کاهش ارزش سهام عدالت | ارزش سهام عدالت امروز



آنچه دیگران می خوانند:

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سرمایه نسبت به چهارشنبه (19 آذرماه) 0.1 درصد کاهش داشت و ارزش سبد کالا 532 هزار تومان و یک میلیون تومان و 492 هزار تومان بود. ارزش سرمایه به ترتیب به 11 میلیون و 834 هزار تومان، 22 میلیون و 295 هزار تومان و 10 میلیون و 973 هزار تومان رسید. با احتساب این نسخه، ارزش فروش سبد 60 درصدی 532 هزار تومان است. ارزش سرمایه به 7 میلیون و 100 هزار تومان رسید.ارزش سرمایه از زمان اعلام سهام عدالت با نوسانات زیادی مواجه بوده است. ارزش سهام معمولاً متناسب با افزایش یا سقوط بازار سهام تغییر می کند. ارزش سهام در حال حاضر به یک چهارم قیمت واقعی خود رسیده است. بنابراین ارزش سهام هم اکنون زیر 10 میلیون تومان معامله می شود. در زیر ارزش سهام را می خوانید.

مهراب قاسم خانی منبع رهنما را با خاک یکسان کرد طنز سنگین برادر بهارا رهنما همسر سابق اشک او را درآورد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت 0.8 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافت و ارزش پرتفوی 532 هزار تومانی، یک میلیون تومانی و 492 هزار تومانی سهام عدالت به 14 میلیون و 117 رسید. هزار تومان 26 میلیون و 600 هزار تومان و 13 میلیون و 83 هزار تومان رسید. با احتساب این رهاسازی، ارزش فروش 60 درصدی هر یک از این سبدها به ترتیب به 8 میلیون و 470 هزار تومان، 15 میلیون و 960 هزار تومان و 7 میلیون و 850 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید  خدیجه جنگیز: ایالات متحده شواهد پنهان قتل خاشقجی را در اختیار دارد

نحوه ثبت سهام جدید

همانطور که در اطلاعیه مسئولان آمده است، قرار است از تیرماه امسال با تخصیص سهام به بازماندگان آغاز شود. نیازی به ثبت نام در این دوره نیست و فقط افرادی که از طرف دولت تعیین شده اند می توانند آن را دریافت کنند.

طبق آمار در این منطقه 20 میلیون نفر بازمانده هستند و فقط برخی از بازماندگان باید سهام دریافت کنند. مشخص نیست که آیا این سهام به بقیه شرکت ها تعلق می گیرد یا خیر.

گروه اول کسانی هستند که سهام آنها صادر شده اما نهادهای ذیصلاح دعوتنامه را به موقع به این افراد تحویل نداده اند. تقریبا دو میلیون نفر در این لیست هستند و هنوز مراحل قانونی آن را طی نکرده اند.

گروه دیگری از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند. این گروه شامل افرادی مانند روستاییان، کارگران کارخانه ها، کارگران تحت پوشش بیمه اجتماعی، کارگران فصلی و ساختمانی و… می شود که نزدیک به 16 میلیون نفر هستند.

ارزش سرمایه

سرمایه مسکن یکی از دارایی هایی است که اکثر مردم کشور مالک آن هستند و همین موضوع باعث سوء استفاده برخی افراد از آن شده است.

شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه کلاهبرداری سایبری نسبت به اخذ سود سهام عدالت به مردم هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: اخیراً مجرمان سایبری با استفاده از ترفندی جدید با ارسال پیامک یا پیامک در شبکه های اجتماعی به نام پرداخت سود سهام، مردم را فریب می دهند.

پیام‌های متقلبانه‌ای که اخیراً منتشر شده است از مخاطبان می‌خواهد تا از طریق لینک آلوده برای سود سهام خود اقدام کنند که سهامداران باید از این فعالیت کلاه‌بردار آگاه باشند.

بیشتر بخوانید  بورس کاهشی شد / افت ۷۹۹ واحدی شاخص کل

محمود حسنلو، معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت مرکزی ثبت اسناد و اوراق بهادار و تسویه دارایی (سمات) گفت: سود سهامداران باقیمانده سهام عدالت (سهامداران سهام عدالت که هنوز موفق به دریافت سود عملکرد سال های 1397 و 1398 خود نشده اند) در نیمه دوم تیرماه پرداخت خواهد شد. به حساب آنها واریز خواهد شد. این افراد نیازی به نگرانی در مورد سود خود ندارند، این سودها محفوظ است.

وی ادامه داد: تاکنون یک میلیون و 800 هزار نفر به دلیل نامعتبر بودن شماره شبایی موفق به دریافت سود نشده اند.

حسنلو همچنین از کسانی که هنوز در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت نکرده اند و از سود سهام عدالت بازمانده اند خواست هر چه سریعتر در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کنند تا سود در مرحله بعدی به حساب آنها واریز شود.

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در حوزه سهام عدالت متوفیان می گوید: پیش بینی ها و هماهنگی ها نشان می دهد که تا شهریور 1401 می توانیم نظام واگذاری سهام مالکیت به وراث را مشخص کنیم.

پیش از این اعلام شده بود که وراث این افراد باید کارهای مربوط به انحصار وراث را انجام دهند و سپس منتظر راه اندازی سامانه الکترونیکی تقسیم سود متوفیان به وراث باشند. پس از راه اندازی این سامانه، سود سهام عدالت متوفی بر اساس انحصار ورثه به حساب ورثه واریز می شود.


بیشتر بخوانید  مسعود پزشکیان: بدون اطلاع مردم کاری نخواهیم کرد | اگر نقشه راه و اقدام نداشته باشیم، هرج و مرج پیش خواهد آمد

دیدگاهتان را بنویسید