 207 اتوماتیک قرمز 6 سرعته (MC) با موتور TU5P، تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ از جمله این محصولات برای این پیش فروش در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرانیکار، داوطلبانی که در قرعه کشی قبلی خودروسازان انتخاب نشده اند نیز می توانند با شرایط زیر در این طرح ثبت نام کنند.

تبصره 1: متقاضی قبل از قرعه کشی وجهی پرداخت نخواهد کرد.

تبصره 2: متقاضیان محترم ثبت این بخشنامه همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام می شود و خریدار می تواند تنها در یک بخشنامه و تنها در یک خودروساز ثبت نام کند.

بیشتر بخوانید  ادعای عجیب اسپورت؛ احتمال ماندن مسی در بارسا!

متقاضی باید به سامانه https://sale.iranecar.com مراجعه و خودروساز و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کند.

فاز دوم فروش مستقیم ایران خودرو در سامانه جدید وزارت حراست از شنبه 4 تیرماه با عرضه 5 محصول آغاز می شود.

ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات خود را با مهلت تحویل سه ماهه و به قید قرعه اعلام کرده است. این طرح از روز شنبه 4 تیرماه آغاز و به مدت 72 ساعت در سامانه یکپارچه فروش خودرو قرعه کشی ادامه خواهد داشت.

در این فاز 5 محصول پژو 206 تیپ 2، پژو پارس سال، پژو 207 اتوماتیک سقف قرمز، تارا اتوماتیک و دناپلاس توربو اتوماتیک با قیمت قطعی و مهلت تحویل سه ماهه عرضه می شود.

لازم به ذکر است خریداران برای ثبت نام محصولات ایران خودرو موارد زیر را مد نظر داشته باشند:

به هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه اختصاص داده شده است.

ثبت نام برای مشتریان قانونی امکان پذیر نخواهد بود.

سند خودروهای ارائه شده در این بخشنامه رهن ندارد.

شماره تلفن و شماره شب وارد شده باید به نام متقاضی باشد. بدیهی است عواقب عدم انتشار صحیح شماره شبا و تلفن همراه به عهده متقاضی می باشد.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد. همچنین امکان ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور وجود ندارد.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال (نصب شده بر روی وسایل نقلیه سواری برای استفاده شخصی) ممنوع است و گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (بدون تاریخ انقضا) نیز الزامی است.

متقاضی هنگام واریز باید از کارت های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید  چگونه سرعت اینترنت را افزایش دهیم؟

سخنگوی وزارت امنیت از امکان برگزاری مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه در پایان تیرماه خبر داد.

امید کلیباف گفت: تاریخ دقیق بر اساس عرضه محصول توسط خودروسازان مشخص می شود و این امر توسط سامانه یکپارچه توزیع خودرو انجام می شود.

وی با اشاره به احتمال لغو قرعه کشی خودرو، افزود: با درخواست خودروهای بیشتر از عرضه مشکل داریم و باید از طریق قرعه کشی اقدام کنیم، اما قرار است احتمالا تا پایان سال قرعه کشی حذف شود و عرضه شود. و تقاضا تعیین کننده قیمت خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام ضوابط ممنوعیت واردات کالاهای مرتبط با قرعه کشی خودرو، گفت: به دلیل حمله نرم افزاری به صنعت فولاد، بیم آن می رود که حمله مشابهی به صنعت فولاد انجام شود. قرعه‌کشی خودرو، بنابراین شرکتی که قرعه‌کشی را اجرا می‌کند، موظف شد قبل از دور جدید ثبت نام، گواهی‌های امنیتی دریافت کند.

سید رضا فاطمی امین در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن در جمع خبرنگاران از نامه معاونان وزارت اسرار مبنی بر توقف بخت آزمایی خودروها خبر داد و گفت: در هفته های گذشته با هجمه ای که صورت گرفت. نرم‌افزار در بخش‌های مختلف از جمله صنعت فولاد، این نگرانی ایجاد شد که حمله مشابهی به قرعه‌کشی خودرو انجام شود. لذا مقرر شد شرکت قرعه کشی تا قبل از دور جدید ثبت نام خودرو مجوزهای امنیتی نرم افزاری لازم را اخذ کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر تعیین تکلیف واردات چهار کالایی که برای رفع ممنوعیت واردات در دست بررسی بود، گفت: ضوابطی که مشخص می کند کدام کالاها باید تحریم شوند در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت مشخص شد و بر اساس آن این ضوابط، کالاهایی که ممنوعیت آنها برداشته می شود، به زودی تکمیل و منتشر می شود.

بیشتر بخوانید  مراسم عزاداری محرم در دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه ای که وزارتخانه در سال جاری از خودروسازان تحویل گرفت تولید بیش از یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو بود که 98 درصد از این برنامه در بهار امسال محقق شد، گفت: همانطور که قبلاً گفته شد، این وزارتخانه برنامه ریزی کرد که در سال 1401 به به تدریج قرعه کشی خودرو را حذف کنید، البته این عبارت به درستی در برخی رسانه ها مطرح نشد و از ابتدا قرار نبود که قرعه کشی از ابتدای سال حذف شود، اما به تدریج و در طول سال این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای حذف قرعه کشی باید چند کار انجام شود که اولین آن بهبود تولید است و 500 هزار دستگاه باعث خلأ و آشفته بازار خودرو شد. امسال تعداد خودروهای پژو 206 بیشتر و خودروهای تارا و شاهین چهار برابر سال گذشته تولید خواهند شد.

وی با بیان اینکه محور دوم لغو لاتاری واردات خودرو است که آیین نامه آن طراحی شده و به زودی در دولت تصویب می شود، گفت: ارزیابی ما این است که بخشی از تقاضای بازار از طریق واردات تامین شود. . قوانین و مقررات متعددی در آیین نامه واردات خودرو وجود دارد که اولین آن وجود خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی است و دومین الزام که در مجلس نیز تصویب شد، لزوم انتقال فناوری است.


دیدگاهتان را بنویسید