جزئیات درگیری مسلحانه با گروهک تروریستی در غرب کشور/ 2 مرزبان کشته شدند



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان با گروهک های تروریستی در دو گذرگاه مرزی بانه و پاوه خبر داد و گفت: متأسفانه در این عملیات دو مرزبان به هلاکت رسیدند.

سرهنگ عارف سپهری از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک های تروریستی و معاندین نظام در بانه خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ها دو تن از مرزبانان دلاور این شهرستان به هلاکت رسیدند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: مرزبانان غیور شب گذشته با رصد کمربندی مرزی برای حفاظت از ایران اسلامی با تروریست های مسلحی که قصد ورود از دو گذرگاه مرزی پاوه را داشتند، مواجه شدند. و هنگ بانه و با آتش و درگیری شدید مواجه شد.» مرزبانان با قدرت از ورود تروریست ها به داخل کشور جلوگیری کردند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان اعلام کرد: در این دو عملیات یک گروه تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

وی افزود: در این عملیات دو تن از دلیرمردان مجاهد مرزبانی به نام های ستوان یکم «مهدی محمدی نسب» و ستوان دوم «علی فضلی شاد» به شهادت رسیدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با تسلیت به خانواده این شهیدان، از ادامه راه شهدای دفاع از مرزهای کشور خبر داد و گفت: مراسم تشییع این دو مرزبان برگزار می شود. برگزار شد. امشب در بانه و سپس اجساد آنها به قزوین و کرمانشاه منتقل می شود.

بیشتر بخوانید  کارآزمایی واکسن برکت روی سنین ۱۲ تا ۱۸ سال آغاز شد -

دیدگاهتان را بنویسید