رابطه صمیمی یوسف تیموری با سرنا امینی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: سرنا امینی متولد 7 دی 1372 در مشهد. سرنا امینی چهره وینر و اینستاگرامسرنا امینی او فارغ التحصیل عکاسی دیجیتال است که با ویدیوهای خنده دار در فضای مجازی به شهرت رسید و اکنون یک کنسرت حرفه ای بازیگری دارد و همچنین مادر است.

سرنا امینی

او فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد، خواهرش سلین امینی گریمور است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در سن ۲۶ سالگی با کپی برداری از اثر فردین جهانشیری هنرمند تربت حیدریه که در آن زمان تنها ۲۴ فالوور داشت آغاز کرد.

شراب سازی سرنا امینی 26 ساله

او فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در سن ۲۶ سالگی با کپی برداری از اثر فردین جهانشیری هنرمند تربت حیدریه که در آن زمان تنها ۲۴ فالوور داشت آغاز کرد.

سپس با تشویق خانواده اش شروع به فیلمبرداری موزیک ویدیو کرد تا اینکه چند ماه بعد چهره اش برای میلیون ها فالوور آشناتر شد.

سرنا امینی

مربی ایروبیک

قبل از اینکه در اینستاگرام ویدیو بسازم، ایروبیک تدریس می کردم و صادقانه بگویم، همیشه دوست داشتم بازیگر شوم.

هر وقت فیلم یا سریالی می دیدم، همیشه می گفتم وای من نمی خواستم بازیگر شوم، وقتی ویدیوهایی را که در اینستاگرام دست به دست می شدند، می دیدم، می گفتم چرا من نه؟!

بیشتر بخوانید  زیر 6 ثانیه توپ متفاوت را پیدا کنید؟ + پاسخ

ازدواج و پسر سرنا امینی

سرنا امینی چند سال پیش ازدواج کرد و همسرش در چند ویدیو حضور دارد و حاصل این زندگی مشترک یک پسر است.

سرنا امینی

نحوه آشنایی سرنا امینی با همسرش

زمانی که عکاسی می کردم، خانمی بود که عکس های عروس و داماد ما را طراحی می کرد و آن خانم همسایه شوهرش بود. او به صورت کاملا سنتی مرا به خانواده شوهرم معرفی کرد و آنها به خواستگاری ام آمدند و بعد از دو سه جلسه با هم ازدواج کردیم. .


دیدگاهتان را بنویسید