داستان وریا غفوری | وریا غفوری چه شد


داستان Veria Gafura چه اتفاقی برای Veria Gafura افتاد؟ وریا گفوری دختر بلوند و گفتگوهای سیاسی وریا گفوری و ماجرای وریا گفوری چیست ماجرای گفتگوهای سیاسی در ادامه مطلب حذف شده است.

دلیل این حذف وریا گفوری چه می تواند باشد؟ ماجرای واریا غفوری کاپیتان استقلال پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر واکنش متفاوتی داشت. او دو روز پیش پس از اینکه استقلال مقابل فولادو قهرمانی تیمش را قطعی کرد، بار دیگر به اتفاقات اجتماعی و زندگی مردم اشاره کرد و گفت: هر وقت از مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می کنم، فوتبال در اولویت من نیست. “من باید از موقعیتی که در آن هستم استفاده کنم. هواداران ما بلیط می خرند و با هزاران مصیبت ما را تشویق می کنند، بنابراین ما باید زبان آنها باشیم.

وقتی آن را می بینم و به آن فکر می کنم، همیشه یک توده در گلویم ایجاد می شود. من واقعاً ناراحت می شوم و هیچ کاری نمی توان کرد. نمی دانم آیا مسئولان از دیدن چنین موقعیت هایی خجالت نمی کشند؟ می دانم الان در اهواز درگیری ها و مشکلات زیادی وجود دارد و خیلی ها اعتراض کرده اند. اما امیدوارم که به بهترین شکل ممکن گرد هم بیاید و مردم ما به آنچه که لیاقتش را دارند برسند. اینطور زندگی کن عمر ما کوتاه است و باید شاد زندگی کنیم. این حق مردم ایران است که شاد زندگی کنند.»

سخنان واریا شاید برای برخی از مدیران رادیو جذاب نباشد، اما با واقعیت تفاوتی ندارد و گفته های او قلب بسیاری از ایرانیان است.

بیشتر بخوانید  رزوان لوچسکو کیست | کارنامه لوچسکو الهلال + لوچسکو در استقلال – ایران چطور

البته باید توجه داشت که بر خلاف میل مدیران سیما و شبکه سه، هرگاه با بازیکن یا هنرمند محبوب مردم برخورد می کردند، محبوبیت آن شخص بسیار بیشتر می شد. چون مردم می دانند که این گونه سانسورها و محرومیت ها دلایل غیر فوتبالی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید