آخرین وضعیت جاده/تردد از شمال به جنوب کندوان ممنوع است



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد خودروها در جاده های ارتباطی این استان از ممنوعیت تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان تا پایان سال خبر داد. اطلاع بیشتر اعلامیه

سرهنگ جدوله جهانتاب اعلام کرد: هم اکنون تردد خودروها در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل چهارراه شهرستانک و نس و محدوده سیاه بیشه وخیم است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی در حال حاضر عاری از هرگونه اختلال جوی است، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده جنوب به شمال حدفاصل آب اسک به غزنک و وان به بیان گزارش شده است.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام مدیریت سفر خود از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن و مطمئن برای خود و دیگران داشته باشند.

مرکز مدیریت راه های کشور همچنین از تردد سنگین وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده فیروسکوه در محدوده شهرستان دماوند و همچنین در جاده آزاد شمال تهران حدفاصل تونل شماره 17 تا انتهای جاده خبر داد.

جاده های مازندران از روز گذشته چهارشنبه 24 تیرماه از ساعت 12 ظهر به مدت 6 روز شامل روزهای پایانی هفته و عید سعید قربان زیر بار محدودیت های ترافیکی قرار گرفتند.

بر اساس این طرح تردد موتورسیکلت ها که دیروز از ساعت 12 ظهر در جاده کرج – کالوش، هراز، فیروزکوه ممنوع شده بود تا روز دوشنبه 30 تیرماه تا ساعت 6 صبح ادامه دارد و در این مدت فقط موتورسیکلت های پلیس و امدادی ادامه دارد. می تواند سفر کند این منطقه مسیرها دارای ترافیک هستند.

بیشتر بخوانید  متن کامل زیارت عاشورا با ترجمه؛ ثواب خواندن زیارت عاشورا

سایر محدودیت های ترافیکی در سه محور اصلی مازندران منتهی به پایتخت اعلام شد:

واسا کانداوانا:

روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ 16 الی 18 تیرماه، 16 الی 18 تیرماه از ساعت 12 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است. تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24:00 از جاده کرج و آزاد از شمال تهران به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 تیرماه از کرج و ابتدای تهران آزاده شمالی به سمت مرزن آباد ممنوع است و بر اساس اطلاعیه پلیس راه. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از مسیر چالوس کرج و بالعکس همچنان ممنوع است.

زنبور هوراس:

روز یکشنبه 28 تیرماه از ساعت 14 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و بر اساس اعلام پلیس راه محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر رودان به سمت آمل ممنوع است. ساعت 16:00 تا ساعت 24 همان روز از آب اسک به رودهان در منطقه مش ممنوع است. خواهد بود. در صورت افزایش حجم تردد و کمبود ظرفیت در مسیر جاده‌ای، برای رفع بار ترافیکی، محدودیت‌های عرضی از جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

تردد کلیه تریلرها در مسیر هراز همچنان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی امروز از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 24 تیرماه ممنوع است. همچنین از پنجشنبه، جمعه، شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 6 الی 12 و دوشنبه ها از 25 تا 20 تیرماه از محور هراز می باشد.

بیشتر بخوانید  تصاویر تصادف وحشتناک در بزرگراه شهید آوینی تهران

زنبور فیروزه ای:

تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 27 تیرماه از محور تهران، فیروزکوه کیم شهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 12 بامداد روز شنبه و یکشنبه 28 و 29 تیرماه از مسیر تهران، فیروکوه و محور قائم شهر ممنوع است. و بالعکس.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از 3 هزار کیلومتر آن راه کوهستانی است.

دیدگاهتان را بنویسید