استوری سفارشی همسر سابق بهاره رهنما برای خانم بازیگر



آنچه دیگران می خوانند:

راهنمای بهار وی در سال 1352 در اراک به دنیا آمد. او دختر پروین قائم‌کامی بازیگر سینما است. راهنمای بهار همسر سابق او پیمان قاسمکنی از نویسندگان مشهور سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که سابقه بازی در تئاتر پنگهره، فیلم زنگ زنگ و سریال مردان هزار چهره را دارد. راهنمای بهار پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. در زیر جزئیات بیشتر آمده است راهنمای بهار تو می خوانی:

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان دیروز 28 تیر 1401 تولد 59 سالگی خود را با حضور خانواده جشن گرفت.در جشن تولد بازیگر سریال دردسر والدین علاوه بر دختر و پسرش آوا و پویان گنجی. ، و عروسش دریا مرادی، دوستان و آشنایان این بازیگر حضور داشتند.در این بین عکس های امیرخسرو عباسی در کنار بازیگر سریال ترانه مادر در روز تولدش و در کنار خانواده اش در فضای مجازی پخش شد. شایعات در فضای مجازی که در ادامه این قسمت از نمناک به آن پرداختیم.

راهنمای بهار

امیر خسرو عباسی

فاطمه گودرزی بانوی هنرمند کشورمان در روز تولدش در استوری اینستاگرام خود به تبریک و محبت بسیاری از دوستانش پاسخ داد. در میان داستان های مربوط به تبریک تولد این بازیگر می توان به حضور همسر سابق بهارا رهنما در تولد اما ماه منیر بازیگر نقش اول زن اشاره کرد، حضور امیرخسرو عباسی در تولد فاطمه گودرزی شایعات بسیاری را به راه انداخت. اما امیرخسرو عباسی میزبان تولد این بازیگر بود.به نظر می رسد تولد فاطمه گودرزی در کافه رستورانش جشن گرفته باشد.

امیرخسرو عباسی متولد 1353 و تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی و صاحب یک شرکت بزرگ تولیدی است که محصولات آرایشی و بهداشتی آن در سراسر کشور توزیع می شود.

بیشتر بخوانید  باشگاه پرسپولیس از عضو جدید گروه حامیان مالی خود رونمایی کرد

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در 28 تیر 1342 در تهران از پدر و مادری اهل بروجرد به دنیا آمد و نام اصلی وی گیتی است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سریال «گالش های» در سه سکانس بازی کرد و با فیلم «به خاطر همه چیز» در سال ۱۳۶۹ وارد سینما شد.

راهنمای بهار

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی در سال 1361 با عبدالرضا گنجی کارگردان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام آوا و یک پسر پویان هر دو بازیگر بود. همسر پسرش داریا مرادی دشت نیز بازیگر است و در سریال های ویلای من، شوخی کاراد، بر مرگیش و … به ایفای نقش پرداخته است.

زندگینامه، خاطرات

بهاره رهنما در سال 1352 در اراک به دنیا آمد. او دختر پروین قائم‌کامی بازیگر سینما است. همسر سابق او پیمان قاسمکنی از نویسندگان مشهور سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسمکنی هستند که تجربه بازی در تئاتر پانگرا و فیلم «زنگ زنگ» و سریال «مرد 100 چهره» را دارد. وی پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

انتخابات ریاست جمهوری 2008

وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران (1387) یکی از هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (1391) به حامیان حسن روحانی پیوست. حضور گسترده او در شبکه های اجتماعی باعث انتقاد کاربران این شبکه ها شد.

انتخابات ریاست جمهوری 1392

رهنما و همسر سابقش پیمان قاسم خانی از جمله 140 هنرمند ایرانی بودند که در 31 خرداد 1392 همراه با دیگر اصلاح طلبان و اعتدال گرایان ضمن قدردانی از استعفای محمدرضا عارف به نفع روحانی و حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 192 طوماری را امضا کردند. منتشر شده[۵][۶]

پیمان قاسم خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «من همین چند باری که بازی هایش را در تئاتر دیدم به استعداد او پی بردم. قبل از آن می‌دانستم بازیگر خوبی است اما معتقد بودم که در جاهایی دارد خودش را تکرار می‌کند، اما در چند کار اخیری که از او دیدم متوجه شدم که او توانایی‌هایی دارد که دیده نشده است و حتی من کسانی که به او نزدیک هستند، آنها را ندیده اند.»

