منتظر یارانه 300 تا 400 هزار تومانی نباشید؟



به گزارش سلام نو، یارانه نقدی در سال های گذشته معمولا ساعت 24:00 هر بیستمین روز ماه پرداخت می شود، از این رو برخی رسانه ها نیز اعلام کردند فردا (شنبه) دستمزد روزانه ماه جاری به سرپرستان خانوار واریز می شود. .

این در حالی است که رصد ایسنا از سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اعلام طیبه حسینی – سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها – مبنی بر عدم واریز یارانه نقدی ماه جاری به حساب صاحبان خانوار فردا در همان ساعت همراه بود. زمان. زمانی مانند 20 جولای

وی گفت: به محض مشخص شدن تاریخ واریز یارانه تیرماه، سازمان هدفمندی یارانه ها را اطلاع رسانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است پرداخت یارانه مالی از اردیبهشت ماه سال جاری تغییر کرده است. تا کنون دهم هر ماه 55 تا 205 هزار تومان یارانه معیشتی و 20 یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان به حساب امانی خانواده واریز شده است که دولت در طرح اصلاحی این کار را انجام داد. سامانه یارانه ها و حذف 4200 تومان از واردات کالاهای اساسی با مبلغ متغیر 300 تا 400 هزار تومان برای هر یک از اعضای خانواده به یارانه تبدیل شد.

در گذشته یارانه مالی به حدود 78 میلیون نفر تعلق می گرفت، اما در طرح جدید با حذف یک دهم، پرداخت 9 دهم، برای سه دهم اول مبلغ 400 هزار تومان و برای شش دهم دیگر 30000 تومان پرداخت می شود.

دولت هر ماه حدود 23 هزار میلیارد تومان برای یارانه جدید پولی پرداخت می کند. این در حالی است که طبق قانون بودجه 1401 یارانه ها باید به صورت کالایی توزیع شود که هنوز نهایی نشده و پرداخت ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  ثبت 1000 پرونده شهرداری اسدآباد در سیستم پرونده الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید