معرفی شرکت پارس لیان با محوریت شعبه تهران و فرآورده های نفتی



آنچه دیگران می خوانند:

همانطور که می دانید یافتن یک شرکت معتبر در زمینه تست و کنترل کیفیت فرآورده های نفتی به این راحتی نیست. شرکت پارس لیان اروند از سال 1365 به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت موفق به ایجاد نوآوری های جدیدی در این صنعت شد. شرکت پارس لیان اروند شعبه تهران یکی از شرکت های پیشرو در زمینه کنترل کیفی مواد شیمیایی در حوزه آب، نفت و گاز بوده و خدمات آموزشی متنوعی را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد.

آشنایی بیشتر با پارس لیان اروند

شرکت پارس لیان اروند چند سالی است که با گسترش شعب خود توانسته فعالیت خود را گسترش دهد. همانطور که می دانید روغن و فرآورده های نفتی غذای صنعت است و زمینه فعالیت شرکت در شعبه تهران نیز در همین زمینه است. شعبه تهران با فعالیت در زمینه آزمایشگاه مشتقات نفتی یکی از شعب اصلی و مهم این شرکت می باشد که در دهه اخیر تاسیس شده است.

آغاز این شرکت با عنوان آزمایشگاه مشارکتی سازمان استاندارد او در اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر بود اما بعدها توانست شعبه های خود را گسترش دهد و خدمات کنترل کیفی آزمایشگاه های مختلف را در سراسر ایران ادامه دهد.

اگر بخواهیم فعالیت های این شرکت را با جزئیات بیشتری ارائه کنیم باید به کنترل کیفیت در زمینه تعیین ماهیت فرآورده های نفتی، نساجی و سلولزی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و … اشاره کرد. این شرکت در تمامی شاخه های خود از افراد متخصص با تحصیلات عالی استفاده می کند. بنیانگذاران این شرکت با تجربه و دانش چندین ساله خود توانستند بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه دهند. از دیگر فعالیت های این شرکت بررسی تامین نیازهای صادراتی، وارداتی و تولیدی در ادارات استاندارد، گمرکات کشور و واحدهای تولیدی است.

بیشتر بخوانید  یارانه تیرماه چگونه پرداخت می شود؟

زمینه های فعالیت آزمایشگاه فرآورده های نفتی شعبه پارس لیان اروند

شرکت پارس لیان اروند انواع خدمات کنترل کیفیت فرآورده های نفتی این خدمات شامل انواع روان کننده ها می باشد که عبارتند از:

  • روغن موتور
  • روغن ماشین
  • روغن هیدرولیک
  • روغن صنعتی
  • روغن پایه و پارافین

انواع هیدروکربن ها مانند:

  • یک هیدروکربن سنگین
  • هیدروکین سبک
  • نفت سفید و…

انواع سوخت شامل:

  • گازوئیل
  • گازوئیل
  • نفت سیاه
  • تقطیر سوخت.

همچنین این شرکت خدمات کنترل کیفیت نفت کوره، حلال های آلی، گریس، قیر و استیک وکیوم را ارائه می دهد. این شرکت مشاوره های لازم را در خصوص فرمولاسیون، استانداردسازی، بهینه سازی کیفیت محصول و … به صاحبان صنایع ارائه می دهد. نشان می دهد. زمینه های فعالیت این شرکت تنها به همین چند مورد محدود نمی شود. در عوض این شرکت با ارائه خدمات آموزشی به افسران کنترل کیفیت و متخصصان آزمایشگاه توانسته است متخصصان زیادی را در این زمینه تربیت کند.

شرکت پارس لیان در پروژه های تحقیق و توسعه فعال بوده و سهم ارزنده ای در تدوین استانداردهای ملی دارد.

ماموریت شرکت پارس لیان اروند با مرکزیت شعبه تهران

شرکت پارس لیان اروند از ابتدای فعالیت خود ماموریت خاصی را دنبال کرد. این شرکت ماموریت خود را با ارائه خدمات آزمایشگاهی، بازرسی و آموزش در سطح بسیار بالا، ایجاد اشتغال، ایجاد فرصت های رشد برای جوانان و تربیت نیروی متخصص در زمینه های مختلف، کمک به رونق اقتصادی مناطق نیازمند توسعه آغاز کرد.

هدف از برگزاری دوره های آموزشی توسط پارس لیان چیست؟

شرکت پارس لیان اروند در راستای ارتقای سطح دانش و توانمندسازی نیروی انسانی دوره های آموزشی مختلفی را برای مدیران و کارشناسان کنترل کیفیت و کنترل فنی در واحدهای مختلف تولیدی، مدیران ادارات استاندارد استان و مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار می کند. ، علمی و مراکز تحقیقاتی و غیره برگزار می شود. این شرکت امکانات آموزشی مناسب و تجهیزات پیشرفته و کادر علمی را ارائه می دهد.

آزمایشگاه دانش بنیان پارس لیان اروند آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزشی در محل این شرکت اعلام کرد. در صورتی که شرکتی نیاز به گذراندن دوره آموزشی در زمینه های مختلف مانند نمونه برداری دستی فرآورده های نفتی، آنالیز هیدروکربن های سبک و سنگین، روغن موتور، روغن پایه، روغن دنده، روغن هیدرولیک و سایر فرآورده های نفتی داشته باشد، شرکت می تواند دوره را در محل برگزار کند. . آنها را نگه دار.

شعبه پارس لیان اروند

شرکت پارس لیان اروند دارای 5 شعبه فعال به نام های:

آزمایشگاه شعبه بندر خرمشهر: اولین آزمایشگاه پارس لیان در سال 1395 در بندر خرمشهر راه اندازی شد. زمینه فعالیت این آزمایشگاه نساجی، سلولزی، شیمیایی، ماهیت تعیین و میکروبی می باشد. بعدها این آزمایشگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانست فعالیت خود را در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، میکروبیولوژی و ظروف و تعیین طبیعت گسترش دهد.

این شرکت که زیرمجموعه تهران آزمایشگاه یا آزمایشگاه مشتقات نفتی است، شعبه کنترل کیفیت صادرات فرآورده های نفتی را در سال 1373 در تهران تاسیس کرد. تجهیزات و امکانات پیشرفته در این آزمایشگاه امکان تست هیدروکربن های سبک و سنگین، روغن موتور، روغن هیدرولیک و دنده، گریس و … را فراهم کرده است. توسط کادری مجرب و حرفه ای

آزمایشگاه واحد بندر امام: این واحد در سال 1367 شروع به کار کرد و زمینه فعالیت آن تعیین ماهیت فلزات و مواد شیمیایی بود. بعدها در سال 1370 این شعبه توانست آنالیز نفت خام را به حوزه فعالیت خود اضافه کند. اما در سال 1372 با تلاش مستمر کادر متخصص و متخصص این شعبه، بررسی روغن ها و چربی های خوراکی، فورفورال، قلابی سازی لبنیات و اسیدهای چرب موجود در بیسکویت در حوزه فعالیت این آزمایشگاه قرار گرفت.

آزمایشگاه یا آزمایشگاه نساجی تابعه چابهار: این آزمایشگاه در سال 1367 با هدف کنترل کیفیت در مناطق مرزی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب تاسیس شد. فعالیت این آزمایشگاه در زمینه نساجی می باشد.

شعبه آزمایشگاه در بسمک: شرکت پارس لیان اروند به منظور بازرسی و نمونه برداری اقدام به تاسیس آزمایشگاه شعبه ای در باسمک نمود.

اگر بزرگترین چالش شما به عنوان یک مالک صنعتی کنترل کیفیت مواد شیمیایی مختلف مانند روغن ها، هیدروکربن ها، حلال های آلی و غیره است. شما باید بتوانید یک مجموعه معتبر و معتبر پیدا کنید. آزمایشگاه های نفت پارس لیان در تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. پارس لیان اروند مفتخر است که بهترین خدمات و محصولات را در خطوط مختلف عرضه می کند.

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شامانف در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.


بیشتر بخوانید  طرز تهیه سوپ کرفس خانگی برای مهمانان + طرز تهیه سوپ + طرز تهیه آن

دیدگاهتان را بنویسید