محمود عباس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، همزمان با نزدیک شدن به سفر احتمالی رئیس جمهور آمریکا به منطقه، منابع خبری از دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله خبر دادند. .

خبرگزاری فلسطین (ما) اعلام کرد که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه در رام الله با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

همانطور که در این گزارش آمده است، عباس و گانتز در این دیدار بر لزوم آرام سازی اوضاع قبل از سفر بایدن به منطقه و هماهنگی امنیتی بین رژیم صهیونیستی و سازمان های خودگردان تاکید کردند.

محمود عباس در این نشست بر اهمیت ایجاد افق سیاسی، احترام به توافقات امضا شده و «توقف رویه و اقداماتی که منجر به وخامت اوضاع می شود» تاکید کرد.

خبرگزاری ما همچنین گزارش داد که گانتز همچنین فرا رسیدن عید سعید قربان را به محمود عباس و ملت فلسطین تبریک گفت.

پس از این دیدار، گانتز در توییتی اعلام کرد که این دیدار “در یک فضای خوب و فضای مثبت” برگزار شده است.

وی نوشت: دیدار با محمود عباس به مناسبت عید سعید قربان و هماهنگی های امنیتی و عمرانی در آستانه سفر جو بایدن به منطقه برگزار شد.

گانتز گفت که با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره چالش های امنیتی و مدنی در منطقه و پیچیدگی اوضاع در سرزمین های اشغالی در دوره آینده مشورت کرده است.

وزیر نظامی رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد که دو طرف بر ادامه هماهنگی نزدیک امنیتی و پرهیز از اقداماتی که به ثبات آسیب می زند، توافق کردند.

بیشتر بخوانید  آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان به کجا رسید؟

دیدگاهتان را بنویسید