دارایی های آنجلینا جولی را ببینید!


دارایی خالص آنجلینا جولی: 120 میلیون دلار تا زمان نگارش این مقاله، دارایی خالص آنجلینا جولی 120 میلیون دلار است. درآمد او از کارش به عنوان بازیگر، کارگردان و تهیه کننده در فیلم ها تامین می شود. فوربس او را با درآمد سالانه 27 میلیون دلار، 30 میلیون دلار و 33 میلیون دلار به ترتیب در سال های 2009، 2011 و 2013 به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن معرفی کرد. او علاوه بر زیبایی مشهور و تحسین شده اش در سراسر جهان، جوایز متعددی از جمله اسکار و سه گلدن گلوب را از آن خود کرده است و چندین بار به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود انتخاب شده است. او به طور متوسط ​​برای هر فیلم 15 میلیون دلار درآمد دارد، اما دیزنی برای فیلم Maleficent به او 33 میلیون دلار پرداخت کرد. طبق گزارش ها، در سال 2011، او 10 میلیون دلار برای حمایت از لویی ویتون دریافت کرد. آنجلینا جولی سالانه 20 تا 30 میلیون دلار از حق امتیاز فیلم و حمایت ها در یک سال گذشته به دست می آورد.


زندگی یک سلبرینی / آنجلینا جولی

زندگی اولیه آنجلینا جولی آنجلینا جولی وویت در 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. والدین او جان وویت بازیگر و مارسلین برتراند بازیگر هستند. جولی و برادرش جیمز هیون پس از طلاق والدینشان در سال 1976 با مادرشان نقل مکان کردند و او برای بزرگ کردن فرزندانش بازیگری را کنار گذاشت. آنجلینا جولی از حرفه بازیگری موفق پدرش برای بازیگر شدن الهام گرفت. مادرش و دوست پسرش زمانی که او شش ساله بود به پالیزیدز، نیویورک نقل مکان کردند. پنج سال بعد آنها به لس آنجلس بازگشتند. او تصمیم گرفت در این مرحله بازیگری کند و در موسسه تئاتر لی استراسبرگ ثبت نام کرد. او دو سال را در آنجا گذراند.

بیشتر بخوانید  نجات تنها بازمانده حادثه بوئینگ


زندگی یک سلبرینی / آنجلینا جولی

جولی در دبیرستان بورلی هیلز تحصیل کرد، جایی که به دلیل اتکای خانواده اش به درآمد متوسط ​​مادرش، از همکلاسی های مرفه خود احساس انزوا کرد. سایر نوجوانان او را مسخره می کردند، زیرا او بسیار لاغر بود و عینک و بریس می زد. مادرش سعی کرد او را وارد مدلینگ کند، اما اولین تلاش‌هایش ناموفق بود. او مدرسه خود را به دبیرستان مورنو تغییر داد. در این هنگام او شروع به پوشیدن لباس های تمام مشکی کرد. او با دوست پسرش زندگی می کرد و با چاقوها سر و کار داشت. حرفه او اولین فیلم خود را در سن 5 سالگی در فیلم پدرش به نام Looking Out در سال 1982 انجام داد. در سال 1993، او اولین فیلم خود را در Cyborg 2 انجام داد. آنجلینا جولی با جورج والاس (1997) و جیا (1998) به شهرت رسید. اولین موفقیت بزرگ او در باکس آفیس Gone in 60 seconds در سال 2000 بود که در آن با نیکلاس کیج همبازی شد. او با بازی Lara Croft: Tomb Raider در سال 2001 به شهرت جهانی دست یافت. او تمام سکانس‌های اکشن را خودش انجام می‌داد، بدون اینکه از بدن دوبل کمک کند. از دیگر فیلم های موفق او می توان به آقای و خانم اسمیت در سال 2005، بیوولف در سال 2007 و مالفیسنت در سال 2014 اشاره کرد.


زندگی یک سلبرینی / آنجلینا جولی

علاقه جولی به سوپر قایق و پرواز در سال 2014، زمانی که این بازیگر با برد پیت ازدواج کرد، آنها 322 میلیون دلار برای خرید ابر قایق تفریحی Rizzardi خود هزینه کردند. آنها همچنین بیش از 200000 دلار برای تزئین قایق تفریحی خرج کردند. بر اساس گزارش ها، این کشتی دارای فناوری خاصی است که دوربین های دیجیتال را مسدود می کند و به خانواده حریم خصوصی می دهد. این بازیگر از سال 2004 به پرواز علاقه داشت و دارای گواهینامه خلبانی بود. او یک جت خصوصی Cirrus SR22 دارد که 334700 دلار قیمت دارد. او همچنین بیش از یک میلیون دلار برای یک هلیکوپتر خرج کرد. او همچنین هزینه آموزش پرواز برای پسر بزرگش مدوکس را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید  تصاویر دیدنی از آخرین خورشیدگرفتگی قرن / ۱ تیر ۹۹


زندگی یک سلبرینی / آنجلینا جولی


زندگی یک سلبرینی / آنجلینا جولی


دیدگاهتان را بنویسید