تصمیم جدی دولت و مجلس برای احیای حقوق دولتمردان + جزئیات


به گزارش سلام نو؛ لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در شورای اسلامی عصر پنجشنبه با حضور در ادارات بیمه اجتماعی و بیمه سلامت با مدیران این موسسات از بیمارستان بیمه اجتماعی گفت و گو کرد.

در این بازدید جمعی از کادر درمانی و پرستاری، آنان مشکلات خود را در خصوص سختی کار پزشکان اورژانس، کاهش سن بازنشستگی پرستاران، کمبود نیروی انسانی، رفع مشکل نیروهای شرکتی و رفع تبعیض در دستمزد ارائه کردند. پرداخت و درخواست کرد که منتخبان از آنها پیروی کنند و در مجلس بودند.

سیاه کهلی در جمع پزشکان، پرستاران و کارکنان خدماتی بیمارستان رازی پس از شنیدن مشکلات و مطالبات آنان گفت: احیای حقوق کارکنان دولت با محوریت عدالت در دستور کار مجلس قرار گرفته و تصمیم جدی اتخاذ خواهد شد. در رابطه با حقوق کارکنان دولت انجام می شود و ما معتقدیم که سطح زندگی کارکنان باید با شرایط کنونی جامعه خوانده شود.

image_2022_7_14-21_8_45_950_KLt

وی افزود: رئیس جمهور با این طرح موافقت کرده است و برای جبران این وضعیت سخت تلاش می کنیم و برای تغییر وضعیت نیروهای شرکتی تلاش می کنیم و این موضوع حل خواهد شد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی خطاب به پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی گفت: همه ما یک روز مریض می شویم اما اگر مریضی وارد بیمارستان یا مرکز درمانی شد باید مطمئن باشد که خوب می شود و شما خیر. نیازی به کمک به او با رفتار صحیح، قطع امید است. پرستاران و پزشکان باید با آرامش با او رفتار کنند.

سیاهکلی افزود: اگر محیط بیمارستان با نشاط و محترمانه باشد، مطمئناً بهبودی بیمار تسریع می شود.

بیشتر بخوانید  دفاع شخصی پسر جوان در وسط کشتی / فیلم خواهرش

image_2022_7_14-21_8_8_703_UTd

این نماینده مجلس در خصوص پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی کادر درمانی بیمارستان قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید