آخرین اخبار محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: تا روز دوشنبه 30 تیرماه محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال می شود که بر این اساس تردد موتورسیکلت ها تا روز دوشنبه از ساعت 6 محدود می شود. :00 جاده کرج – چالوس، هراز ممنوع است. ، سوادکوه و بالعکس.

در این مدت تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی به منظور انجام وظایف لازم در جریان ترافیکی مجاز بلامانع خواهد بود.

بر اساس این گزارش، روزهای جمعه و شنبه از ساعت 12 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرادج ممنوع و با توجه به اطلاع ماموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از اتوبان تهران – شمال از ساعت 16 الی 24 ممنوع است و به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 تیرماه از ساعت 14 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای جاده تهران – آزاد شمالی به سمت مرزن آباد ممنوع است و بر اساس اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی محلی، از ساعت 16 الی 24 همان روز، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران در یک مسیر ممنوع است.

روز یکشنبه 28 تیرماه از ساعت 14 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه از رودهان به آمل ممنوع است و بر اساس اعلام پلیس راهور محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر رودان به سمت آمل ممنوع است. ساعت 16:00 تا ساعت 24 همان روز از آب اسک به رودان (محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  این خوراکی‌ها فشار خون را سریع پایین می‌آورند!

در صورت افزایش حجم تردد و کمبود ظرفیت در سطح جاده به منظور رفع بار ترافیکی در محورهای چالوس و هراز محدودیت عرضی از جنوب به شمال و بالعکس اعمال می شود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون (به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس و کلیه تریلرها از محور خراز همچنان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حامل‌های سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 6 تا 12 بامداد جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد از جاده هراز ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز جمعه 26 تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – کیم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 6 تا 12 بامداد روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – کیم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در مسیرها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیکی با هماهنگی اعمال محدودیت ها لغو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید