جدایی پدر مادر احسان علیخانی



آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی این مجری، تهیه کننده و کارگردان در ۲۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. احسان علیخانی مادرش توبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرش است احسان علیخانی حسین علیخانی که از هم جدا شده اند. احسان علیخانی فرزند آخر خانواده است و دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد که همگی متاهل هستند. در زیر جزئیات بیشتر آمده است احسان علیخانی تو می خوانی:

احسان علیخانی برای اولین بار از زندگی خصوصی خود رونمایی کرد و حرف های جالبی زد

احسان علیخانی دیروز گفت که فرزند طلاق است

مهمان برنامه گفت ما بچه های طلاق و افسردگی بعد از طلاق هستیم

ما والدینی داشتیم که حتی ما را مجبور به خودکشی کردند

وقتی برای خواستگاری رفتیم و گفتند نه، شما وضعیت ما را درک نمی کنید

و اضافه کردند که هیچ تضمینی وجود ندارد که به عنوان والدین طلاق نگیرید

احسان علیخانی گفت من هم فرزند طلاق هستم و اهل روی هستیم

کت و شلوارهای ما را قضاوت نکنید و من از کودکی بدون پدر و مادر بودم

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 24 آبان 1361 در تهران است.

عروسی احسان علیخانی

شایعات زیادی درباره همسر احسان علیخانی در فضای مجازی شنیده می شود اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسرش صحت ندارد.

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان صمیمی مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین فردی بود که پس از فوت مرتضی پاشایی تلفنی به برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. از میان هنرمندان به بازی رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقه دارد.

احسان علیخانی یکی از هواداران دو تیم آتیشه پرسپولیس است که در دوران دبیرستان 1.5 سال در تیم جوانان پرسپولیس تهران و یک سال در سایپا بازی کرد اما به دلیل شکستگی پا دیگر نتوانست در زمین چمن بازی کند. سپس وارد فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای شد.

به گفته وی، احسان در تقلب با همکلاسی هایش حرفه ای بود و به عنوان یکی از دانش آموزان فعال در جشن ها و مراسم مدرسه حضور داشت. در دوران مدرسه دانش آموزی درس خوان اما شیطون بود، به همین دلیل مدیر مدرسه او را به عنوان ناظر کلاس منصوب کرد تا از شیطنت هایش جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  نگار جواهریان با تیپ اسپورت

ورود احسان علیخانی به عرصه هنر

احسان علیخانی دوره های آموزشی هنری را در باشگاه مهرورزان جوان گذراند و سپس به عنوان یکی از عوامل صحنه و دستیار کارگردان به فیلمبرداری و ساخت تیزرهای تبلیغاتی پرداخت.

تجربه بازیگری احسان علیخانی

احسان علیخانی در سریال «موارد ناشناخته» به کارگردانی جمال شورجه بازی کرد. او همچنین دستیار کارگردان این سریال بود و بازی در آن اولین و آخرین تجربه بازیگری احسان علیخانی بود.

درخشش احسان علیخانی در اجرا

احسان علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به بازیگری علاقه مند شد و پس از پایان تحصیلاتش با معرفی باشگاه مهرورزان و اجرای برنامه پسران ایرونی در تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد. وی در سال 1383 اجرای برنامه صبح آمد و پس از کسب شهرت اجرای برنامه جزر و مد و ماه عسل سال 1384 را بر عهده داشت.

جالب است بدانید در سال 87 به دلیل مشکلات سلیقه ای، اجرای برنامه ماه عسل به محسن افشانی سپرده شد اما افشانی در همان هفته اول نشان داد که قادر به مدیریت این برنامه نیست و به همین دلیل علیخانی به این برنامه بازگشت. به عنوان تهیه کننده و مجری

در سال 89 به دلیل مشکل علیخانی با مدیران شبکه ماه عسل، به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما در سال 90 علیخانی به این برنامه بازگشت. در سال 91 علی ضیا مجری برنامه ماه عسل بود که به دلیل عدم موفقیت وی ماه عسل به علیخانی بازگردانده شد و تا پایان این برنامه در سال 96 اجرای این برنامه بر عهده احسان علیخانی بود.

کارگردان: احسان علیخانی

احسان علیخانی سالها به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرد و از سال 1360 به عنوان کارگردان موضوعی وارد شبکه یک شد. وی کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک در اصفهان، کارگردانی 2 قسمت از جشن سالگرد شبکه سه و جشن قهرمان قهرمانان، کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد بدنی در اصفهان را بر عهده داشت. برنامه عصر جدید عصر و جوکر و غیره

تهیه کننده احسان علیخانی

علیخانی علاوه بر ساخت برنامه هایی مانند سال نو، ماه عسل، ویژه سال نو، جوکر و … تجربه سرمایه گذاری و تولید فیلم های بدون تاریخ، بدون امضا و آخرین برف را دارد.

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل یک برنامه زنده تلویزیونی به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان علیخانی بود که از سال 1386 تا 1397 همه ساله در ماه مبارک رمضان حدود ساعت 19:00 و قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می شد.

اجرای این برنامه بر عهده احسان علیخانی بود که مهمانانی را که در زندگی خود با حادثه ای مواجه شده بودند و یا موفق به انجام کار مهمی و تاثیرگذاری بر زندگی دیگران شده بودند را به ویژه برنامه ماه عسل دعوت کرد.

