نفرات اول تا ششم مسابقه عصر جدید



آنچه دیگران می خوانند:

برنامه ویژه عصر جدیددر 2 قسمت بعد از اذان مغرب تا خبر و بعد از خبر تا ساعات اولیه بامداد از شبکه 3 سیما پخش شد و در بین شش فینالیست فصل سوم پیروز شد. عصر جدید پیدا شد. شخصیت اوعصر جدید با پنج میلیون رای علی طولابی از کوهدشت لرستان در دسته دوم آواز. عصر جدید جمعی از کشتی گیران ایران زمین از استان های مختلف ایران در رشته ورزش باستانی

مقام سوم پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی

مقام چهارم ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در همگام

مقام پنجم ستیلا و آنیسا از شیراز و بوچر در نمایشگاه و آکروباتیک هوایی

مقام ششم احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی

شش فینالیست فصل سوم عصر سال نو جوانترین و جوانترین فینالیست هایی هستند که این رقابت تلویزیونی تا به حال به خود دیده است.

عصر جدید

همانطور که هر فینالیست شروع به اجرا می کند، دو روش رای گیری وجود دارد که شامل کد دستوری و کاربرد هفستاد زیرنویس و منتشر خواهد شد. کدها دقیقاً مشابه کدهای رأی گیری نیمه نهایی این فینالیست ها است.

بینندگان این برنامه می توانند استعداد مورد علاقه خود را تا 25 و 26 تیرماه که نتایج به صورت زنده اعلام می شود قهرمان کنند. هر کسی می تواند در هر مورد به بیش از یک فینالیست رای دهد.

بیشتر بخوانید  بحرین شهروندان 16 کشور را ممنوع می کند - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم

به گزارش ایرنا، ستیلا و آنیسا از شیراز و بوچر در رشته تئاتر و آکروباتیک هوایی، پژمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته سنکرون، علی طولابی از کوهدشت لرستان. در زمینه خوانندگی و گروه قهرمانان ایرانزمین در رشته ورزش باستانی مسابقات مرحله نهایی از استان های مختلف ایران حضور دارند.

انتخاب قهرمان مسابقات و قرار گرفتن در بین 6 فینالیست منحصرا با رای مردم انجام می شود و با توجه به آرای مرحله نیمه نهایی، پیش بینی می شود این سری یکی از سخت ترین فینال های جدید باشد. دورانی با رقابت بسیار نزدیک
نتیجه نهایی و قهرمان فصل سوم عصر نیو در شب عید غدیر مشخص خواهد شد.

زمان پخش دوره جدید

برنامه عصر نو هم اکنون از نیمه شعبان در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از اخبار ساعت 22:00 شبکه سه در فصل سوم پخش می شود.

عصر جدید

مجری: احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 24 آبان 1361 در تهران است و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. علیخانی از سال 1392 با ارائه برنامه صبحگاهی وارد دسته مجریان شد و سپس با ارائه برنامه ماه عسل به شهرت زیادی رسید.

عصر جدید

داور: ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 24 فروردین 1351 در تهران به دنیا آمد. ژاله صامتی بازیگری را در تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال ۱۳۴۷ با بازی کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت. ژاله صامتی با ایرج سنجری ازدواج کرده و دارای دو دختر به نام های ایاس و نیاز است.

بیشتر بخوانید  انتشار اسرار مگو در ساختمان بهشت

ژاله صامتی با ایفای نقش در سایه به سایه، خفاش، آخرین ایستاده، فرار مرگبار و مربای شیرین به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد. وی همچنین در چندین سریال تلویزیونی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین فرشتگان»، «هتل»، «اندیشه لهستانی»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی ها» و «زیرککی» حضور داشت. “. داشته است.

امین حیایی متولد 28 خرداد 1349 در تهران، دانشجوی رشته کامپیوتر است که کار خود را از مرکز هنرهای نمایشی اردوگاه نظامی خود آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ با تئاتر به کارگردانی ثریا قاسمی به صورت حرفه ای روی صحنه رفت تا اینکه در سال ۱۳۷۹ با سریال همسایه ها به شهرت رسید. وی از اولین ازدواج خود با خانم مونا بانکی پور دارای یک پسر به نام دارا و در سال ۱۳۷۹ با خانم نیلوفر خوش خلک (بازیگر) ازدواج کرد.

عصر جدید

عصر جدید

داور: کارن همایونفر

کارن همایونفر (زادهٔ ۱۳۴۷ در تهران) نوازنده و آهنگساز اهل ایران است. وی تاکنون 3 بار برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر و 5 بار تندیس بهترین موسیقی جشنواره فیلم ایرانی شده است.کارن همایونفر فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاید تپه است. در ترکیه، عضو انجمن آهنگسازان سینمای ایران و برنده 3 سیمرغ جشنواره فجر.

عصر جدید

داور: مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شد، چهره کمتر شناخته شده این هیئت داوران است، اما تاکنون 10 فیلم مطرح در تاریخ خود ساخته است که از آن جمله می توان به «شکسته» ساخته علی روینتون، «چراغ های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» اشاره کرد. به کارگردانی هومان سیدی، هر سه اولین تجربه او بودند. این فیلم از نظر تهیه‌کنندگانش فیلم بلندی به حساب می‌آید و او برای ساخت دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» جوایز متعددی از جشنواره‌های بین‌المللی را از آن خود کرد و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه‌کننده برنده سیمرغ بلورین شد. در جشنواره فیلم فجر

بیشتر بخوانید  دسر با شاتوت | خوشمزه‌ترین دسرهایی که می‌شه با شاتوت درست کرد

این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی نیز می باشد، به عنوان داور در جشنواره های فیلم حکیت، چهل چراغ، مقاومت شرکت کرده و از بنیانگذاران تولید انیمیشن در ایران به شمار می رود. ، و علاوه بر طراحی و تولید 14 سریال انیمیشن، 2 فیلم از این حوزه را کارگردانی کرد که یکی از آنها انیمیشن معروف «ارباب آب» است.


دیدگاهتان را بنویسید