در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر؛ از نظرات کارشناسی جهت توسعه همکاری های منطقه ای کشورمان و تحقق شاخص های توسعه اقتصادی استقبال می کنیم



مهندس علی اتزوا اکبری مقدم در نشست تخصصی تبیین شاخص های عفاف و حجاب که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و به میزبانی مرکز همایش و نمایشگاه های منطقه برگزار شد. وی با بیان اینکه تحولاتی در روابط و ارتباطات بین المللی ایجاد شده است، زمینه را برای دگرگونی رفتار انسان ایجاد کرد، اظهار داشت: بنابراین بحث مهندسی و جهت دهی رفتار جوامع بشری و بر همین اساس افکار عمومی و باورهای مردم مطرح شد. . دستور جلسه.

وی با اشاره به تأثیر بسیار زیاد مبانی اعتقادی بر تمامی مؤلفه های ارزش گذاری جامعه به ویژه در مسائل فرهنگی و اجتماعی، افزود: در این میان با توجه به تأثیرات منفی تغییرات و تحولات ناشی از جهانی شدن و تهاجم هنجارهای غربی بر فکر و اندیشه ما. مبانی اعتقادی که زمینه فاصله گرفتن از مبانی عقیدتی اسلامی به وجود می آید، در نتیجه اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهمترین مانع در تعمیم اعمال تقلیل به باورهای دینی باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان مناطق آزاد انزلی به تحلیل مولفه های برنامه های فرهنگی و اثربخشی آن پرداخت و گفت: تأثیر مثبت اقدامات فرهنگی در راستای ایجاد جامعه مترقی اسلامی از دوران کودکی آغاز می شود و برنامه های آموزشی در حوزه عفاف و عفاف و حجاب اسلامی باید در مسیر تربیت فرزندان تا بزرگسالی و پیری ادامه یابد.

وی با تصریح بر اینکه عفاف و حجاب تنها پوشش نیست، بلکه رعایت اخلاق و منش اسلامی برای اجرای سیره نبوی و علوی است که می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند، افزود: از احترام به عفاف و حجاب است که کرامت انسانی، خیر است. منش و اعمال به واجبات و مستحبات تبلور می‌یابد و در چنین جامعه‌ای خوبی و بدی مکانیزمی اجتماعی در نظارت مستمر بر رفتار جمعی و هشدار دادن است. دولتمردان

بیشتر بخوانید  پرسپولیس پرونده را به دادگاه جنایی رساند

اکبری مقدم تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای وظایف خود نظرات و انتقادات کارشناسی را مبنی بر ارائه راهکارهایی در مسیر دستیابی سریعتر، با هزینه کمتر و منافع بیشتر برای جمهوری اسلامی ایران در راه دریافت می کند. توسعه و تحقق همکاری های منطقه ای از شاخص های مورد استقبال توسعه اقتصادی در سطح منطقه، استان و کشور ما هستند.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدگاهتان را بنویسید