آیا دولت امروز عیدی می دهد؟



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، دو میلیون نفر از یارانه تیر عقب ماندند. یارانه نقدی بازماندگان باید در بازه زمانی 7 تا 31 تیرماه به بازماندگان پرداخت شود.

با فرا رسیدن عید غدیر خم برخی رسانه ها موضوع یارانه عید را مطرح کرده اند. هیچ یارانه ای مثل عیدی پرداخت نمی شود. اما آیا سپرده های بازماندگان شروع شده است؟

برای برخی از کاربران هنوز یارانه تیر پرداخت نشده است. آن طور که رسانه ها گزارش دادند دو میلیون نفر از یارانه تایر باقی مانده و باید از امروز به بازماندگان پرداخت شود. این همزمانی باعث شده برخی فکر کنند که دولت برای عید غدیر خم عیدی می دهد.

دولت باید عیدی را بپردازد

یارانه نقدی بازماندگان باید در بازه زمانی 7 تا 31 تیرماه به بازماندگان پرداخت شود. تجارت نیوز در گزارشی به این موضوع پرداخت. در زیر نظر برخی از کاربران را در این مورد می خوانید.

اما دولت باید فرصت ها را در نظر بگیرد و عیدی را بپردازد». شاید نان و ماست و یک غذا».

«سلام یارانه من به حسابم واریز نشده است. باید چکار کنم؟ من نیاز دارم. لطفا بررسی کنید.”

«شما یک گروه 300 نفره می خواهید. آنها هر شب در مورد آن خواب می بینند. بعد منتظر عید باشید. فانتزی بس است.”

آیا پرداخت یارانه بازماندگان آغاز شده است؟

در عین حال برخی از حضار می گویند که یارانه به آنها پرداخت شده است. اما همانطور که می گویند فقط برای تیرماه واریز شده و ماه های قبل محاسبه نشده است.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا مطمئناً به بالاترین سطح خود می رسد!

ما سه نفر درخواست اعتراض دادیم.» اما فقط برای یکی از ما دو ماه پیش بدون تاخیر واریز شد. چرا؟”

“سلام. اعتراض کردم” فقط برای جولای واریز شده است.

«بعد از 10 سال، دیشب به من حقوق دادند. اما فقط در ماه جولای”.

ثبت نام از متقاضیان جدید برای دریافت یارانه مالی

از سوی دیگر، وزارت کار با راه اندازی سامانه «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه را آغاز کرده است. متقاضیان برای ورود به این سامانه باید شماره تماس و کد ملی خود را به نشانی https://mi.gov.ir وارد کنند.

اگر فردی واجد شرایط دریافت شناسایی شود، این نیازی به ثبت نام جدید ندارد. این سیستم به او پیامی را نشان می دهد. پیامی مبنی بر اینکه متقاضی: «در صورت اعتراض به عشر خانوار اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه به آدرس سایت این وزارتخانه به نشانی hemaiat.mcls.gov.ir مراجعه فرمایید.»

دیدگاهتان را بنویسید