ازدواج ژاله صامتی با بازیکن فوتبال



آنچه دیگران می خوانند:

شهر سکوت او بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است. شهر سکوت او در سریال ها و فیلم های مختلفی بازی کرد. شهر سکوت او همچنین در سریال زیرککی نقش همسر پیمان جمشیدی را بازی کرد.

در زیر ویدئوی جلا صامتی در دوره جدید را مشاهده می کنید.

ستيلا و آنيسا از شيراز و بوشهر در آكروبات نمايشي و هوايي، پيمان ابراهيمي از درچا اصفهان در استندآپ كمدي، احسان ياسين از كاشان در آواز، ساينا شيخي از انديمشك خوزستان در دوبله، علي طولابي از كوهدشت لرستان در آواز و گروه ايرانيان. کشتی گیرانی از استان های مختلف ایران از رقبای مرحله نهایی دوره جدید در رشته ورزش باستانی بودند.

تنها داور مرحله پایانی دوره جدید مردم و بینندگانی بودند که به فینالیست مورد علاقه خود برای رسیدن به مجسمه طلایی قهرمان رای دادند.

تعداد آرای برندگان نهایی فصل سوم دوره جدید

احسان یاسین از کاشان با ۳ میلیون و ۸۹ میلیون و ۷۹۸ هزار رای نایب قهرمان فصل سوم عصر نو در رشته خوانندگی شد.

ستیلا و آنیسا از شیراز و بوچر در آکروباتیک نمایشی و هوایی با 3 میلیون و 124 هزار و 361 رای پنجمین فصل سوم سریال عصر جدید شدند.

ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان با 3 میلیون و 263 میلیون و 607 هزار رای در فصل سوم عصر نو به مقام چهارمی دوبله دست یافت.

بیشتر بخوانید  بازی های المپیک توکیو مربی تکواندو از عملکرد شاگردانش ناراضی است: ما در المپیک بعدی مدال نمی گیریم

پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان با ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۹۱۴ هزار رای در استندآپ کمدی نایب قهرمان فصل سوم عصر نو شد.

گروه قهرمانان ایرانزمین با ۴ میلیون و ۵۹ میلیون و ۸۵۴ هزار رای نایب قهرمان فصل سوم شد.

قهرمان فصل سوم عصر جدید علی طولابی از کوهدشت لرستان با بیش از 5 میلیون و 562 453 رای شد.

شهر سکوت

خلاصه بیوگرافی جلا صامتی

نام: ژاله

نام خانوادگی: سامتی

متولد: 24 فروردین 1351 در تهران

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: از سال 1368 تا به امروز

همسر: ایرج سنجری

فرزندان: دو دختر به نام های جاس و نیاز

ژاله صامتی اهل کجاست؟

وی متولد تهران است و پدر و مادرش اصالتاً اهل ازنا در استان لرستان هستند.

خانم صامتی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است. که علاوه بر بازیگری، کارگردان تئاتر و متولی یک آموزشگاه بازیگری است.

خانم ژاله صامتی در سال ۱۳۶۹ وارد دانشگاه شد و از آنجا در تئاتر دانشجویی شروع به کار کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۲ در فیلم «دت یعنی دختر» جلوی دوربین رفت. و پس از آن در سال ۱۳۷۳ در فیلم «دشت ارغوان» نقش اصلی را ایفا کرد.

ژاله صامتی در سال ۱۳۷۵ با بازی در سریال یاحی و گلابتون وارد تلویزیون شد. و در سال ۱۳۷۸ در سریال آژانس دوستی به ایفای نقش پرداخت. او پس از بازی در سریال «کارگاه خورشیدی و خانم دستیارش» در سال 1389، مدت ها در تلویزیون بازی نکرد. تا اینکه در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال ده به تلویزیون بازگشت.

ژاله صامتی بازیگری که به تازگی در فیلم تگزاس 2 ایفای نقش کرده است یکی از هنرمندانی است که سال ها پیش ازدواج کرد و دارای دو دختر به نام های جاس و نجات است.

بیشتر بخوانید  کارخانه داروگر دوباره باز شد

ایرج سنجری، بازیگر، مترجم و بدلکار ما همسر ژاله صامتی است و این زوج هنری یکی از زوج های وفادار دنیای هنر هستند که به تازگی داماد شده اند.

ژاله صامتی بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرد و سریال جحجه و گلابتون اولین سریال تلویزیونی او در سال ۱۳۵۴ بود. آژانس دوستی، این زمینی ها، کارآگاه شمسی و دستیارش خانم، نفس، زیرکخی و هم گهن از جمله سریال هایی هستند که ژاله صامتی در آنها ایفای نقش کرده است.

شهر سکوت

ازدواج جلا سماتی:

همسر ژاله صامتی آقای ایرج سنجری است. آقای ایرج سنگری قبلا متاهل بوده و دارای یک دختر و یک پسر از همسر اول خود ساکن کانادا می باشد. این دو زوج سال هاست که با هم ازدواج کرده اند و دو دختر به نام های جاس و نیاز دارند.

خانم ژاله صامتی در مصاحبه ای می گوید: من دخترانم را دوست دارم و وقتی با هم هستیم به ما خوش می گذرد. در واقع ما یک تیم بانوان هستیم. (می خندد) سه زن از سه نسل مختلف، اما با نقاط مشترک. من پنجاه ساله ام، بزرگترین دخترم یاس هفتاد ساله و کوچکترینم هشتاد ساله است. اکنون روند زندگی به حدی سرعت گرفته است که دو نفر با هفت یا هشت سال اختلاف سنی را می توان دو نسل مجزا دانست.


بیشتر بخوانید  حوادث خوزستان نتیجه اقدامات دولت است / اعتراضات مردمی را برطرف نکنید - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید