جنجال ماجرای ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه



آنچه دیگران می خوانند:

این اولین بار نیست که ازدواج ارسلان قاسمی با پروانه ترلانی در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود. البته این شایعه احتمالا آخرین بار است پروانه ترلانی نخواهد بود. اما اکنون باز هم بخشی از رسانه های داخلی و برخی کاربران مدعی ازدواج هستند پروانه ترلانی و ارسلان قاسمی در سینما و تلویزیون بودند که بررسی های ما نشان می دهد این خبر صحت ندارد. در ادامه حاشیه پروانه ترلانی شما در حال خواندن هستید:

پروانه ترلانی

البته این شایعه آنقدر تکرار شده که حتی ارسلان قاسمی و ترلان پروانه هم علاقه ای به پاسخگویی به آن ندارند. بنابراین، اگر به صفحه شخصی این دو بازیگر در اینستاگرام سر بزنید، احتمالاً دیدید که نه خبری از ازدواج است و نه تکذیبیه.

اما به نظر می رسد برخی رسانه ها برای جلب توجه مخاطبان چنین شایعه ای را ایجاد کرده و جزییات کذب آن را بیان کرده اند.

ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه; یک شایعه 9 ساله!

اولین باری که هشت سال پیش شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه جنجال به پا کرد. شایعه ای که حتی باعث شد خانواده پروانه علیه ناشرانشان موضع بگیرند.

در همین رابطه پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه گفت که این خبر من را نگران کرده و واقعا نمی دانم با این موضوع چه کنم. ترلان 16 سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این اخبار جعلی چیست.

بیشتر بخوانید  واکنش شریعتمداری به تهدید اسراییل

البته این شایعه در سال 92 نیز منتشر شد و خانواده ترلان پروانه را مجبور به تکذیب این موضوع در حاشیه جشنواره فجر کرد.

پروانه ترلانی

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی متولد 10 خرداد 1374 در تهران است. وی تاکنون علاوه بر چندین فیلم، در سریال یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چش باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده است.

قاسمی اولین بار در هفت سالگی نقش کودک بیژن را در سریال چشم بد بازی کرد. او نقش اصلی را در فیلم جعبه موسیقی بازی کرد.

از آثار او می توان به ماشین، اسید، جبهه سفید 3، رسوایی، ماشین، مرده خوار، کلانتری غیرانتفاعی و جعبه موسیقی اشاره کرد.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد 27 تیر 1386 در شیراز است و فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است. او در سال 2010 برای بازی در فیلم “شاخ سفید” از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر زن شد.

ترلان پروانه همچنین سابقه بازی در فیلم ها و سریال هایی چون «مردن به وقت شهریور»، «شفت شب»، «گشت 2»، «فراری»، «رقص روی شیشه»، «جاده قدیم»، «امشو» را در کارنامه دارد. «تا عابد» و «سیاوش» در کارنامه هنری خود.

پروانه ترلانی

گیاهخوار ترلان پروانه

من از سبزیجات زیادی در وعده های غذایی خود استفاده می کنم و کلم بروکلی یکی از سبزیجات مورد علاقه من است. مخصوصاً وقتی مامان این کلم را می پزد و سس مخصوصش را روی آن می ریزد

ترلان، پروانه و آشپزی

من آشپزی را دوست دارم و اگر وقت داشته باشم آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را به تماشای فیلم و کتاب خواندن می گذرانم، بنابراین وقت کمتری برای آشپزی دارم، اما اگر وقت پختن داشته باشم، بیشتر ماکارونی می پزم، زیرا به آشپزی مسلط هستم و آن را بسیار دوست دارم.

بیشتر بخوانید  متفاوت ترین میکاپ شبنم مقدمی

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش حرفه ای من بسکتبال است، خیلی دوست دارم دوچرخه سواری کنم و اگر بتوانم دوچرخه سواری کنم، خیلی از آن لذت می برم. اسب سواری یکی از ورزش های مورد علاقه من است.

ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم آتش و تماشای فیلم ترلان پروانه مطرح شد. ماجرا از کامنت های ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام شروع شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر شدت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه کرد و ترلان پروانه به پست کوتاهی که شعر بود اکتفا کرد.

پروانه ترلانی

سخنرانی عجیب سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی در پاسخ به رابطه اش با ترلان پروانه گفت: با او کاری ندارم. بیش از یک ماه با هم رابطه داشتیم اما ایده آل من نبود، هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است، گفت: دستم را به سمت کسی بلند نمی کنم. اما من دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم، افرادی که این کار را انجام می دهند خود را بچه های باهوش می نامند.

ترلان پروانه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

اگر یکی به ما بد بگوید غمگین نمی شویم به مردم خوب می گوییم پس هر دو دروغ گفتیم.

شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

پخش کلیپی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده در فضای مجازی حکایت از رابطه نزدیک این دو نفر دارد. حال سوال اینجاست که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده اند؟

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

در هفته های اخیر عکسی از فرشاد احمدزاده در کنار هم تیمی هایش منتشر شد و البته انگشتری در دستش! در واکنش به این وضعیت ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده کامنت های خود را در اینستاگرام بستند.

واکنش فرشاد احمدزاده به این شایعات

فرشاد احمدزاده به شایعه ازدواجش با ترلان پروانه پاسخ داد و در تلگرام نوشت: «قضاوت کار خداست، من با کسی نسبتی ندارم.

این شایعه به این دلیل به وجود آمد که ما تقریباً تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار می‌کردیم و به طور مستمر آن فعالیت را ادامه می‌دادیم و در کارهای مختلف با هم بازی می‌کردیم و بسیار به چشم می‌آمد که باعث این شهرت شد.

ارسلان قاسمی همچنین گفت:

من عاشق یک نفر دیگر هستم، او الان در زندگی من است و دوست ندارم بیرون از محل کار نامم را در کنار ترلان پروانه ببینم.


دیدگاهتان را بنویسید