بیشتر بخوانید  از المهناز تا الاحوازیه علیه مردم نجیب خوزستان

راهنمای بهار

کتابشناسی – فهرست کتب

آغاز به راه، انتشارات نقا ۱۳۹۵

ژان باران، انتشارات نگاه، ۱۳۹۳

سودای معشوق من، انتشارات نق،[۸] در سال 1392[۹]

ماه هفت شب، انتشارات نگاه، 1388

Four Wednesdays and a Hatter، انتشارات Česme، 2008.

حاشیه ها

شکایت از نادر فاچرچی

در دسامبر 2014، پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتورچی به دلیل پست های فیس بوک خود شکایت کردند که در آن بهاره رهنما (همسر قاسم خانی در آن زمان) متهم به فرصت طلبی برای کسب شهرت بود.[۱۰][۱۱][۱۲] همچنین کاسمکنی یادداشتی در خصوص این شکایت در فضای مجازی منتشر کرد.[۱۳] پس از این فرجام خواهی فتورچی به دادگاه معرفی شد اما با قرار وثیقه آزاد شد و رحمان در نهایت موافقت کرد.[۱۴]

شکایت سیروان خسروی

ماجرای دعوای او با بهاره رهنام به فروردین 1396 برمی گردد.[۱۵]سیروان خسروی با انتشار پستی در اینستاگرام از وضعیت و مشکلات کشور انتقاد کرد. اوج انتقادات وی به سلبریتی هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری 1395 شرکت کردند و گفت: منزجر کننده تر از وضعیت اسفناک کشور، پست های انتقادی سلبریتی هایی است که پارسال در این موقع بنفش می پوشیدند، سبز می پوشیدند و می پوشند. امروز منتقدان هستند و فردا طرفداران رنگ محبوب وجود خواهند داشت. ”

پس از آن امیرمهدی جهله به پست سیروان خسروی واکنش نشان داد اما در اتفاقی عجیب اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک شدن صفحه امیرمهدی جهل، بهاره رهنما در توییتر با حمایت از ژله از سیروان خسروی انتقاد کرد. وی در چند توئیت انتقادات جدی به اظهارات سیروان خسروی داشت و یکی از مهم ترین نکاتی که بهاره رهنما به آن اشاره کرد این بود که سیروان خسروی را با بی ادبی به جلب توجه متهم کرد. همزمان و پس از صحبت های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت اختیار کرد اما زمزمه هایی مبنی بر گلایه وی از این بازیگر سینما و تلویزیون به گوش می رسید.

بیشتر بخوانید  جان 25 ماهیگیر را از غرق شدن در دریا نجات دهید

در اردیبهشت 1398 دادگاه به نفع سیروان خسروی رای داد و این بازیگر به 50 ضربه شلاق محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی و نداشتن تجربه رهنما به مدت دو سال متوقف شد. حکم صادره از سوی دادگاه تجدیدنظر استان تهران صادر شده است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما تا دو سال آینده مرتکب جرم شود این حکم خود به خود اجرا می شود و در غیر این صورت پس از دو سال حکم وی باطل می شود.

شام ایرانی

صحبت های او در یکی از قسمت های سریال «شام ایرانی» که گفته بود: «دختران امروزی مثل نیکول کیدمن هستند و طرز فکرشان لهر است» با واکنش های بسیاری توجیه شده است.[۱۶][۱۷] رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد خواستار برخورد با وی شد و توافق وی با فلورا نظری در این نمایش با واکنش مخاطبان مواجه شد.

ویدیوی هیجان انگیز

بهاره رهنما با انتشار ویدئویی در اینستاگرام درباره وضعیت مالی خود گفت: البته با این همه سال کار، طبیعی است که در این سن و سال آرامش مالی داشته باشم. هرکسی که بعد از 30 سال کار نتواند آسایش و رفاه را برای خود و خانواده اش فراهم کند، فرد درمانده ای است. صحبت های رهنما واکنش ها و انتقادات زیادی را علیه او به همراه داشت و در نهایت حجم انتقادات باعث شد رهنما حرف های مخاطبان ویدیو را بفهمد.


دیدگاهتان را بنویسید