رشد ۴۰۰ درصدی ورود گردشگران سلامت به فارس



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد فرخ زاده در جلسه شورای عالی گردشگری سلامت استان فارس افزود: یکی از راهکارهای ابلاغی استانداری، برنامه ریزی در حوزه سلامت در سه محور اقدامات پیشگیرانه، حوزه درمان و حوزه سلامت است. صنعت زیرساخت های پزشکی و ضروری است که آن را بر اساس یک استراتژی معین قرار دهیم، اهداف توسعه گردشگری سلامت محقق شده است.

رئیس شورای عالی توسعه گردشگری استان فارس با بیان اینکه سودآوری و درآمد بسیار خوب از گیاهان دارویی می تواند جایگزین مناسبی برای کشت های آبی باشد، افزود: از این ظرفیت می توان به عنوان راهکاری برای اقتصاد بی نظیر استفاده کرد. رشد و ایجاد اشتغال پایدار با درآمد ارزی.

فرخ زاده ادامه داد: بنابراین توسعه کشت گیاهان دارویی در استان یکی از پایه های توسعه و اولویت است.

وی بیان کرد: در حال حاضر سطح زراعی و نحوه کاشت در مراحل اولیه است و این امر با تلاش سازمان جهاد کشاورزی و همکاری محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان معدن و تجارت و صنعت انتظار می رود. شهرها و قدرت گرانبهای بخش خصوصی. در کنار هم انجام می شود

معاون استاندار فارس گفت: یکی از موضوعاتی که مطرح شد علاوه بر بیمه، حل مشکل ارزی در پایانه های داخلی و خارجی برای گردشگران خارجی بود که رئیس شورای هماهنگی بانک های استان قول حل این مشکل را تا پایان سال جاری داد. هفته. .

بیشتر بخوانید  پیامک اخطار وزارت راه به ۳۰۰ هزار مالک مسکن

فرخ زاده بر ضرورت و جدیت آموزش های لازم به مجریان سلامت تاکید کرد و افزود: مدیریت موثر و علمی در حوزه گردشگری سلامت مستلزم ارائه آموزش های تخصصی به مجریان سلامت و کارکنان نظامی و غیرنظامی در زمینه اصول تشریفاتی و آداب و رسوم خارجی است. زبان ها و فرودگاه ها پروتکل ها مطابق با تحقق و ارتقای اهداف عالی گردشگری سلامت است.


دیدگاهتان را بنویسید