لویی ویتون، تولید کننده کالاهای لوکس


لویی ویتون، تولید کننده کالاهای لوکس

لویی ویتون یک برند فرانسوی است که کالاهای لوکس و گران قیمت تولید می کند. لویی ویتون موسس این شرکت در 4 آگوست 1821 در فرانسه متولد شد و در سال 1835 زادگاهش را ترک کرد تا کار خود را در پاریس گسترش دهد.

لویی شانس خود را در پاریس امتحان کرد و به عنوان یک شاگرد در بسته بندی وسایل مشتریان بسیار ثروتمندی که به سفر می رفتند شغلی پیدا کرد. کم کم کارش زیاد شد و به دربار آن زمان که ناپلئون سوم بود راه یافت. این موفقیت به لویی کمک کرد تا تجربیات ارزشمندی کسب کند و دانش خود را در مورد چمدان های خوب سفر گسترش دهد، از آن زمان به بعد شروع به طراحی کیف و چمدان برای اشراف کرد.

او در سال 1854 خانه مد لویی ویتون را تأسیس کرد و تا زمان مرگش در سال 1892 توانست آثار قابل قبولی ارائه دهد و در میان رقبای فرانسوی خود متمایز شود. پس از مرگ او، شرکت او عمومی شد و امروز LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) به یکی از غول های صنعت مد تبدیل شده است.

برنارد آرنو، رئیس و مدیر اجرایی LVMH، در حال حاضر با ثروت 16.5 میلیارد دلاری، ثروتمندترین فرد فرانسه و پانزدهمین فرد ثروتمند جهان است. شرکت LVMH دارای سهام عمده بسیاری از برندهای معروف مانند لویی ویتون، دیور و فندی است. در سال 2007، مجله تایمز، برنارد آرنو را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد.

او معتقد است که برای افزایش انرژی خلاق، شرکت باید مدیرانی با عشق و علاقه به هنرمندان داشته باشد و در نتیجه هنرمندان آنها را درک کند.

بیشتر بخوانید  چهره های غیرقابل تشخیص بدون آرایش بازیگران زن معروف سال های مختلف!

آرنو که در بین مدیران اجرایی برجسته جهان بی نظیر است، همیشه این توانایی را داشته است که بین جنبه های مالی و خلاقانه تجارت ارتباط درستی برقرار کند. اگرچه او هرگز به محدود کردن نوآوری طراحان خود اعتقاد نداشت، اما همیشه بر نظم مالی در خرید، بازاریابی و فروش محصولات شرکتش تاکید داشت.

محصولات زنانه این برند به گروه های کیف دستی، لوازم مسافرتی، کیف پول، کمربند، روسری، زیور آلات، جواهرات، عینک، کتاب، لوازم التحریر، کفش، ساعت و لباس تقسیم می شوند. علاوه بر موارد فوق، محصولات مردانه شامل کراوات نیز می شود.
سایت زار تعدادی از بهترین محصولات این برند برتر سوئیسی را در قسمت برندهای طلا و جواهرات ارائه کرد.

– محصولات لویی ویتون:

مدل های انگشتر لویی ویتون
مدل های جاسوسی لویی ویتون و آویز گوشی موبایل (Louis Vuitton)
مدل های آویز لویی ویتون (Louis Vuitton)
مدل های گوشواره لویی ویتون
مدل های گردنبند لویی ویتون
مدل های دستبند لویی ویتون


دیدگاهتان را بنویسید