بهترین تبلت ماشین ظرفشویی چیست؟


راهنمای خرید تبلت ماشین ظرفشویی

در سری محصولات ظرفشویی قرص ماشین ظرفشویی یکی از اصلی ترین و برجسته ترین انواع شوینده های ظرفشویی به حساب می آید که محصولات موجود در بازار از نظر برند، قیمت، کارایی و ویژگی ها با هم تفاوت دارند که نتیجه ترجیح هر فرد است. در انتخاب قرص .ماشین ظرفشویی بسته به نیاز او متفاوت خواهد بود.
اما بدون شک همه مصرف کنندگان با دو برند معروف که نیازمند کیفیت شستشوی بالا، لکه بری عالی، براقیت و براقیت ظروف، مبارزه با رسوب و رسوب در فیلتر ماشین ظرفشویی هستند، آشنایی دارند که متعلق به تبلت های برند فینیش و پری است.

در این مقاله قصد داریم با ارائه 7 نکته و مقایسه دو برند راهنمای شما در انتخاب و خرید مقرون به صرفه ترین و صحیح ترین مواد ظرفشویی باشیم:

قبل از خرید تبلت ماشین ظرفشویی 7 نکته مهم را در نظر بگیرید


1. به دنبال بهترین ها با کمترین قیمت باشید

شاید بتوان گفت مهم ترین نکته ای که در انتخاب محصول باید در نظر گرفت، بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید. برای مقایسه قرص ماشین ظرفشویی از نظر قیمت کافیست تعداد قطعات داخل بسته بندی را در نظر بگیرید.
یک تبدیل ساده می تواند قیمت یک قرص را به شما بدهد. اگر بخواهیم دو برند معروف فیری و فینیش را از نظر قیمت با هم مقایسه کنیم قرص فینیش در مقایسه با انواعی که دارند قیمت کمتری نسبت به قرص فیری دارند بنابراین می توانند انتخاب مقرون به صرفه تری باشند.ارزان ترین قرص ها کپسول هایی با قابلیت شستشوی تکی هستند.

بیشتر بخوانید  شیک ترین مدل حلقه نامزدی-سری 1


قرص برای ماشین ظرفشویی


2. یک برند خوب همیشه حرفی برای گفتن دارد

تنوع محصول و مدل های مختلف قرص ماشین ظرفشویی ممکن است متفاوت باشد. مدل های انتخابی بسته به نیاز هر فرد متفاوت است.
برندی که تنوع بی شماری داشته باشد از هر نظر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، پس به سراغ تولیدکنندگانی بروید که با ارائه متنوع ترین محصولات سعی در رفع نیازهای کاربران دارند. تبلت های انتهایی چندین مدل مختلف دارند. از قرص های جامد ساده و پودر فشرده گرفته تا قرص های ژل و پووربال، تنوع این مدل های قرص در ساختار و ترکیب شیمیایی آنها نهفته است.


3. عملکرد تبلت و قابلیت کاربرد

نوع عملکرد و قابلیت های هر تبلت بسته به مدل متفاوت است. به عنوان مثال قرص فیری حاوی لاک و نمک است و از این نظر قابلیت شستشوی بالایی خواهند داشت. یا قرص های کلاسیک فینیش به دلیل اینکه جامد هستند و به صورت پودر فشرده می شوند، این امکان را دارند که به نصف بریده شوند و در یک ظرف به مقدار کم استفاده شوند.


یکبار مصرف: نقش این قرص ها فقط شستن ظروف است. برای اطمینان از محافظت کامل از ماشین ظرفشویی و پولیش ظروف باید از مواد شوینده و نمک به طور جداگانه استفاده شود.


چند منظوره: راه حل کاربردی تری هستند زیرا شستشو به ظروف درخشندگی می بخشد و در عین حال آب را نرم می کند و با محافظت از ماشین ظرفشویی شما در زمان و هزینه صرفه جویی می کند.


خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل


4. بوی قرص ظرفشویی چیزی است که همیشه در یادها می ماند

بیشتر بخوانید  آموزش ساخت لیوان بادکنکی کاردستی جذاب برای کودکان

بدون شک هر فردی که از ماشین ظرفشویی استفاده می کند دوست دارد وقتی درب ماشین را باز می کند عطر مطبوعی در خانه پخش شود. قرص های فینیش بوی تند دارند. از طرفی قرص های فیری عطر مطبوع تری خواهند داشت. رایحه لیمو باعث جذابیت بیشتر خرید قرص ماشین ظرفشویی می شود.

باید بخوانید:


5. قدرت انحلال تبلت تاثیر بسزایی در شستشوی بی نقص ظروف خواهد داشت

قدرت حل شدن قرص ها در دماهای پایین و برنامه های مختلف شستشوی ماشین ظرفشویی متفاوت خواهد بود. این ویژگی در شستن ظروف بسیار مهم است. قرص های فیری مخصوصا مدل پلاتینیوم و مدل تکمیلی کوانتومی و چند منظوره به لطف مواد ژله ای موجود در محفظه خود به راحتی در دماهای پایین و در مدت زمان کوتاهی حل می شوند و ظروف را به سرعت شستشو می دهند. قرص های جامد مانند مدل کلاسیک فینیش ممکن است در کاربردهای کوتاه مدت به سرعت حل نشوند و برخی از آنها هدر خواهند رفت.


راهنمای خرید تبلت ماشین ظرفشویی


6. از ظروف محافظت کنید و به آنها آسیب نرسانید

علاوه بر شستشوی تمیز و بی عیب ظروف، همه به محافظت از آنها علاقه مند خواهند شد. زیرا ظروف خراشیده و کدر و قاشق و چنگال زنگ زده مورد قبول هیچکس نخواهد بود. قرص‌های Ferri Platinum Jar و Quantum Finish آب سخت را نرم می‌کنند زیرا حاوی نمک و لاک هستند. این محصولات از ظروف کریستال و شیشه ای محافظت می کنند و از ظروف نقره و فولاد در برابر زنگ زدگی محافظت می کنند.


7. با استفاده از قرص فینیش و فیری عمر ماشین ظرفشویی خود را افزایش دهید

بیشتر بخوانید  بهترین راه برای از بین بردن زردی لیوان ها

قرص های فینیش و فیری به دلیل ترکیبات خاصی که دارند به ماشین ظرفشویی آسیب نمی رسانند. در عوض، استفاده از این قرص ها می تواند عمر ماشین ظرفشویی شما را افزایش دهد. انواع قرص فیری و روکش های کوانتومی و چند منظوره، ذرات و مواد آهکی را از فیلترهای ماشین ظرفشویی پاک کرده و از تجمع چربی و رسوب در آنها جلوگیری می کند.


دیدگاهتان را بنویسید