جنایت در جنوب تهران/ قتل زن جوان در حضور اعضای خانواده اش!



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، این زن جوان در خانه خود با حضور اعضای خانواده اش کشته شد.

23 تیرماه سال جاری مرگ مشکوک زن جوانی در خانه ای در جنوب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 161 ابوذر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه قتل در شعبه دهم دادسرای جنایی در محل حاضر شدند. صحنه و تحقیقات اولیه آغاز شد.

تیم جنایی به محض حضور در منزل با جسد زن 22 ساله ای مواجه شدند که به طرز مشکوکی بر اثر خفگی جان باخت و 4 نفر دیگر از اعضای خانواده متوفی شامل همسر، مادرشوهر، خواهر… همسر و برادر شوهر خانواده شوهر در خانه حضور داشتند.

به این ترتیب ماموران پلیس جسد زن جوان را برای تحقیقات بیشتر به آسیب شناس منتقل کردند. تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد زن جوان به قتل رسیده است. در حالی که آثار خفه شدن با نوار باریکی در کنار گردن قربانی مشهود بود.

همین کافی بود تا تیم جنایی به همسر مقتول مشکوک شده و او را هدف تحقیقات قرار دهند. مرد جوان در اولین بازجویی گفت: هنگام وقوع حادثه در خانه بودم اما در دستشویی بودم. وقتی بیرون آمدم جسد همسرم را دیدم و نمی دانم چگونه مرد.

پس از اظهارات ضد و نقیض مرد جوان و پس از کشف سرنخ های دیگر، بازپرس پرونده دستور دستگیری همسر مقتول را به اتهام قتل و هدف قرار دادن 3 نفر دیگر از افراد حاضر در خانه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید  انتقاد نیروهای هلال احمر از اختلاط سگ ها در کلانشهر/فیلم

بر اساس این گزارش، رسیدگی به زوایای پنهان قتل یک زن 22 ساله توسط محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه قتل های شعبه دهم بازپرسی جرایم جنایی همچنان ادامه دارد. متهم پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید