نمایشگاه بلوچ دوزی ایرانی در کن!


صحرا فتحی متولد فروردین 1392 در آبادان بازیگر، فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و اکنون به عنوان کارگردان به کار خود ادامه می دهد.


جشنواره کن / بلوچ دوزی

نیما شعبانژاد (زاده ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان) بازیگر ایرانی صحنه، سینما و تلویزیون است.


جشنواره کن / بلوچ دوزی

شعبانژاد در 21 اردیبهشت 1366 در شهر کلن آلمان در خانواده ای ایرانی به دنیا آمد. 3 سال و نیم بود که با خانواده اش در ایران ساکن شد. مادرش نقاش و پدربزرگش «محمد پهننده» عکاس مشهوری است. او فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است. و از سال 1382 به صورت حرفه ای به بازیگری تئاتر پرداخت.


جشنواره کن / بلوچ دوزی

پای او به خندوانه توسط محمد زیکساری باز شد که خودش در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد پیر» را بازی می کند. او در سریال خندوانه شخصیت های مختلفی را بازی کرد.


جشنواره کن / بلوچ دوزی

لیندا کیانی (زاده ۲۳ شهریور ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است که در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. او یک خواهر و 4 برادر دارد. کیانی دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه مفید است. فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره در کلاس های آموزشگاه بازیگری سیرز و کلاس های فن بیان سرکار خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد. و با معرفی شریفی نیا وارد مجموعه تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی مهتاب در این مجموعه تلویزیونی به خاطر بازی و توانایی هایش مورد توجه سینمادوستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  جزئیات طرح محاسبه رایگان گازبها 


جشنواره کن / بلوچ دوزی


دیدگاهتان را بنویسید