شورای شهر علیرضا دبیر تیرباران شد/ سارقان لندکروز صفایی را ربودند



به گزارش سلام نو به نقل از مو، علی صفایی درباره سرقت مسلحانه از تویوتا لندکروز خود در بزرگراه امام علی (ع) که منجر به اصابت دو گلوله به پای چپ وی شد، گفت: ساعت 22 شنبه در ترافیک در بزرگراه امام علی (ع) ) در حال رانندگی بودم که یک سوناتا یا النترا 4 سرنشین عمداً ماشینم را عقب انداخت. بعد از این حادثه کمی جلوتر و زیر پل همت در خروجی غربی از اتوبان حرکت کردم تا وضعیت ماشینم را بررسی کنم. آنها هم ایستادند اما وقتی از ماشین پیاده شدم 3 نفر از یک کولت کمری پیاده شدند و به سمت من حرکت کردند.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات جهانی 2021 مجارستان افزود: بلافاصله به من گفتند که ماموران امنیتی هستند. یکی از آنها کلت را روی شکمم گذاشت و از من خواست که ریموت کنترل ماشین را به آنها بدهم. از این شوکه شدم و دستش را زدم تا کره از شکمش بیرون بیاید. او بلافاصله به پای چپ من شلیک کرد و دیگری بلافاصله برای بار دوم به پای چپ من شلیک کرد. ماشینم هم آتش گرفته بود و وقتی روی زمین افتادم، آن دو پشت ماشینم سوار شدند و فرار کردند. 2نفر دیگر ماشینشان را روی پای راستم سوار کردند و فرار کردند! آنها می خواستند به من شلیک کنند تا نتوانم آنها را تعقیب کنم. حتی موبایلم را هم گرفتند.

وی در خصوص واکنش مردم به این حادثه و اینکه آیا برای کمک به او آمده اند یا خیر، گفت: اتوبان شلوغ بود و این حادثه در مجموع حدود 3 دقیقه طول کشید، اما مردم فقط این حادثه را تماشا کردند و هیچکس به من کمک نکرد، خیر. پلیس راهنمایی و رانندگی هم 50 متر جلوتر بود، وقتی به آنها گفتیم دنبال دزدها می روند، گفتند به ما ربطی ندارد و باید با پلیس 110 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  ویدئویی شگفت انگیز از نجات یک آنتلوپ عجیب از غرق شدن با کمک یک فیل

صفایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پرونده در شعبه یکم پلیس آگاهی شاپور است و ماموران آگاهی در حال پیگیری و پیگیری برای دستگیری این افراد هستند.

وی درباره ارزش مالی خودروی خود گفت: تویوتا لندکروز من حدود 6 میلیارد تومان ارزش داشت.

در نهایت علیرضا دبیر دبیر پرورش اندام و عضو موسسه فدراسیون کشتی در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر در بیمارستان نیکان بستری هستم و پزشکان در حال مداوای پاهایم هستند. امیدوارم این افراد دستگیر و به سزای اعمالشان برسند.

دیدگاهتان را بنویسید