با انتخاب درخت شخصیت خود را بشناسید!


تست: تصویری که انتخاب می‌کنید می‌تواند نشان دهد که کدام احساس بر چهره شما غالب است، بنابراین لطفاً روی زمان حال تمرکز کنید. می خواهید بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ از فرصت شرکت استفاده کنید. شبکه های اجتماعی هرگز صدها کاربر را شگفت زده نمی کنند و این چالش ویروسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این تست روانشناسی به قدری شگفت انگیز و منحصر به فرد است که به شما می گوید نام احساس حاکم بر زندگی شما، چه چیزی را رها می کنید و چه چیزی را می توانید تغییر دهید.


تست شخصیت / خودشناسی

درخت 1 (مالیخولیایی) اگر اولین درخت را انتخاب کنید، فردی را خواهید دید که غمگین بودن برایش مهم است. گاهی به خود می گوییم “گذشته بهتر بود”. با خوش بینی به زندگی نگاه کنید، به گذشته نگاه کنید، نمی توانید حس نوستالژی نداشته باشید و واقعاً می خواهید به آن روزهای گذشته برگردید. آینده کمی شما را غرق خواهد کرد، زیرا قطعاً برای شما مناسب نیست. بزرگترین چالش شما این است که یاد بگیرید بیشتر در زمان حال زندگی کنید.

درخت 2 (هیجان) اگر درخت دوم را انتخاب کنید، هیجان عاطفی بر شما غالب می شود. برای شما زندگی یک چالش همیشگی به نظر می رسد و شما مشتاق رویارویی با آن هستید. چالش ها شما را خوشحال می کنند و شما فردی هستید که قدرت زیادی برای تحمل آنها دارید. گاهی اوقات تحت تأثیر این انرژی که بر شما مسلط است غرق می شوید و می توانید از نتایج فوری استفاده کنید. با این حال، شما هرگز بامزه و شوخ نیستید. بنابراین در پایان روز، حتی اگر به دیوار برخورد کنید، تمایل دارید به آنچه می خواهید برسید.

بیشتر بخوانید  قیمت گوشت و مرغ در بازار امروز

درخت 3 (اضطراب) اگر درخت سوم را انتخاب کنید، اضطراب عاطفی بر شما غالب است. در واقع سر شما با سرعت بالا از حرکت باز نمی ایستد. شما روی هر چیزی که در اطرافتان اتفاق می افتد تمرکز می کنید، به چیزها و افراد اهمیت می دهید. این می تواند شما را مضطرب و کمی مضطرب کند. همیشه یک موقعیت حل نشده در اطراف شما وجود دارد و زندگی برای شما دشوار است. شما باید یاد بگیرید که تمام مسئولیت ها را بر دوش خود حمل نکنید. بالاخره تو تنها ارباب زندگی و روحت هستی.

درخت 4 (همدلی) اگر درخت چهارم را انتخاب کردید. شما فردی بسیار دلسوز هستید. شما همیشه خود را به جای دیگران می گذارید. در عین حال، این شما را به فردی بسیار متغیر تبدیل می‌کند: شما با محیط خود سازگار می‌شوید، اما گاهی اوقات این امر می‌تواند منجر به از دست دادن ذات شما شود. شما انسان خوبی هستید، دوست و همراه خوبی هستید. اما گاهی اوقات کمی احساس تنهایی می کنید. احساسی که بر شما مسلط است به توجهی که به دیگران می کنید مربوط می شود. شما باید یاد بگیرید که به خوبی از خود مراقبت کنید. به یاد داشته باشید که منتظر نباشید تا شخص دیگری این کار را برای شما انجام دهد.


دیدگاهتان را بنویسید