بیشتر بخوانید  شرط حذف نام نوید محمدزاده برای صدور مجوز l علت حذف چیست ؟

این برنامه از سال 1385 روی آنتن می رفت و پس از دوازده فصل در ماه های رمضان، به گفته خود مجری به دلیل ناراحتی اش از نمایش عجیب و غیرواقعی و توقعات نابه جا برخی افراد، سرانجام در سال 1396 به پایان رسید.

احسان علیخانی در عصری جدید

عصر جدید اولین و بزرگترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی ایران، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است.

این مسابقه استعدادیابی فرصتی را برای شرکت کنندگان در زمینه های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی فراهم کرد تا به سطوح بالاتری در حرفه خود برسند.

داوری فصل قبل دوره جدید را رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی بر عهده داشتند، اما در فصل سوم این برنامه، بقیه داوران به جز امین حیایی تغییر کردند و مجید حسینی، کارن همجنفر و … ژاله. سمتی قضاوت را بر عهده دارد.

برنامه عصر جدید

مجید سعیدی، ژاله صامتی، احسان علیخانی، امین حیایی و کارن همایونفر

احسان علیخانی در جوکر

جوکر سریالی تلویزیونی به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی در ژانر کمدی و خانوادگی است که از ۱۵ آذر ۱۳۰۰ روی پلت فرم فیلمو پخش شد.

در این برنامه پرطرفدار بر اساس نمونه های موفق خارجی، تعداد زیادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی و اجتماعی در یک اتاق دربسته برای خنداندن یکدیگر به رقابت می پردازند، اما چالش اصلی خندیدن نیست، شرکت کنندگان مدت ها تلاش می کنند تا 6 ساعت نخندیدن علاوه بر خنداندن همکلاسی هایشان.

احسان علیخانی در سه ستاره

سه ستاره یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی سال بود که توسط احسان علیخانی در سال های 1393، 1395 و 1396 از شبکه سوم سیما پخش شد. این برنامه از سوی مردم به عنوان برترین تلویزیون سال انتخاب شد و مهمانان ویژه ده ها تن از چهره های مطرح سینما، تلویزیون، ورزش، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور بودند.

احسان علیخانی در پسران ایرونی

برنامه پسرای ایرونی برنامه ای به میزبانی جواد مولانیا و تهیه کنندگی امیرحسین کررمشاهی بود که در سال 1383 از تلویزیون پخش شد.احسان علیخانی ابتدا در برنامه پسرای ایرونی به عنوان گزارشگر بازی کرد و با حضور در این برنامه به شهرت نسبی دست یافت. که با نظرات مثبت بسیاری روبرو شد که مقدمه ای برای فعالیت های بعدی او در تلویزیون شد.

بیشتر بخوانید  کیک تولد طلای 18 عیار بهنوش بختیاری

اجرا و برنامه نویسی احسان علیخانی

جوکر: کارگردان، 1400

فیلم آخرین برف: تهیه کننده، 2019

عصر جدید: مجری و تهیه کننده، 1397-1401

ویژه برنامه سال بهار نارنج : مجری و تهیه کننده 1396 1393

فیلم بدون تاریخ، بدون امضا: تهیه کننده، 2015

برنامه ماه عسل: مجری; 2016، 2017، 2018، 2018، 2019، 2018، 2019، 2018، 2019، 2018، 2019

برنامه ماه عسل: طراح، تهیه کننده و مجری; 2012، 2013، 2014، 2015، 2016، 2017

برنامه سه ستاره: مجری و تهیه کننده; 1395, 1394, 1392

ویژه برنامه سال: تهیه کننده و مجری شبکه سوم از سال 1386 تا 1397.

پشت صحنه: 1392، 1391

دو نیمه یک سیب: 2012، 2011، 2010

جزر و مد: 1385، 1384

صبح آمد: 1383

صبح بخیر ایران

Irony Boys: Summer 2013

قله های افتخار

یک باشگاه چند وجهی

برنامه های مخفی، عطر بارون، کائو نیکو، های لایت، توجه: تهیه کننده

مستند شیخ بهایی، المپیاد فیزیک اصفهان: کارگردان

کارگردانی جشن 2 سالگی شبکه سوم

کارگردانی چرخه دوم جشن قهرمانان قهرمانان

جوایز و تقدیرنامه های احسان علیخانی

برنده جایزه شخصیت تلویزیونی سال 2019 در فناوری و تلویزیون دیجیتال برای برنامه عصر جدید 2019.

برنده جایزه بهترین شخصیت تلویزیونی سال در Filmski novosti و Cinema Daily برای برنامه New Age 2019.

برنده بهترین چهره مرد دهه 90 در فناوری و تلویزیون دیجیتال برای عصر جدید و ماه عسل 2019.

برنده تندیس بهترین شخصیت تلویزیونی در بیستمین جشن حافظ برای برنامه عصر جدید 2019.

برنده جایزه شخصیت سال تلویزیون ایران در سال 1998 از دیدگاه مخاطبان عصر جدید در همشهری جوان برای برنامه نوروزی عصر 2018.

برنده تندیس محبوب ترین مجری تلویزیون برنامه رادیو تلویزیون برای دوره جدید در سال 2018.

برنده تندیس بهترین مجری تلویزیون در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم برای برنامه های ماه عسل دوره جدید 1396.

برنده تندیس بهترین مجری برنامه پخش سال برای برنامه بهار نارنج 2017.

برنده تندیس بهترین شخصیت تلویزیونی هفدهمین جشنواره حافظ برای برنامه ماه عسل 1395.

برنده تندیس بهترین مجری برنامه تاک شو در سومین جشنواره تلویزیونی جام جم برای برنامه ماه عسل 1391.


دیدگاهتان را بنویسید